Kilka juggli do Armora :
p,dp+2 , 1+2,2 , d+2 B! iSW - 75 dmg
p,dp+2 , 1+2,2 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! dt+1+3 lub dt+2+4 - 100 dmg ( dt+1+3 i dt+2+4 to rzuty na leżącego więc czasami lepiej robić normalne ściany )
p,dp+2 , 1+2,2 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! d+4,4,4 - 89 dmg
p,dp+2 , 1+2,2 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! dp+2,1,3 - 92 dmg
takie same juggle można po hopkicku robić. Co do t+1 na CH to juz nie ma starego juggla. Zostało coś takiego:
CH t+1, d+2 B! d+4,4,4 - 42 dmg
Innej akcji na razie nie wymyśliłem ani nie widziałem.
Juggle po SS+2,1:
SS+2,1 B! dp+1 , 1+2,2 , p+1+4 - 65 dmg ( ten juggle jest w command liście )
natomiast jak chcesz mieć gościa przy ścianie to robisz tak:
SS+2,1 B! dp+1 , 1 , p+2,1 W! iSW - 79 dmg
SS+2,1 B! dp+1 , 1 , p+2,1 W! p,p+1+2 - 75 dmg
SS+2,1 B! dp+1 , 1 , p+2,1 W! dt+1+3 lub dt+2+4 - 86 dmg
SS+2,1 B! dp+1 , 1 , p+2,1 W! d+4,4,4 - 70 dmg
Kilka juggli po ws+1:
ws+1 , dp+3 , dp+1 , d+2 B! dp+1 , f,hcf+1 - 68 dmg
ws+1 , dp+3 , dp+1 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! dp+2,1,3 - 79 dmg
ws+1 , dp+3 , dp+1 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! p,p+1+2 - 82 dmg
ws+1 , dp+3 , dp+1 , p+2.1 W! dp+2 B! dp+1 , dp+2,1,3 - 88 dmg ( pod kątami nie siedzi dp+2,1,3 z tego co zauważyłem ale mogę się mylić
)
Po gp+1+2 są fajne juggle ale ten cios jest tak dlugi ze łatwo go ominąć.
gp+1+2 , dp+1 , 1 , p+2,1 W! dp+2 B! dp+1 , dp+2,1,3 - 99 dmg
gp+1+2 , dp+1 , 1 , d+2 B! dp+1 , f,hcf+1 - 79 dmg
gp+1+2 , dp+1 , 1 , d+2 B! dp+1, p+2,1 W! iSW - 97 dmg
gp+1+2 , dp+1 , 1 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! dt+1+3 lub dt+2+4 - 104 dmg
gp+1+2 , dp+1 , 1 , p,p+1 , p,p+1 , p,p+1 , p+2,1 W! dp+2 B! dp+1 , dp+2,1,3 - 102 dmg