Nikt nic nie pisze to double postne se:
Ostatnio zrobiłem spis - jak far s.HK reaguje na poszczególne blokująco-kucające postacie. Po co to?
Ano część postaci zablokuje pierwszego hita, schyli się pod drugim i jest kara za 1/3 paska co uniemożliwia beztroskie spamowanie far s.HK.
Jedynka przy postaci oznacza, że drugi hit nie trafia (na bloku oczywiście), dwójka - trafia, a 1/2 oznacza, że z bliska trafia, a trochę dalej już nie.
Ryu 1
Ken 1
Ibuki 1
Juri 1
Chun li 1
Dhalsim 1
C.viper 1
Cammy 1
Dee Jay 1
Blanka 1
Rufus 1
Rose 1
Dudley 1/2
Cody 1/2
Honda 2
Makoto 2
Seth 2
Gouken 2
Akuma 2
Gen 2
Dan 2
Sakura 2
Abel 2
Bison 2
Sagat 2
Guy 2
Hakan 2
Guile 2
Zangief 2
El Fuerte 2
Vega 2
Balrog 2
Fei Long 2
T. Hawk 2
Adon 2
Czyli jedynka - unikamy s.HK, dwójka to beztroski spam, a 1/2 z rozwagą.
Z innych mniej istotnych spraw:
- jeżeli 1 hit trafi w powietrze, to pod drugim żadna postać się nie schyli.
- z maksymalnego dystansu drugi hit potrafi w ogóle nie sięgnąć przeciwnika
- to nie jest cały opis far s.HK bo tu możnaby książkę napisać