Aha czyli masz teraz możliwości takie jak dla programowalnego sticka.
Z tym GS'em czy EOD to nie wiem w 100% jak jest. Mi osobiście nie wyszedł GS kiedy wpisałem f, n, d/b, d, d/f, f więc wychodzi na to że to nie jest metoda poprawna która działa zawsze.
Wydaje mi się że odpowiedzialne są za to małe klatki w trakcie których są wpisywane motiony na tyle szybkie by nie było ich na strzałkach. System jest niekonsekwentny w tych swoich małych klatkach i raz może zadziałać a raz nie.
Nie wiem jak to działa w przypadku programowalnych sticków. Jeżeli ustala się kierunek dla jednej klatki manualnie to zawsze jest możliwość słabej precyzji (czyli nadpisywania małych klatek znajdujących się w konkretnej klatce) czy to w arcade sticku czy to w padzie wtedy to nie rozwiązuje problemu.
Problem mógłby rozwiązać jedynie taki system wpisywania motionu który cyfrowo pozwala na zapisanie kierunku dla danej klatki bez wprowadzania go ręcznie.
Żeby pokazać jak mogą wpłynąć małe klatki na system inputu można podać przykład ewgf'a gdzie możemy zrobić 13 klatkowca kaziem za pomocą f, d, d/f+2 gdzie nie ma osobnej klatki dla neutrala bo jest on zbyt krótki i zapisywany jest w małej klatce. Tak samo DJ'owe 14 klatkowe f, d, d, d/f+2 gdzie też nie ma osobnego neutrala dla klatki a żeby nie wyszło wszystko w 13 klatek to system wymaga 2 klatkowego D (lub d,d w 2 klatki).