na backdasha możesz jebać podstawowego ground os'a z c.lp > c.lp + c.hk jak ktoś ma w miarę normalny backdash , na chuny i inne pokemony z długimi backdashami nie ma raczej czegoś co to ukara.
z używaniem mantis slashów jest taka sprawa że tylko po HP można combować i w tym wypadku robić hit confirmy i na reakcje FADC i combo tyle że na bloku jest trochę to niebezpieczne i lepiej zrobić LP , najlepiej jak się ma meter używać HP mantisów żeby na rekcje combo wjebać a nawet jak się zapędzisz i przeciwnik wszystko zablokuję to i tak możesz zrobić mixup na bloku FADC command grab combo.
co do target combosów to w przypadku Yun'a jak i Yang'a target combo : s.MP , s.HP > b+s.HP jest bardzo przydatne do footsies i do różnych sheaningans w cornerze (a zwłaszcza do nich) oraz do frame trapów (np akcja w cornerze na blockstringu [c.lk , c.lk throw (przyzwyczajasz gościa że zrobisz throw'a po c.lk , c.lk) po throwie jeszcze raz c.lk , c.lk i zaczyna crouch techować albo mashować jakieś normale to odsuwasz się troche i na reakcję jak zobaczysz jakiegoś normala stawiasz to target combo i ustawia cię to w dobrej sytuacji bo możesz się pobawić z Palmem , dive kickami , command grabami itp]
Jeszcze tak na marginesie to najlepszy air2air braci to jest HK , najlepszy punish jest lepiej zrobić z c.mk xx rekka (mk roll kick) Yang nie grzeszy walk speedem i możesz zjebać swoją szanse próbować podejść z HP , jakby ktoś chciał frame trapować to s.MP do c.MK xx rekka (mk roll kick) działa dobrze na counter hicie.
Swoją drogą jeszcze napisze przydatną informację bo dużo ludzi zaczeło grać postaciami z dive kickami i mogą mieć z tym problem , mianowicie jak np trafisz dive kick'a w powietrzu i próbujesz zrobić combo [dajmy na to że c.lk , c.lk x rekka] i dostajesz throwa (nawet jak trafiłeś dive kickiem) to najlepszą opcją na takie sytuacje jest zamiast robienie samego c.lk to robienie c.LK+LP i wtedy jak taka akcja będzie po prostu stechujemy throwa , i jeszcze jedno fajne info (dzięki Snake :*) wiadomo że najbardziej efektywną strategią na postacie z dobrym pressingiem (dive kick) jest mixowanie ich na ich własnym pressingu tak więc jak gra się z jakimś flowchart Kenem i taka sytuacja występuje że raz mashuje LP SRK a potem jak chcesz to zbaitować to robi throwa - to z pomocą przybywa Snake - mianowicie po dive kicku musimy odczekać kilka chwil blokując i jak nic się nie dzieje to zrobić crouch techa (c.LK + LP) wtedy pokrywamy 2 sytuacje na raz (jak dobrze stimingujemy to albo zbaitujemy srk i możemy ukarać albo stechujemy throwa i wrócimy do neutralnej sytuacji) w sumie u Yanga to aż tak nie szkodzi jak u Yuna bo ma dość dobrego crossup'a z całkiem wysokim blockstunem.