Z tego opisu pod linkiem wynika, że w większości sytuacji TA to jakaś lipa (tracimy czerwony pasek, nie zabieramy czerwonego paska przeciwnikowi, przeciwnik dostaje rage'a), za to "zwyczajne" tag juggle powinny być OK. Obstawiam, że ze względu na czas potrzebny na zmianę postaci robimy je głównie po jakiś wysokich wybitkach w stylu d+3+4 Lili czy się mylę?
Kwestia rozpoznania sytuacji i tego co Ci się w danej chwili opłaca.
1) Jeśli wybiłeś przeciwnika który już ma rage'a to Twoje TA mu go wyłączy i da postaci za ekranem
2) Jeśli skroiłeś już ponad 60% przeciwnikowi to dałbyś jego drugiej postaci rage tak czy siak
3) Jeśli Twoja postać za ekranem ma dużo czerwonego paska to TA nie ma większego sensu, chociaż czerwona energia w tym tagu strasznie wolno się regeneruje
4) Jeśli Twoja postać znajdująca się za ekranem ma rage to po skończeniu TA go straci
5) Juggle z TA więcej kroją i dalej niosą. Jeśli wiesz, że zabiłbyś tylko jugglem z TA to czemu by nie. Z drugiej strony, dajesz przeciwnikowi możliwość ucieczki z większości gwarantów.
Co do bufforowanych tag launcherów, to praktycznie wszystkie generic uppery (df+2) i hopkicki nie są dają możliwości tag buffera, za to WS launchery już tak. Każda postać ma swoje specjalne akcje (niekoniecznie dające juggla) gdzie można dorzucić tag zaraz po inpucie.