Autor Wątek: Dyskusja ogólna  (Przeczytany 8587 razy)

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dee Jay
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 21, 2010, 09:47:26 »
setha najbardziej bolą postacie in your face, ale z dobrymi metodami podejścia, tak mi się zdaje że rufus albo inna blanka może być problemem. Ja osobiście grając dyktatorem lubię ten MU, ponieważ jest ekscytujący w przeciwieństwie do dhalsima, który po guilu i przed blanką jest przeze mnie znienawidzony. Sam gram troszkę sethem i zawsze lubiłem tą postać (no w zasadzie pogrywam całym shadoloo hehe :)

edit: aby nie było offtopa, nie mam pojęcia jak odpowiedzieć na te crossupy Clawem? claw nie posiada ani jednego reversala nawet ex, który dałby mi jakąkolwiek szansę, aby DJ pojechać trzeba grać niemal bezbłędnie, jest to oczywiście na moje małe umiejętności tą postacią (dopiero ją podjąłem na poważniej) awykonalne, jakieś pomysły?
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2010, 09:49:47 wysłana przez Dadrot »
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: Dee Jay
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 21, 2010, 13:20:55 »
odbicie od sciany? nie znam nazwy ciosów

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dee Jay
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 21, 2010, 14:31:24 »
Wallflip nic nie da po raz ma mały zasięg i ląduje się obok przeciwnika a dwa j.mp DJ zjada chyba 80% wszystkich A2A w grze, pozostaje zgadywanka i próby ucieczki, nie wiem, może ukyo coś napisze też pogrywa troszku clawem. Ja koncepcji nie mam. A wystarczyło dać więcej nietykalności przy 1 ex ciosie (np. FBA) i już można byłoby powalczyć póki mamy paska... Bez kitu, ludzie zwykłymi lp mi stuffowali WSZYSTKIE ex ciosy, nie mówiąc już o U1.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: Dee Jay
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 21, 2010, 14:40:47 »
pamiętam, że Justin kiedyś opowiadał, jak to nie należy crossować vegi, gdyż ten może własnie odbic sie od siciany i rzucic. Nie pamiętam szczegółów, trzeba by tego podcasta odgrzebać.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dee Jay
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 21, 2010, 14:50:25 »
j.mp DJ zjada chyba 80% wszystkich A2A
to jest hp

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dee Jay
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 21, 2010, 15:26:40 »
pewnie tak, ale jest niezły :)
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dee Jay
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 21, 2010, 15:29:33 »
To jest porąbany cios, ja wam mówię.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dee Jay
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 26, 2010, 09:13:12 »
http://www.youtube.com/watch?v=m5rEB9HyPSY
zajebisty deejay, koleś posadził ex mgu dash u2 w walce i to online oO

Bladyszy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: bladyszy I
  • PSN ID: INDbladyszy
  • Skąd: Zary
  • Steam ID: bladyszy
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 07, 2011, 22:51:31 »
Cytuj
Combosy hit-confirmowalne:
Jeżeli akcja jest w rogu, to w pierwszych 3 kombosach kończymy ultrą2 lub heavy Up Kicks zamiast exowanych dredów.
Jeśli brak ultry albo odległość "troche" jest za duża na ultre 2,jednak przy ścianie, to można użyć medium Up kicks i to dwukrotnie, co da damege wiekszy niż heavy up kicks a nawet ex up kicks, a przy tym zaoszczędzimy pasek. Lepszą opcją wydaję się też być w rogu gdy brak ultry pionowy jump heavy punch, który daje knockdowna i zabiera wiecej od heavy up kicks, ciut mniej od ex up kicks.
Cytuj
2. Pokes, czyli jak zaczepiać

