-overhead close s.HK
-combowalne f+MK,f
-większy zasięg dp+P
-szybsze d+HK
-zajeBEASTa (w wielu przypadkach) U2
-link c.LP -> s.HP
-Overhead był nawet s.lk po tym wchodzi od czasów SF4 (Nawet s.MP -> super siedzi z tego co pamietam)
-Napisałem o tweakniętych rzutach z powietrza (i tak praktycznie to to samo co było)
-O szybszej podcince napisałem
-U2 jest faktycznie bardzo dobre ale nie we wszystkich matchupach.
-Ten link był, ale i tak jest w wielu przypadkach bezużyteczny bo na część kucających postaci najzwyczajniej s.HP nie trafia (s.MP lepsze).
Co do combowania f+mk to wchodzi od czasów sf4 po oczywistościach (czyli FA, ataki z j.), po qcf+P FADC (ktoś zrobił nim triale to powinien wiedzieć), no i słynny infinite na chun który już chyba nie działa (nie sprawdzałem). Po czym nowym można combować w ssf4? (nie oglądałem zbytnio jego walk bo gram "po staremu" + nowa ultra)
EDIT: Zapomniałem, że po CH c.lp można posadzić, ale ja nigdy ciosów na ch nie licze
.
EDIT2:
Mały research:
-c.MK nadal przelatuje nad kucającą+blokującą Blanką
-cross j.mk,c.lp nie siedzi na Akumie tak jak nie siedziało
-infinite na chun dalej DZIAAAŁAAA lol