Staram się nauczyć na 100% linkować normale, czyli powiedzmy cr.lk, cr.lk i tak 50/50. Co mogę robić źle? Nie wbijam się w klatki? Za szybko naciskam przyciski? USF4 ma aż tak rygorystyczny timing?
Rygorystyczny timing to ma KOF
SF jest prościutki, tylko trzeba się nauczyć odpowiedniej metody.
Większość postaci dla mnie, trochę wbrew temu co napisał Van ma identyczny timing. Bardzo łatwo mi przejść z Guila na Sagata, Eruy czy Hugo. Wszystkie comba jakie dane mi jest wykonać muszę najpierw zobaczyć na ekranie i usłyszeć. Wtedy wiem że mam wcisnąć kolejny przycisk. Może zabrzmię dziwnie, ale nie potrafię już grać na innym TV niż CRT. Do dziś każdy TV LCD na jakim grałem był za wolny, jak nie czuję synchronizacji obrazu ze stickiem to naturalnie mi nie idzie, zarówno w grze jak i combach. Timingu i combinacji nauczyłem się dopiero po przejściu na kineskop, wszystko za radą specjalistów z tego Forum którzy mi uświadomili, że mordobicia to swego rodzaju gry muzyczne, jak się nie wczujesz w rytm, jak nie zgrasz obrazu z dźwiękiem to kupa.
Moja rada zmień TV, a jeśli już masz CRT to Ci nie idzie jeszcze zgrywanie obrazu z dźwiękiem.
Żebym tylko nie był tym pytaniem o coś posądzony, ale czy czasem nie jesteś graczem w pierwszej kolejności tekkena ?
Poprę Wacho bo "kwadratura octagonu" ;p w sticku nic nie pomaga, wręcz z czasem ci tylko będzie utrudniać, a każdy kto twierdzi inaczej nie gra w SF lub inną bitkę 2D.
na poparcie tezy monitora masz dwa liniki, filmiki w 60 FPS które kiedyś nagrałem, polecam zgrać i odtworzyć klatka po klatce licząc moment wciśnięcia przycisku do pojawienia się odpowiadającego mu zdarzenia na ekranie.
PS3 + LCDPS3 + CRTPS3 + LCD MFKiG 2013To co obrazuje to idealne warunki przy połączeniu konsola TV, granie w sieci dodatkowo zwiększa opóźnienia, choć tyczą się one głównie położenia postaci na ekranie i zasadniczo nie powinny wpływać na combo, to jednak rzeczywistość pokazuje że jest jak jest.