Chyba najsłabsza strona DeeJay'a.
____________   _________________________________
far mk   Namiastka prawdziwego poke'a. Zasięg jako taki. Karalne na bloku (-6) i na hicie (-3).
cr.mk   Właściwie pokiem bym tego nie nazwał ze względu na mały zasięg. Ale za to daje knockdown.
cr.mp   Jest to raczej anty-poke ze względu na mały zasięg (ale ma dobry priorytet i często przebije poke'a przeciwnika).
dodałbym tu jeszcze cr.lk, gdyż ma spory zasięg,lepszy od cr.mk w dodatku dobrze nadaje sie do karania rzeczy, ktorych niczym innym sie nie da.
Cytuj
EX MGU, walk-up, ultra2   Dużo mniej tricky od wersji z dashem, ale niestety działa tylko na niektóre postacie. Również nie mashujemy bonusowych hitów na MGU.
na trening zawsze biore losowych i nie zdażyło mi sie by nie działało. problem polega na tym,ze w combie ze zbyt duzym puschbackiem jest to niemozliwe, wlasciwie ciezko to nazwac combem, bo wchodzi z jump HK, cr.lp/lk/mp, ex MGU, natomiast wersje z dashem można zrobić nawet po cr.lp,cr.lp,cr.lp,cr.mp xx ex MGU i złapie, dlatego wersje 'walk-up' najrozsądniej jest stosowac blisko rogu, bo łatwiejsza
Cytuj
7. Zoning i wywieranie presji

Zoning:

    * Wypuszczmy projectile'a ze sporej odległości, w celu sprowokowania skoku i witamy przeciwnika wślizgiem. Jest to też niezły setup na ultrę2.
    * Wypuszczmy projectile'a z półdystansu i natychmiast skaczemy do przodu z j.hp. Ładnie gasi próby przeskoczenia pocisku.
      po c.HK można też robić up kicks- najlepiej medium i to dwukrotnie, ewentualnie po medium, hard ale zabiera ten sam dameg ,wiec w razie nietrafienia gwarantowana kara. Wymaga to jednak od nas większej precyzji niż ultra, nalezy by przeciwnik wskoczył głebiej. Być może hard zabiera stuna więcej, tego nie sprawdzilem.
      Warto też używać forward jump HK na przeciwników skaczących pionowo nad projectilem, wpierw pozorując, ze nie mamy zamiaru za projectilem isć. HK ma większy zasięg, i trzeba stosować odpowiednio, bo często konczyc sie moze tradem.


Wybaczcie, nudzi mi się;p
Feel the Rhythm!

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 07, 2011, 23:36:25 »
Lepszą opcją wydaję się też być w rogu gdy brak ultry pionowy jump heavy punch, który daje knockdowna i zabiera wiecej od heavy up kicks, ciut mniej od ex up kicks.
O, nie miałem pojęcia że to działa. Good stuff. :p

Btw. w AE mocno uprościli ultrę po dashu (dash posiada więcej klatek w których można buforować), i teraz jest naprawdę spoko. Po krótkim treningu spokojnie można to robić z wysoką skutecznością w walce. Jeszcze tylko niech ex MGU ma większy zasięg i DJ is officialy godlike. ;]

Combowanie po fadc dread kicków to też fajna sprawa. Jak nie chce się oszczędzać pasków to zamiast wybierać czy iść w damage czy w knockdown, można mieć obydwie rzeczy naraz, np. [coś tam], c.mp xx hk dread kicks fadc, cl.mk, c.mk.

Bladyszy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: bladyszy I
  • PSN ID: INDbladyszy
  • Skąd: Zary
  • Steam ID: bladyszy
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 08, 2011, 00:01:12 »
tego ,ze uproscili natomiast ja nie wiedzialem. Ktoregos razu wlaczylem sobie wersje super i wlasnie tak rozkminialem; co dzis jest ze mna nie tak;p Każda wersja dread kickow ma jakies zastosowanie. Np. na dalshima lepiej jest uzywać medium dread kich niż hard, bo nie odpychaja, albo light - albo mixowac obie ;p 
Warto by w tutku wspomnieć takze o tym niezwyklym narzedziu do przebijania  focusa, ktory strasznie utrudnia gre postaciom, które mają sklonnosc go uzywac często(fei long)- mk.
btw. nie sledzilem zmian z supera na ae, byc moze dlatego brakuje tu 'conieco'.
Feel the Rhythm!