Lars
b+4 - -9 na bloku, wychodzi bardzo dlugo (nawet nie wiem w ile) i lapie tylko na ch.
1,1,1 - slaby dmg, lepsze zamienniki, -12 na bloku, na trafieniu zostawia w fc.
d/f+4 - genialny zamiennik w postac b+1, wychodzi w tyle samo i jest homingiem. (jedyne zastosowanie to jak sie spodziewamy parry na reke, ale wtedy lepiej zrobic znienawidzone juz u/f+3)
U/F+3+4 - rzut z gigantycznym oknem na break. Nawet jako techtrap sie nie nadaje bo wchodzi zaleznie od humoru Larsa.
3~d - wielkie okno z mozliwoscia wbicia sie, jestesmy w fc.
d/f+3,3 - -20 na bloku Oo nawet dewgf'em mozna ukarac.
moge wymienic wiecej
Sa jeszcze ciosy bardzo sytuacyjne jak d/b+1+2, lecz dobrze wyczuty jest bardzo przydatny (juggle na ch) ale z drugiej strony przez 3/4 animacji mozemy zostac wybici. Lars nie jest wyjatkiem, tez sie uzywa tylko niewielkiej ilosci ciosow, lecz tych dobrych jest na tyle duzo ze rozni gracze graja nim na bardzo rozmaicie. Pierwszy przyklad z brzegu, obejzyjcie moja walke z Gajda z turnieju w poznaniu.
Obiecuje ze juz bede pisac na temat