@Cheese
chodziło o to, że nie da się zbandować po ewgfie, który nie wybija, nie robiąc wcześniej stepa w lewo. Udowodniłem, że się da. Co do najlepszości tego zagrania można by podyskutować. Napewno wchodzi we wszystkie postacie i to na całym zasięgu d/f+2 i to nie wątpliwie ogromna zaleta. Co do drugiego problemu, który poruszyłeś to założyliśmy że nie umiemy wybijać więc nie traktuje tego jako argument. Bo albo się umie wybijać albo nie. Co do 3,1,4 to nie jestem przekonany, moge się mylić, ale nie wiem czy damy radę w jaki kolwiek sposób sięgnąć tym z najdalszej odległości kiedy wchodzi d/f+2 i nie wiem też czy w takim przypadku wogóle możliwe jest wybicie ewgf'em. Więc wyłącznie w takich sytuacjach to zagranie ma sens no i chyba jest też lepsze niż dwa czy trzy ewgf'y
Z każdej odległości można wybić ewgfem bo akurat ten hit box ma największy zasięg właśnie w tej 13 klatce (dla jasności to jedyny hit box w ewgf'ie który sięga postać po d/f2). W 14 klatce hit box o ile ma trochę większy zasięg to już idzie za wysoko jak na klęczącą postać i jeżeli już to w ogóle nie będzie kolizji.
Dash 314 też siedzi z każdej odległości tylko trzeba timingowo zrobić dasha i zamiast u/f+3 robić d/f1,2 lub d/b2, jest to standardowa akcja nawet koreańców jeżeli nie chcą ryzykować ewgf'em.
Aha i między "umiem wybijać" a "nie umiem wybijać" jest jeszcze coś pośredniego jak "wybijanie mi wychodzi z różną skutecznością" i wydaje mi się że to głównie dla tych to piszemy. Bo jak jużpisałem ktośkto umie nie będzie sobie zawracać tym głowy a ktoś kto nie umie wybierze mniej randomową a mocniejszą wersję.
ja to Tokis utnę... chłopaki zespamowaliście pierdołami temat
Też sprawdziłem, siada ale tylko na parę postaci chyba że zrobisz mikro dasha przy ewgfie ale wtedy to już nigdy nie wybijesz więc tobie może siadać ale poza tym że to i tak random to jak ci siada zawsze np. na kaza to znaczy że dashujesz ewgf
Chyba nie utniesz ; D.
Generalnie to siada na wszystkich (poza miśkiem ale to nie jest postać więc omijamy). Tylko jest jeden myk, po prostu trzeba to robić timingowo. Na część siada to, robiąc jak najszybciej, na resztę siada to, robiąc kilkuklatkową pauzę. To tak jak z ewgf U/F,n,4 b+2 które żeby siadło trzeba zrobić z lekkim opóźnieniem. Tylko że przy ewgf d/f1,2 jest to mniejszy timing i raczej nie warto ryzykować że akurat trafimy w te klatki.
Poza tym jak się trochę spóźnimy to przeciwnik ma rolla, a jak jeszcze trochę się spóźnimy to ma gwarantowane 3_4 ze wstawania bo nam jeszcze recovery nie minie.
Tak więc jak by nie patrzeć brutalny miał rację (chociaż pewnie sam nie wiedział jak to działa:P) ale z tą przydatnością to jest mocno dyskusyjne.
Cheese wins ; O