Autor Wątek: SSF4 dyskusja ogólna  (Przeczytany 540211 razy)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1620 dnia: Styczeń 18, 2011, 22:42:23 »
Jakieś uparte japońce go męczą z niezłym skutkiem http://www.eventhubs.com/news/2011/jan/18/ssf4-arcade-edition-bp-rankings-character-breakdowns/
Coś ugrać idzie, ale na pewno nie jest tak dobrą postacią jak w superze. Brak escape tatsu też jest nieprzyjemnym nerfem.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1621 dnia: Styczeń 19, 2011, 11:25:06 »
ee tam, escape tatsu sratsu. bez tego mozna grac spokojnie, natomiast teraz ryu przy kazdym poke'u bedzie sobie lamal noge w srodstopiu xD - i to jest chyba dla niego gwozdz do trumny

Bladyszy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: bladyszy I
  • PSN ID: INDbladyszy
  • Skąd: Zary
  • Steam ID: bladyszy
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1622 dnia: Styczeń 20, 2011, 02:24:16 »
samo escape sratsu tatsu mi nie przeszkadza, bo w sumie Goukim to i tak na ogol teleport robie ale ciekawi mnie czy bedzie opcja tatsumaki cross upa zrobic. Na eventhubsie mowia, ze mozliwe ale ciezej- czy prawda, to nie wiem.
Feel the Rhythm!

Snow

  • Poznań Dojo
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 270
  • Mx4Life
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Snow_B
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1623 dnia: Styczeń 20, 2011, 09:20:05 »
Dobrze ze wam nie przeszkadza mimo ze wszyscy topowi japonscy gracze wymieniaja ten nerf w pierwszej kolejnosci po c.mk , no ale co oni moga wyedziec przy backdashowych wypierdalaczach :) To ze czegos nie uzywacie nie znaczy ze nie jest dobre. A porownanie escape tatsu i teleportu to wogole niezly zart, zwlaszcza z rogu ekranu gdzie po teleporcie lekko w zlym momencie 90% postaci moze was ukarac. Porownaj sobie zasieg to moze zaczniesz uzywac. A tatsu crossup działa w AE.
I love my daughters, they are so pretty!

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1624 dnia: Styczeń 20, 2011, 10:00:10 »
Snow, żeby zrobić escape tatsu, postać musi przejść w stan bycia w powietrzu - a to zajmuje 3 klatki. Jak ktoś ciśnie pressingiem w rogu, to próba escape tatsu się skończy najwyżej zarobieniem stuna i kurczaków wokół czapki :P. I w takiej właśnie sytuacji teleport za to się sprawdzi. Escape tatsu miało sens, jak ktoś zamykał przeciwnika w rogu, ale powoli, i był jeszcze w pół-dystansie - wtedy można było nad nim przelecieć (przy takim spacingu faktycznie teleport nie daje rady).

Druga sytuacja jest mniej groźna niż pierwsza, zamiast uciekać można jeszcze podjąć walkę.
Dlatego teleport > escape tatsu.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1625 dnia: Styczeń 20, 2011, 10:23:33 »
Ale chyba nie mówimy o Akumie, a z tego co wiem, Ryu nie ma teleportu. I w ten sposób brak escape tatsu staje się poważniejszym nerfem niż u Goukiego. Mimo wszystko w wielu sytuacjach to była świetna opcja ucieczki.

Inna sprawa, że wielu graczy woli trzymać w narożniku właśnie w półdystansie, żeby ograniczyć możliwości ucieczki (karanie teleportu, ex rainbow rolli itd). 

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1626 dnia: Styczeń 20, 2011, 10:28:16 »
no tak, mówimy o ryu - akuma sie jakos wmieszal przypadkiem do gadki ;-)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1627 dnia: Styczeń 20, 2011, 10:41:39 »
Nerfy rozumiem, a co z buffami? Mają one jakiekolwiek znaczenie na tle 'moje biedne c.mk'?

Dla przypomnienia:

- Far version s.MP is now special cancel-able
- Near version s.MK's damage increased
- Near version s.HK now has more frame advantage. They mentioned it's possible to link s.HK -> SRK
- Less active frames on c.MK
- F+HP damage decreased
- Jump arc changed on his diagonal jump tatsu. They say it's harder to run away with the tatsu, but also says that its cross-up will be more ambiguous when jumping in
- Did something about EX air tatsu whiffing the last few kicks on hit


apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1628 dnia: Styczeń 20, 2011, 10:56:23 »
Nie widać żadnego sensownego buffa.

- Far version s.MP is now special cancel-able
- Near version s.MK's damage increased
- Near version s.HK now has more frame advantage. They mentioned it's possible to link s.HK -> SRK
- Did something about EX air tatsu whiffing the last few kicks on hit

far mp, cl.mk, cl.hk i ex air tatsu są ciosami raczej niezbyt przydatnymi i nie sądzę żeby te modyfikacje coś tu zmieniły.

No może jedynie to brzmi jakoś obiecująco:

- tatsu cross-up will be more ambiguous when jumping in

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1629 dnia: Styczeń 20, 2011, 14:02:28 »
- Far version s.MP is now special cancel-able
- Near version s.MK's damage increased
- Near version s.HK now has more frame advantage. They mentioned it's possible to link s.HK -> SRK
- Less active frames on c.MK
- F+HP damage decreased
- Jump arc changed on his diagonal jump tatsu. They say it's harder to run away with the tatsu, but also says that its cross-up will be more ambiguous when jumping in
- Did something about EX air tatsu whiffing the last few kicks on hit


moje biedne c.mk ;((((

Snow

  • Poznań Dojo
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 270
  • Mx4Life
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Snow_B
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1630 dnia: Styczeń 20, 2011, 14:18:25 »
No przyznaje Apo masz duzo racji, no i faktycznie mowa o Raju. Ale mowienie o tatsu sratsu to imo przesada ;)))
I love my daughters, they are so pretty!

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1631 dnia: Styczeń 23, 2011, 01:40:08 »
http://backdash.pl/2011/01/23/evil-ryu-i-oni/ Nadszedł dzień, w którym przywitaliśmy air dashe w SFie.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1632 dnia: Styczeń 23, 2011, 01:47:20 »
coś dla gg playerów ; ]

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1633 dnia: Styczeń 23, 2011, 01:51:24 »
Hm, a może to poprostu taki jego air teleport:P

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1634 dnia: Styczeń 23, 2011, 01:52:22 »
zmarnowane sloty imo, teraz albo zrobią z nich postacie op które będą banowane na turach więc bez sensu, albo będą do dupy co się kłóci z samym założeniem, a mogli dać rolento oraz uriena :/
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.