BACKDASH FORUM
O bijatykach. Z pasją.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Kalendarz
Chat
Zaloguj się
Rejestracja
BACKDASH FORUM
»
Inne serie
»
BlazBlue
»
BlazBlue: CS / CP
»
Continuum Shift - temat ogólny
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
...
29
30
[
31
]
32
33
...
47
Autor
Wątek: Continuum Shift - temat ogólny (Przeczytany 150072 razy)
CalopS
Jr. Member
Wiadomości: 85
Płeć:
PSN ID: CalopS-PL
Skąd: B�dzin
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #450 dnia:
Maj 19, 2011, 14:03:15 »
Ja tam sie ciesze ze teraz bede mial darmowe curse za 50heat, jeszcze sie tylko blokowac naucze i bedzie git
Zapisane
>>
Don't Hate Player's, Hate The Game
<<
rifi28
Sr. Member
Wiadomości: 293
Płeć:
PSN ID: Rifi2814
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #451 dnia:
Maj 19, 2011, 14:44:02 »
Aż tak znerfili Litchi
Zapisane
hulskiey
Newbie
Wiadomości: 32
Płeć:
PSN ID: hulskiey
Skąd: Warszawa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #452 dnia:
Maj 19, 2011, 16:16:14 »
Cytat: rifi28 w Maj 19, 2011, 14:44:02
Aż tak znerfili Litchi
W rogu ciągle jest tak samo jak było w cs1.
Zapisane
Jar
Jr. Member
Wiadomości: 90
Płeć:
PSN ID: JarPL
Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #453 dnia:
Maj 19, 2011, 18:08:26 »
Cytat: rifi28 w Maj 19, 2011, 14:44:02
Aż tak znerfili Litchi
Na dobrą sprawę nie większych różnic między postaciami- nawet taka platynka, która jest B ma comba za 7-8k więc pfff. Naprawdę balans w tej części jest świetny.
Zapisane
Hiryu
Global Moderator
Hero Member
Wiadomości: 2317
Płeć:
活 死 永 前
PSN ID: GKHiryu
Skąd: Włocławek | Warszawa
Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #454 dnia:
Maj 19, 2011, 23:27:15 »
Od nerfu litchi lepszy może być tylko nerf arakune. Szkoda, że nie równają dmg do dołu. Łatwe i powszechne comba za 6/7k+ to największa wada tej gry moim zdaniem. (zdanie z cs1 jeszcze)
Zapisane
Moje pięści krwawią śmiercią!
CheeseOfTheDay
Hero Member
Wiadomości: 2387
Płeć:
FraudOfTheDay;f
Skąd: Cheeseland
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #455 dnia:
Maj 20, 2011, 00:08:26 »
ok bo nie interesuje sie za bardzo tematem
CS dostało darmowego pacza który zmienia go na to co jest w arkejdowym cs2, tylko ze za nowe postacie trzeba sypnąć grosikiem, tak?
Co zmienili takiego konkretnego u lambady ze jest niby 'prawie jak top'?
Zapisane
hulskiey
Newbie
Wiadomości: 32
Płeć:
PSN ID: hulskiey
Skąd: Warszawa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #456 dnia:
Maj 20, 2011, 00:32:41 »
http://www.dustloop.com/forums/showthread.php?11459-CS2-CS1-gt-CS2-Lambda-Changes
Zapisane
CheeseOfTheDay
Hero Member
Wiadomości: 2387
Płeć:
FraudOfTheDay;f
Skąd: Cheeseland
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #457 dnia:
Maj 20, 2011, 00:52:57 »
ołkej, trochę tego jest, śmieszne teraz ma te combosy
Zapisane
Hiryu
Global Moderator
Hero Member
Wiadomości: 2317
Płeć:
活 死 永 前
PSN ID: GKHiryu
Skąd: Włocławek | Warszawa
Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #458 dnia:
Maj 20, 2011, 01:08:16 »
Arakune nadal zabija na hej?
Zapisane
Moje pięści krwawią śmiercią!
sakiu
Jr. Member
Wiadomości: 73
PSN ID: sakulukk
Skąd: Poznan
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #459 dnia:
Maj 20, 2011, 01:11:33 »
Kur... czuję teraz powera u Noel
Tylko znowu Hida loop zmienili i trzeba od nowa się uczyć rzesz w cholerę by ich no....
Zapisane
hulskiey
Newbie
Wiadomości: 32
Płeć:
PSN ID: hulskiey
Skąd: Warszawa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #460 dnia:
Maj 20, 2011, 14:11:01 »
Cytat: Hiryu w Maj 20, 2011, 01:08:16
Arakune nadal zabija na hej?
Jak dobry player i Cię złapie na początku curse to będzie z 6-7k + 50% recurse.
Zapisane
CalopS
Jr. Member
Wiadomości: 85
Płeć:
PSN ID: CalopS-PL
Skąd: B�dzin
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #461 dnia:
Maj 20, 2011, 16:20:52 »
Arakune miazdzy tylko ze trzeba przysiasc po bagnie jest 100% curse, a bagno mozna wcisnac po standartowym combo
moj nowy main
Zapisane
>>
Don't Hate Player's, Hate The Game
<<
Hiryu
Global Moderator
Hero Member
Wiadomości: 2317
Płeć:
活 死 永 前
PSN ID: GKHiryu
Skąd: Włocławek | Warszawa
Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #462 dnia:
Maj 24, 2011, 19:50:50 »
http://www.youtube.com/watch?v=k5m4mqtiHQ4&feature=player_embedded
IT'S BLAAAAZBLU BAYBEE! Uśmiałem się całkiem solidnie. Arcsys już nawet nie próbuje, przestaję od nich wymagać
Zapisane
Moje pięści krwawią śmiercią!
Snake
Moderator forum
Hero Member
Wiadomości: 3483
Płeć:
never lucky BabyRage
PSN ID: SnakeSRK
Skąd: Gdańsk
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #463 dnia:
Maj 24, 2011, 20:28:21 »
To wygląda jak infinite Storm na Sentinela w mvc2, lulz. Tak to jest jak się jest dużą postacią.
Fajna rzecz, podoba mi się ;p
Zapisane
hulskiey
Newbie
Wiadomości: 32
Płeć:
PSN ID: hulskiey
Skąd: Warszawa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
«
Odpowiedź #464 dnia:
Maj 24, 2011, 20:30:22 »
Przecież już wam o tym mówiłem kilka postów wcześniej to ktoś mnie podsumował, że tager też imba bo ma super za 5600
. Ale innych charów z tego co wiem nie da się z 100% do 0 zjechać bo lalka pada.
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
...
29
30
[
31
]
32
33
...
47
« poprzedni
następny »
BACKDASH FORUM
»
Inne serie
»
BlazBlue
»
BlazBlue: CS / CP
»
Continuum Shift - temat ogólny