Autor Wątek: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi  (Przeczytany 85872 razy)

lopi69

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #105 dnia: Luty 24, 2010, 17:57:30 »
Może i ktoś do k*rwy nędzy powiedzieć czemu jest tak że jak na "onlajnie" gram z jakimś w miarę pojętnym graczem to potrafie grać na w miarę dobrym (tak mi się wydaje ;p) poziomi , a jak gram z jakimś cwelowatym (bez urazy) , chamiącym graczem to poprostu 3:0 dziękuje koniec imprezy i dobranoc?
Czy k**wa powinno się grać jakoś bardziej chamsko na tkaich gnojków?
Poprostu ręce opadają  :(

A tak z innej beczki to da się zablokowac d34;4;4;4 kinga po drugim trafionym?

Z góry dzięki z wyrozumiałość  ;)

c2h5oh

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Come back when you are ready to fight !
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: c2h5oh
  • Skąd: Krakw
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #106 dnia: Luty 24, 2010, 18:12:01 »
granie online ma to do siebie ze trafic mozna naprawde na kazdego - nawet na postac ktora gra tylko jednym lub dwoma ciosami. Tobie gra sie dobrze z gosciem ktory gra w miare dobrze bo pewnie prezentujecie ten sam poziom co sprawia ze gra jest ciekawa. A jesli chodzi o cyckow ktorzy wklepuja te same sekwencje non stop to tak naprawde ich wlasna bron ich gubi, bo w rzeczywistosci nie potrafia sie bronic przed lowami ( ja osobiscie mecze takich non stop hs'em hehe ). Oczywiscie sprawa sie ma inaczej jesli grze towarzysza lagi a on np robi jakas dobra, szybka podcinke ktora moze ci byc ciezko zablokowac.
Takie moje zdanie.
POZDRO :)

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #107 dnia: Luty 24, 2010, 18:18:23 »
Online pomaga lagami wlasnie takim ludziom o ktorym mowisz. Zaloze sie ze pewnie wiekszosc z nich korzysta z powtarzajacych sie lowow czy cos. Pocwicz low parry, a gosciu nie bedzie wiedzial co zrobic.

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #108 dnia: Marzec 05, 2010, 01:51:52 »
Ktoś ma jakąś sensowną teorię czemu rzuty f,hcf+cośtam można buforować poprzez f~d/b~f+cośtam? Da się tak buforować GS Kinga, Armor Kinga, i rzut DJ z laserem, nie chciało mi się sprawdzać pozostałych postaci ale podejrzewam że też to działa.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #109 dnia: Marzec 05, 2010, 08:29:58 »
Już w DR ludzie na TZ pisali że tak robią EOD. Zawsze mi się wydawało że tylko im się wydaje że tak robią bo nieumyślnie wpisują całą notację, nie było tego jak sprawdzić jednak bez strzałek. Tutaj strzałki już są i można sprawdzić że nie da się tak zrobić poprzez wpisanie samego f,d/b,f. Zawsze będzie jakiś dodatkowy motion. Nawet jeżeli nie chwyci tyłu na jedną klatkę to chwyci go na małą klatkę która nie będzie wyświetlona a niedobór jednej klatki wypełni się innym inputem np 2x d/b w motionie. W czasie sprawdzania polecam analizować strzałki i sprawdzać czy wszystko jest takie ok i czy nie ma gdzieś niepotrzebnych inputów.



Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #110 dnia: Marzec 05, 2010, 11:24:20 »
Mi przy sprawdzaniu strzałek wchodziło dokładnie przy:
f,f,f (przytrzymane f), qcb, f,f,f+1
f,f, (tapnięte f) d, db, f,f,f+1

Ale hcf to to nie jest...

Komandos

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 964
    • Zobacz profil
    • Email
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #111 dnia: Marzec 05, 2010, 11:29:43 »
Cytuj
A tak z innej beczki to da się zablokowac d34;4;4;4 kinga po drugim trafionym?

Tak blokujesz trzymając d/b. Dodatkowo po zablokowaniu możesz tam wsadzić hopkicka z dobrym wyczuciem, albo czekać do końca i wtedy wybić.

Know thy self, know thy enemy. A thousand battles, a thousand victories.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #112 dnia: Marzec 05, 2010, 11:55:57 »
Spróbowałem nagrać makro z jakimś innym inputem dla GSa
Wyszło coś takiego:

F0 - f
F1 - n
F2 - d/b
F3 - d
F4 - n
F5 - F
F6 - 1
F7 - puszczamy f+1

Być może są i inne metody. W wolnej chwili pokombinuje nad różnymi układami kierunek<->neutral, ale wydaje mi się że ten zapis który podałem jest najbliższy temu o czym pisze Hate.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #113 dnia: Marzec 05, 2010, 12:32:45 »
Dae, masz możliwość nagrania idealnego inputu co do klatki tak jak w programowalnym stiku?
Np 3 klatkowe b,n,f?
W ogóle ty wciąż nagrywasz to metodą co wcześniej czy masz teraz jakiś programowalny stuff?

