Lata świetlne z tym, który ma (S)SF IV. W grze Capcom na ponad pięćset walk on line w SF IV, i niemal 400 w "Super...." w zasadzie kilka walk nie nadawała się do kontynuowana. Reszta, niemal jak versus. W T6 przy 4-5/5 również gra się bardzo dobrze. Wchodzą nawet jf. Przy trójce jest już gorzej, ale też nic nie stoi na przeszkodzie by dobrze w miarę się bawić - o ile połaczenie wzbija ku 4, a nie maleje do niższych wartości.
Dopiero gdy po JS, jedynka nie wchodzi - lub wchodzi po wbuferowaniu - połączenie należny uznać za mało grywalne, gdyż Hwo po SKY ma zabrać niemal pół paska, niedopuszczalna jest opcja, gdy juggl kończy się na samym wybiciu.
Ogólnie, z tego co pograłem, to w obrębie rodzimego kraju gra się bez zastrzeżeń. Gorzej z innymi krajami, niemniej nie raz miałem tak, że z osobą z Francji, tudzież Danii grałem na co najmniej 4, a z kimś z UK, postaci reagowały niemal po sekundzie od wydania komendy.
Jest sporo do poprawy w tej dziedzinie, jednak większych problemów ze znalezieniem kilku (przynajmniej) SP, z którymi porządne połączenie będziemy mieli, nie powinno przysporzyć problemu.