http://i.imgur.com/5CQZ7.jpg
Z racji tego, że Hitbox to ®, swoją interpretację nazwałem Tapper...
Tapper to też chyba ® - przecież to gra o barmanie i jego przepięknym zabieganym życiu.
Konstrukcja iście ergonomiczna. Pewnie wybitnie szybko wklepuje się kombinacje, ale i też kaleczy trening gry na joysticku, jakby nie było podążasz nadal w kierunku gry na klawiaturze.
W tle znajoma wykładzina, a art idealnie pasuje do ksywy
To ciekawe że reaktywacja "Mortala w 2D" wpłynęła na powstawanie takich kontrolerów - ciekawe jak gra się na tym w inne tytuły. Mogę sobie wyobrazić stosowanie Hitboxa w innych bitkach 2d ale już w heavy-movement-based-games jak T6 już nie za bardzo...
Eee stare to jest, od początku wiara ewidentnie przyzwyczajona do klawiatur nie potrafiła przesiąść się na joysticki i tworzyła takie konstrukcje. Gdzieś tam widziałem HRAP'a z buttonami zamiast gałki. Nadaje się imo do każdej gry, a tekken nie wymaga szybkiego machania joystickiem podczas wykonywania kombinacji, za to uniki to już inna sprawa - tym tworem wykonasz je najszybciej. Jeśli gra jest dobrze zrobiona to wciśnięcie tył+przód będzie owocowało pozycją neutralną, ale nie wiem czy poprawili to w MVC3 gdzie skutkowało to blokiem w obie strony przez co mieliśmy bardzo dużą przewagę nad joystickiem.
PS
http://www.youtube.com/watch?v=lahhRQOnCTghttp://www.youtube.com/watch?v=WYLajPO3AnU