Autor Wątek: Dyskusja ogólna  (Przeczytany 12122 razy)

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: Akuma
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 28, 2010, 09:27:50 »
U2 używa się tylko po teleport cancelu, a to na część postaci siada jak chce. Po c.mk lub c.mp jest dość ciężkie do posadzenia w walce.

Ogólnie U1 lepsze do karania ("kulke Blanki" mogłeś zablokować i odpalić od razu U1 i by siadło na stracie).
Akuma ma i tak mocne combosy więc U2 właściwie traci sens. Jak wyszło SSF4 to trochę pograłem U2 i właściwie kończyło się na tym, że na siłę gdzieś to chciałem wcisnąć, czy to po s.HK -> c.MP czy po prostu po s.HP.

Gdybym dalej nim grał to bym brał U1 do poważnych rozgrywek, a czasem dla jaj U2 co by poskillować. ;)

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Akuma
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 28, 2010, 09:28:00 »
Zdecydowanie U1. U2 jest fajne bo można się zajarać i pokazać jakim się jest cool linkując to po normalach, ale jednak U1 to jest niezastąpione narzędzie do grania high-level Akumą.

Slide

  • Gość
Odp: Akuma
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 28, 2010, 10:00:39 »
http://www.youtube.com/watch?v=b8HA1Z0KDSg to jest fajne zastosowanie Kara Demon

Jest dużo fajnych filmików na youtubie z zastosowanie Kara Demon. Jeszcze nie spotkałem się na sieci żeby ktoś stosował te techniki.

Scorpio

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 79
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Łódź
Odp: Akuma
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 28, 2010, 11:45:25 »


Ogólnie U1 lepsze do karania ("kulke Blanki" mogłeś zablokować i odpalić od razu U1 i by siadło na stracie).

Zgadza się ... ale satysfakcja z założenia U1 na lecącego Blankę i zakończenia dzięki temu walki - bezcenne. Bo U1 po bloku, jak widzę jest w sumie standardem  :D
Even Akuma does not stand a chance againts Yiazmat!

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: Akuma
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 28, 2010, 12:27:20 »
Nie standardem tylko jedyną opcją Akumy ukarania rolla poza ścianą ;)

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: Akuma
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 16, 2010, 13:01:45 »
Stupied shiet: crLP, crHP w training mode Akuma vs. standing Rufus na autoblocku. Wychodzi co jakiś czas, ale może to turbo (choć pewnie jakiś mega dziwny hitbox po pewnym czasie nieaktywności postaci). Co ciekawe: nie wychodzi gdy w training mode wybieram Rufus vs. Akuma, daję record i próbuję to skombować (powinien się pojawić napis z prawej o udanym kombosie). Może mi kto wytłumaczy, czemu crLP chwyta czasem (często? zawsze?) drugą aktywną klatką i czemu nie w "record".

Edit: Zdaje się to być przypadłością training mode, nie udało mi się tego zaobserwować w trybie Versus.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2010, 14:52:42 wysłana przez szostakfm »
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

Slide

  • Gość
Odp: Akuma
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 31, 2010, 13:09:04 »
za cholerę mi nie wychodzi po qcb+LK, d+HK czyli ta standardowa akcja po której jest setup

jakies porady?

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Akuma
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 31, 2010, 13:28:36 »
To nie działa na wszystkie postacie a poza tym to jest dość highlevelowa akcja i ma dość ciężki timing , popróbuj sobie na Sagacie/Giefie.Polecam nauczyć się plinkować bo bez plinkowania jest dość ciężko z tymi jak i z innymi akcjami.

Nie działa na :

Cytuj

Abel
Blanka
Dudley
Gen
Ibuki
Juri
Ken
M. Bison
Makoto
Rufus
Ryu
Yun
Yang

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Akuma
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 31, 2010, 15:02:38 »
To jest one frame? Bo właśnie się tak dziwiłem, że nie wychodzi mi to za każdym razem.

W sumie większy problem niż z plinkingiem mam z double tappingiem :0

Slide

  • Gość
Odp: Akuma
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 31, 2010, 15:09:46 »
To nie działa na wszystkie postacie a poza tym to jest dość highlevelowa akcja i ma dość ciężki timing , popróbuj sobie na Sagacie/Giefie.Polecam nauczyć się plinkować bo bez plinkowania jest dość ciężko z tymi jak i z innymi akcjami.

Nie działa na :

Cytuj

Abel
Blanka
Dudley
Gen
Ibuki
Juri
Ken
M. Bison
Makoto
Rufus
Ryu
Yun
Yang


Ja ciągle próbowałem na Ryu, na innych postaciach już mi wyszło :) nie takie rzeczy robiło się w Guilty Gear, więc manual mi nie straszny i time'ing :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2010, 15:12:24 wysłana przez Slide »

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Akuma
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 18, 2011, 17:04:32 »
Podstawy podstaw vortexu - http://www.option-select.com/strategy/article/?a=17

Bardzo przydatny tutorial, jeśli ktoś ma problemy z konstruowaniem bezpiecznego i działającego oki Akumą.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Akuma
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 19, 2011, 13:11:40 »
straszliwe. no niech ktoś u nas to ogarnie, to zostanie topem  8)

Snow

  • Poznań Dojo
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 270
  • Mx4Life
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Snow_B
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Akuma
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 19, 2011, 15:23:36 »
no wcale nie jest latwy ten sweep na koncu jesli chodzi o timing.
I love my daughters, they are so pretty!

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Akuma
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 19, 2011, 16:09:05 »
Też bym tego nie nazwał podstawą podstaw, no ale wiadomo, że dla sneja wszystko jest łatwe xP

W każdym razie ogarnięty Akuma przeraża, nieogarnięty wraca do Sagata ;)

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Akuma
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 19, 2011, 16:28:14 »
Nie miałem na myśli tego że są to najłatwiejsze zagrania, tylko po prostu najbardziej podstawowe. Ten filmik pokazuje najbardziej basic rzecz jeśli chodzi o vortex, czyli mixup crossup/normalny jumpin. Nie ma takich rzeczy jak rzut z demon flipa, empty jumpy, fireball crossup, OS z palmem i wielu innych. Vortex sam w sobie nie jest za łatwy, bo wymaga dobrego timingu i spacingu, no i niezłego mieszania ;)