Autor Wątek: Dyskusja ogólna  (Przeczytany 25677 razy)

Dziki

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiesiek Team Fighters
    • Zobacz profil
  • Skąd: Limanowa
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 13, 2013, 11:21:22 »
Wielkie dzięki :).

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 14, 2013, 09:32:35 »
4. Dmg, daje Armor break, juggle potential. AS na początku rundy daje ci też użyteczny Bullet time, który może zepsuć inputy przeciwnikowi i zobaczyć, co on tam na start kombinuje.
Bullet Time można używać później niż na początku rundy. Odsyłam do tego filmu: http://www.eventhubs.com/news/2013/dec/13/sagat-adds-insult-injury-post-ko-taunt-yuns-genei-jin-mix-ups-are-top-notch-ssf4-ae-v2012-multi-character-montage-features-awesome-tech/

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 14, 2013, 11:54:48 »
Ja nie implikowałem, że to działa to tylko na początku rundy. :stayfree:

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 14, 2013, 14:11:32 »
Część kreatywnych zastosowań AS już opisałem w poradniczku. Nie pomyślałem tylko, że można wykorzystać nowe jugglujące możliwości TU ;p

siemien

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Biaystok
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #79 dnia: Lipiec 08, 2014, 12:37:09 »
Witam. Jakich Tiger Shotów używacie przeważnie? W sensie light, medium czy hard. Każdy ma inną prędkość, ale ten sam startup za to recover z low jest ogromny... Czy recover kolejno light, medium, hard jest różny? Frame data mówi, że nie, ale wrażenie (bądź wiara w to) pozostaje :)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #80 dnia: Lipiec 08, 2014, 12:59:53 »
Recovery jest to samo, zmienia się tylko prędkość poruszania się kulki.
Należy też pamiętać, że w USF4 znerfiono recovery hi tiger shota - recoveruje się teraz tak samo jak low, a wcześniej był szybszy.

siemien

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Biaystok
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #81 dnia: Lipiec 08, 2014, 13:27:04 »
To chyba mam delikatnie starszy Frame Data ( biorę z EventHubs) :( Ale czy recover jest na tyle szybki, aby puścić tiger shota, a potem tigger uppercut, żeby zrobić anti-air?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #82 dnia: Lipiec 08, 2014, 13:48:56 »
No to już zależy od tego jak daleko jesteś od przeciwnika i jak dobrze zareagował (albo przeczytał) twojego fireballa :4d: Rzecz niezmienna od 1991 roku.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 08, 2014, 14:15:12 »
Polecam zapoznać się z poradniczkiem zalinkowanym na początku poprzedniej strony. Tam nieco szerzej masz opisane zastosowanie i właściwości kulek.

Pamiętaj tylko, że poradnik był do ae12 a nie Ultry, więc dodaj do niego to, co powiedział Qjon ;)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #84 dnia: Lipiec 08, 2014, 20:55:20 »
A żeby skrótowo odpowiedzieć - opłaca się używać wszystkich. Rzucając tiger shoty zachęcasz przeciwnika do omijania ich (przeskakiwania, ale też użycia jakiegoś ciosu omijającego projeclite - EX Stinger Rolento, EX Wheel Kick Abla etc.).

Czasami będziesz je rzucał po to, żeby przeciwnik kilka zablokował - zawsze jakieś minimalne obrażenia zadajesz i budujesz żyletki paska supera. Zwykle jednak chcesz je rzucać tak, żeby przeciwnik myślał, że rzucasz schematycznie, spróbował błędnie ominąć i wpadł albo na TS albo na inny Twój cios (m.in właśnie wspomniane Tiger Uppercut, choć lepiej chyba używać 5HK albo 6HK)
Moje pięści krwawią śmiercią!

siemien

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Biaystok
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #85 dnia: Lipiec 08, 2014, 22:00:31 »
6HK lepiej, bo można od razu w drugie 6HK i U1. Proste, ale mega karzące combo :)

Z tymi kulkami to jest motyw z Cross Counter jak Air tam coś ględził, że rzuca zawsze hado medium, bo lecą w miarę szybko, a recovery jest krótszy przez co jak czuje, że może to robi na pusto shoryu jeden lub dwa i szybko robi prawie jedną kostkę Super :) Coś takiego :)

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #86 dnia: Lipiec 09, 2014, 01:35:17 »
Ja polecam przeczytać guide Garga
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

siemien

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Biaystok
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #87 dnia: Lipiec 10, 2014, 21:15:40 »
Czyj guide? Nie kojarzę :)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #88 dnia: Lipiec 10, 2014, 21:47:50 »
Polecam zapoznać się z poradniczkiem zalinkowanym na początku poprzedniej strony. Tam nieco szerzej masz opisane zastosowanie i właściwości kulek.

Pamiętaj tylko, że poradnik był do ae12 a nie Ultry, więc dodaj do niego to, co powiedział Qjon ;)

http://backdash.pl/forum/index.php?topic=484.msg81158#msg81158


Pls czytaj odpowiedzi na swoje pytania. Nie ma nic bardziej zniechęcającego do pomocy niż ignorowanie.

siemien

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Biaystok
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #89 dnia: Lipiec 10, 2014, 23:42:56 »
Tu akurat zadziałał inny czynnik. Myślałem, że chodzi o inny poradnik, ponieważ nie skojarzyłem nicku Gargooletz z "Garga". Tylko dla tego :)