Autor Wątek: Continuum Shift - temat ogólny  (Przeczytany 135089 razy)

adm

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: adm_pl
  • Skąd: wwa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #300 dnia: Grudzień 16, 2010, 15:27:29 »
5k z A to już zaczyna być broken... Te comba za 8k też jakoś mi się szczególnie nie podobają, co z tego że każda postać może. Żaden fun być podrzucanym przez 30 s... No i gra stanie się nieoglądalna na najwyższym poziomie ;)

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #301 dnia: Grudzień 16, 2010, 19:05:54 »
Dobrze że dwuburstowe comba wyglądają na strasznie niepraktyczne. Jak to stwierdzili ogólnie na DL, osłabili comba w środku dając w zamian każdemu rozbudowane opcje niszczenia przeciwnika w kątach. Haz moim zdaniem będzie high/high-mid, jednak jak się go przyciśnie to jest z nim gorzej (tym bardziej z osłabieniem IB). Czekam z ostatecznymi ocenami aż ludzie ogarną wszystkie postaci, tym bardziej że przykładowo shadow pokazał nieco Platinum a buppa chyba całkowicie rozgryzł nowego Hazamę (nic nowego raczej nie będzie na szczęście)
Believe what you want to believe~

adm

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: adm_pl
  • Skąd: wwa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #302 dnia: Grudzień 16, 2010, 19:28:58 »
Faktycznie jeżeli każda postać będzie miała combo tylko z 6C CH, z dwoma GB i całym heatem, to faktycznie lekko niepraktyczne ;) Ale 5k z A, nie ważne czy w cornerze czy w polu, wydaje się dziwne. To przecież więcej niż połowa życia u Tao, wyciągnięta z A. Nie wiem jak u innych postaci, ale skoro Hazama tak może to pewnie jakiś Bang też będzie umiał... Mogliby to jakoś szybciej wydać, teraz będziemy grać w jedną grę a podniecać się zupełnie inną ;)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #303 dnia: Grudzień 16, 2010, 19:46:15 »
Jak Arakune ma być znowu topem, to mi o połowę spada hype na CS2. Zwyczajnie nie trawię tej postaci :/ To tak, jakby w GG topem miała być Bridgeta, albo w SSF4... a nie, w SSF4 najbardziej nielubiane przeze mnie postaci są topami ;p

Tak długo, jak CS2 będzie na tyle grywalny, żeby akcje jak z finałów SBO były możliwe, to gra będzie spoko. Mi jednak nie podoba się idea ASW co do nowego dmg. W BB średni dmg w ogóle był zbyt duży i to się raczej nie zmieni na razie.
Moje pięści krwawią śmiercią!

adm

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: adm_pl
  • Skąd: wwa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #304 dnia: Grudzień 16, 2010, 20:05:39 »
Myślałem że najbardziej w tej grze nienawidzisz krzesełka? ;D
Co do damage'u się zgadzam. Jeszcze gorszy jest lewy balans pod tym względem, niektóre postacie mają zdecydowanie za łatwe i bezpieczne setupy prowadzące do dużych obrażeń, a u niektórych jest ciężko (albo niemożliwie - Rachel..). W CS2 jest szansa że przynajmniej szanse się trochę wyrównają.

Kogo z topów SFa tak nie lubisz? Guila? Wcale nie jest monotonny ;)

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #305 dnia: Grudzień 16, 2010, 20:14:45 »
Zapowiada się że tym razem każdy ma mniej więcej zbliżone szanse na damage.  Póki co to Arakune wydaje się bliżej CS niż CT, więc jest nadzieja. Jak jest teraz z tauntem Tao, przypadkiem nie zadaje jakoś większych obrażeń w zamian za ten prorate (nie interesowałem się zbytnio zmianami u Tao)?

U Hazamy gdyby nie 6C to tamto combo by pewnie mogło osiągnąć maks ~3K-3,4K, a maksymalne obrażenia by były w granicach 4k w kącie. A tak to nawet na tak wolny overhead jak 6A trzeba uważać. No i ciekawi mnie jak jest z timingiem tych dashy.

Czekam aż ludzie pokażą na co stać Platinum i Valkenhayna teraz, szczególnie że shadow wziął na warsztat loli.
Believe what you want to believe~

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #306 dnia: Grudzień 16, 2010, 20:17:04 »
z Tao nie wiadomo jeszcze, jak jest. Nierozpracowana za bardzo.

Wiadomo, że nie dostała żadnego z tych idiotycznych nerfów z loketestów. (uff) Nie ma już tauntloopa (i dobrze). Z 2x burst przebija 8k (ok....) i ma osłabiony, spowolniony drive (grrrr...)

w SF najbardziej nie znoszę Chun, zaraz po niej Hondy, a na końcu top3 Guile'a.

Hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra! Teraz zamiast (taunt > 214D > 2D~B) x 13 w top combosach Tao będzie używać (8D~A) x18.
Mnie bardzo cieszy, że arcsys jakoś balansuje tę grę i nic nie zapowiada tragedii w BBCS2.... ale oni powinni sobie odpuścić manię na punkcie loopów. To samo było z Testamentem w GG. Miał Grave Digger loopa, to mu zabrali i dali Bad Lands loopa. Tylko w GG było 3-6 powtórzeń, a w BB mamy osiemnaście...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 18, 2010, 01:02:16 wysłana przez Hiryu »
Moje pięści krwawią śmiercią!

sakiu

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 73
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: sakulukk
  • Skąd: Poznan
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #307 dnia: Grudzień 19, 2010, 15:41:32 »
lol Makoto miała space counter loopa i jej zabrali nie dając niz w zamian! xd

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #308 dnia: Grudzień 23, 2010, 01:37:20 »
http://www.youtube.com/watch?v=LwBsdBCQd_I
Z dedykacją dla wszystkich obwieszczających degradację Ragny do "CS1 Rachel Tier" (przy okazji w części 2/3 można zobaczyć Hazamę w rękach Kaqn)

CS2 zdecydowanie mi się podoba pod względem większej różnorodności combosów (Hazama używający Mizuchi Rekkazan jako normalnego combo finishera a nie tylko jak mu się przypomni o istnieniu tego zagrania? Yes Please!).

Jak myślicie, czy Makoto skończy jak Ragna w CS1 (początkowo top, po czasie/pod koniec rozpracowany mid)? Jednocześnie z jakimi postaciami mogłaby mieć problemy?
Believe what you want to believe~

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #309 dnia: Grudzień 23, 2010, 10:23:26 »
Ragna spadł do midów w CS1? Ja coś przespałem? Przecież do wyjścia CS2 zawsze było Litchi > Bang > Ragna > reszta ew. Bang > Litchi > Ragna > reszta.
Sporo mu damage osłabili, ale dobrze widzieć rożnorodne comba. No i 214D daje radę w środku akcji. Plus widać, że comba po rzucie ma łatwiejsze.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 23, 2010, 10:29:48 wysłana przez Hiryu »
Moje pięści krwawią śmiercią!

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #310 dnia: Grudzień 23, 2010, 18:35:24 »
Przynajmniej wg. list/dyskusji na DL tak się plasował.
Jak coś ASW na 100% zrobiło dobrze z CS2, to wyraźniejsza różnorodność combosów (co widać po Ragnie i nieco po Hazamie przykładowo).
Believe what you want to believe~

Bellevar

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Bellevar
  • Skąd: Grudzidz
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #311 dnia: Grudzień 23, 2010, 19:31:51 »
Ja nie sądziłem, że to powiem ale mi sie nawet Litchi podoba tak jak póki co widziałem na walkach z CS2 :) Gdzie na pewno jeszcze coś porządnego znajdą. Jeszcze sie okaże za jakiś czas jak w stosunku do całej reszty będzie wyglądać. Jak na razie jest całkiem nie źle.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #312 dnia: Grudzień 23, 2010, 19:59:56 »
Im mniej topem będą Litchi i Arakune tym bardziej będzie mi się BB podobało. Szkoda, że Ara jest wstępnie na górze, ale z klątwą CS style i tak nie stanowi najgorszego MU dla Tao, ani dla Mu.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Pro8e

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Last Pixel! Always Last pixel!
    • Zobacz profil
  • Skąd: orso
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #313 dnia: Grudzień 26, 2010, 16:40:53 »
Ej a tak w ogole to BBCS2 nie bedzie mozliwy do sciagniecia jako patch do zwyklego BBCS? Bo tak naprawde to dopiero co wyszla ta gra na konsole a tu juz nastepna czesc sie szykuje...

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #314 dnia: Grudzień 26, 2010, 17:04:40 »
dopiero wyszła w EU. Pamiętaj, że dla ASW Europa nie istnieje, ewentualnie jest poletkiem uprawianym przez jakieś chłopstwo pańszczyźniane.
BBCS2 to nie "kolejna część", tylko łatka balansująca. Dwójka w tytule jest dlatego, że w wersji arcade dodane są 4 postaci (jedna - unlock i trzy DLC z konsol). Niestety na razie nie wiadomo jak będzie z pobraniem CS2 na konsole.

Głównie spekuluje się, że z braku nowych elementów (podkreślam - postaci są dostępne oddzielnie) konsolowe CS2 powinno być free dlc, jednak zwrócono uwagę, że zmiany postaci przekładają się na przymusowe zmiany w trybie Challenge, więc być może przyjdzie nam opłacić nawet samo CS2.

Pewne info: CS2 na konsole jest zapowiedziany około 6 miesięcy po wydaniu arcade.

inna ciekawa notka:
"
BlazBlue Continuum Shift II Set for PSP

BlazBlue Continuum Shift II, just an arcade version of the home version of BlazBlue Continuum Shift with all the download content unlocked, is coming to PSP. Dengeki reveals this week that a PSP port is due for Spring release. It will have new scenarios, a mysterious "Abyss Mode" (this could be a dungeon RPG mode) and a network mode. The network mode supports four players. Two players fight while the other two watch the match. "

BBCS2 wychodzi na PSP! Będzie można skillować comba siedząc na tronie :D
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2010, 17:06:45 wysłana przez Hiryu »
Moje pięści krwawią śmiercią!