CH B+1, backdash, 3+4, 2, d+2 B, d/f+1, f+2,1.
Teoretycznie siedzi tam GS na końcu, mi się jeszcze nie udało - Off-axis sux.
3+4, BT 3 - Dobra ściana z daleka po jugglu z B! w terenie. Nie siedzi na duże postaci. Podejrzewam że można poprzestać na 3+4 i polować na get-up kicki, ale jeszcze muszę to sprawdzić.
Ciekawostka: Shadowstep (d+1+4_d+2+3), 1+2 siedzi na ścianie, i trafia przeciwników w powietrzu. Osom.
Hopkick, SSR, d/f+1, 1+2,2, d+2 B! iSW = 70
DU, SSR, d/f+1, 1+2,2, d+2 B! iSW = 80
Więcej dmg i +5 punktów stylówy za iSW. Pierdole d/f+1, GS, które często randomowo whiffuje.