Autor Wątek: Dyskusja ogólna  (Przeczytany 12127 razy)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Akuma
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 19, 2011, 17:13:59 »
Jak dla mnie właśnie empty jumpy, opcje z df, safe jumpy z palma i zwykłe xupy (czy to j.mk czy tatsu) to podstawa podstawy.
Takie setupy jak w tutku stosują jednak trochę bardziej wprawieni gracze, co nie zmienia faktu, że bez tego ani rusz ;)

EDYTKA

Trochę przestarzała seria tutoriali, ale daje całkiem niezłe pojęcie o podstawach Akumy.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2011, 17:43:40 wysłana przez Gargooletz »

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Akuma
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 03, 2011, 13:53:49 »
http://www.youtube.com/user/Ov3rheadGreg#p/u/6/rwLP4rprLvc

0:31 - bardzo ciekawy Option Select na U2 oO

ciuh

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
  • Skąd: Puawy/Pozna
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 15, 2011, 21:43:28 »
Szybkie pytanie http://www.youtube.com/watch?v=wZ1FqIpOUz4 jaka jest notacja tego tatsu z 00:39 gdzie akuma ucieka z rogu?

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 15, 2011, 21:52:41 »
Jak masz wyczucie to 2367HK, jak masz szybkość w łapie to 7236HK.
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

greku3

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 27, 2012, 08:52:02 »
Chciałbym kontynuować dyskusję odnośnie ultra Gouki'iego. Wszyscy tak pochwalają ultra1, z kolei ja mam do tego uraz. Dlaczego? Ano m.in. dlatego że rzadko kiedy mogłem trafić tym ultra przeciwnika, a kiedy ktoś uciekał jumpem, to po aktywacji ultra1 gracz pozdrawiał mnie chamskim kopem. W sf4 praktycznie o nim zapominałem lub używałem w ostateczności. Ultra2 jest o tyle sprytne, że można je robić po Ashura Senku (wiem, że wszyscy o tym wiedzą). Np. Ktoś chce nam zasadzić coś mocnego z niewielkiej odległości, to odrazu ashura senku, a potem ultra. Dobre to też jest na hadoukeny lub jumperów. Ogółem ja preferuję Ultra 2 :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2012, 08:54:59 wysłana przez greku3 »

Barabasz

  • Gość
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 27, 2012, 09:00:13 »
lolololol bo U1 nie robi się na pałkę. Do tego są setupy.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 27, 2012, 13:37:08 »
U2 używa się w niektórych matchupach (np. Rufus), ale ogólnie to U1 jest lepszym wyborem (karanie, setupy).

greku3

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 27, 2012, 17:48:12 »
Kurcze za bardzo nie rozumiem tych pojęć, ale do setupów lepsze jest wg. mnie U2. Przez pojęcie setup rozumiem władowanie do combo.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 27, 2012, 17:53:26 »
Setup można tłumaczyć z angielskiego również jako pułapka, zasadzka, układ itd. itd. Chodzi o stworzenie odpowiedniej sytuacji, w której istnieje duże prawdopodobieństwo, że przeciwnik zrobi, to co chcesz zrobić lub będzie po prostu w trudnej sytuacji, albo takiej, w której ty masz dostęp do nowych opcji.

U1 jest rzutem, ale nie jest instantowe tak jak np. U1 Zangiefa. Dlatego też można spokojnie wyskoczyć po zobaczeniu animacji startupu - ergo: walenie tego na pałę jest bezcelowe. Sprawdza się za to świetnie jako kara, w niektórych sytuacjach antiair i we wspomnianych setupach.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2012, 17:56:42 wysłana przez Gargooletz »

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 28, 2012, 02:10:41 »
Dlatego też można spokojnie wyskoczyć po zobaczeniu animacji startupu - ergo: walenie tego na pałę jest bezcelowe

oj nie jest bezcelowe , naładowany raging demon to najbardziej damagujaca ultra w grze , akuma to postać w stylu "1 touch kill" i posiadająca teleport , czasami przeciwnik chcąc wykończyć akume może się zapędzić czekając na teleport i robiąc jakiegoś ground os'a , wtedy jak najbardziej opłacalnie jest zrobić demon'a.

ale ogólnie raging demon najlepiej sie sprawdza jako anti air i element zaskoczenia

0:47

http://www.youtube.com/watch?v=3oBDSUU1aD4

Fazza

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 398
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Fazza_PL
  • Skąd: Grudziądz
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 28, 2012, 10:30:42 »
Zaczyna się. Konto Ov3rheadGreg zostało zablokowane! :@


Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 28, 2012, 12:00:47 »
@Maddest - pisząc 'na pałę' miałem na myśli 'na pałę'*

Shun Goku Satsu to nie Tiger Destruction, żeby złapać kogoś kto ośmielił się wcisnąć button.


* na pałę - robienie czegoś na pałę, robienie czegoś w totalnie z dupy momencie