chyba xiba nie ma takiego ciosu jak 6A+B
jest więcej niż jeden rodzaj clasha
Może być clash gdzie obie postacie sobie śmigną broniami, nie ma żadnej zmiany w ich animacji ani nikt nie obrywa ale jest efekt dźwiękowy błysk i takie tam, np tak jak jest przy dwóch tych samych postaciach robiących B lub A w tym samym momencie.
Może też być clash w którym obie postacie zostaną odrzucone tak jak przy GI gdzie obie postacie będą miały równowagę po clashu, np przy drugim ciosie BB lub AA tych samych postaci
Może być też podobny clash tyle że jedna postać dostaje większy odrzut od drugiej, zazwyczaj jest coś takiego przy 2 różnych wolnych ciosach, wtedy różnice w recovery są spore i mogę być nawet około 25 klatkowe (czyli po clashu jedna z postaci zdąży jeszcze wsadzić prawie wszystko zanim druga postać się ocknie)
Kolejny clash to takie bardziej przebicie bo jest efekt clasha ale jedna postać kończy cios tak jak normalnie powinien iść a druga zostaje odrzucona i ma zazwyczaj stratę w klatkach, nie dostaje jednak obrażeń.
Kolejny clash to taki mniej clash bo po prostu 2 ciosy się mijają ale jest lekka zmiana animacji (niż ta jakby postacie w ogóle nie trafiły) oraz dodatkowy efekt. W tym wypadku też są różnice w klatkach w recovery ale już nie tak duże.
No i jest jeszcze typowe przebicie, jest dodatkowy efekt po którym można poznać że było zderzenie, jedna postać normalnie kończy cios a druga dostaje dmg i leci. Tutaj jednak nie jestem w stanie powiedzieć przykładu bo jest to tak rzadkie że w sumie nawet nie pamiętam czy ostatnio mi to wyszło w tej grze czy jeszcze w sc4 więc do końca nie jestem pewien czy to tu zostawili xD.
Trejdów ofkoz nie podaję bo są wiadome.
Poza tym widzę ze odeszli jednak od tych priorytetów i clashów z A i B które były w poprzednich caliburach i teraz są zawsze trejdy. Nawet nie mam teraz czasu żeby sprawdzić jak to dokładnie teraz wygląda.
Edit:
Ok znalazłem przykłady tego przebicia. 2x cervy jeden robi B a drugi 8A+B, nie ma tutaj możliwości trejda ani clasha, jak trafią oba w tej samej klatce to posypie się parę iskier i 8A+B przebije B.
Kolejny przykład to 2x cervy i jeden robi BB drugi zwykłą torpedę, jak torpeda będzie na drugim cervym w momencie gdy jego drugi cios z BB trafi to posypią się iskry wywali niebieski wybuch na 2/3 wysokości ekranu i torpeda przebije. To akurat jest trudniejsze do zrobienia bo zbyt wczesne B po prostu zgasi gdr'a.