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #114 dnia: Marzec 05, 2010, 12:49:54 »
Mam możliwość nagrania inputu co do klatki.

Aktualnie wygląda to tak że mam możliwość przechwytu obrazu w pełnych 60fps z PSP, więc sprawdzenie prostych rzeczy to dosłownie kilkanaście sekund. Nie muszę się już bawić w robienie .jpg z video, wystarczy zwykły virtualdub.

Nadal mam problem ze sprawdzaniem "okienek" ciosów, bo do tego przydała by się możliwość programowania makro dla P1 i P2.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #115 dnia: Marzec 05, 2010, 13:15:22 »
Aha czyli masz teraz możliwości takie jak dla programowalnego sticka.

Z tym GS'em czy EOD to nie wiem w 100% jak jest. Mi osobiście nie wyszedł GS kiedy wpisałem f, n, d/b, d, d/f, f  więc wychodzi na to że to nie jest metoda poprawna która działa zawsze.

Wydaje mi się że odpowiedzialne są za to małe klatki w trakcie których są wpisywane motiony na tyle szybkie by nie było ich na strzałkach. System jest niekonsekwentny w tych swoich małych klatkach i raz może zadziałać a raz nie.

Nie wiem jak to działa w przypadku programowalnych sticków. Jeżeli ustala się kierunek dla jednej klatki manualnie to zawsze jest możliwość słabej precyzji (czyli nadpisywania małych klatek znajdujących się w konkretnej klatce) czy to w arcade sticku czy to w padzie wtedy to nie rozwiązuje problemu.

Problem mógłby rozwiązać jedynie taki system wpisywania motionu który cyfrowo pozwala na zapisanie kierunku dla danej klatki bez wprowadzania go ręcznie.

Żeby pokazać jak mogą wpłynąć małe klatki na system inputu można podać przykład ewgf'a gdzie możemy zrobić 13 klatkowca kaziem za pomocą f, d, d/f+2 gdzie nie ma osobnej klatki dla neutrala bo jest on zbyt krótki i zapisywany jest w małej klatce. Tak samo DJ'owe 14 klatkowe f, d, d, d/f+2 gdzie też nie ma osobnego neutrala dla klatki a żeby nie wyszło wszystko w 13 klatek to system wymaga 2 klatkowego D (lub d,d w 2 klatki).

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #116 dnia: Marzec 05, 2010, 14:06:23 »
Wychodzi na to że te metoda którą zapisałem (f,d/b~d,F~1) działa tylko dla Armor kinga...

U Kinga można natomiast zrobić GS'a w następujący sposób
f,b~d/b~d~F~1

d/f zastępujemy przytrzymanym na 2 klatki F, w praktyce można to wykonać tylko jako f,qcd,n,F~1 i wychodzi klatkę dłużej niż standardowy input.

Jest bardzo dożo metod na takiego GSa z inputem dłuższym o 1 klatkę od normalnego, ale w zasadzie wszystkie są trudne do wykonania, łatwiej jest zrobić po prostu f,hcf niż "skakać" po kierunkach i łamać naturalny input od hcf.

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #117 dnia: Marzec 09, 2010, 16:31:34 »
Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet !

(np. Lars i dobry Kaz wybiją już na -13, a taki Bruce na -10 ma karę za 34).

Co ty powiesz Kubo, ja myślałem że Bruce już w DR to miał ;) w T5 wbijało na ścianę nawet wiesz :) Dobrze się dowiedzieć 2 części potem, progress ! Tak to już jest jak się gra w grę 4-5 lat a dopiero po takim czasie zaczyna nią interesować ;-/

Ktoś mi ostatnio nawet pokazywał trik u Paula, że po barce z biegu siedzi DF ;-p do wiadomości to było już w T3

« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2010, 17:36:06 wysłana przez SoTrombalski »

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #118 dnia: Marzec 09, 2010, 16:39:09 »
A gdzie Di napisał, że dopiero się o tym dowiedział? o_O

Pawle, ogarnij się!

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #119 dnia: Marzec 09, 2010, 16:52:40 »
Dlatego że teraz to napisał jakie to jest overpower a nie te 4-5 lat temu ; ) Bo po takim czasie zdążył by się przyzwyczaić, a jak mówi teraz znaczy że jest rozgoryczony i niedawno się dowiedział ;)

Na etapie BR bardziej by mnie bolało f+2,3 boda ;-/ 12 kary daje knockdowna i wbija na ścianę. Biorąc pod uwagę że większość strat w tej grze to -12 (hopkicki, połowa wszystkich df2 itd)