Autor Wątek: Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide  (Przeczytany 2482 razy)

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide
« dnia: Luty 05, 2012, 17:34:42 »
Poke'i:
6BB - szybki (i13) high/mid, -6 na bloku, niewielka przewaga na hicie, niezbyt wielki zasięg, trackuje w prawo. CH drugiego ciosu daje 13 klatkowego stuna, pozwalającego wsadzić CE (92 dmg). Używać na przemian z samym 6B by przyzwyczaić przeciwnika do reakcji już po pierwszym ciosie i ładować mu wtedy drugi na CH.
4B - bardzo wolny (i27) i łatwy do obejścia, ale na bloku daje frametrap (+2), a na hicie mocne kombo z CE (111 dmg) lub DNS B (59 dmg). Zalety są jednak mało istotne w obliczu łatwości obronienia się przed tym.
2B - i16 mid, mały zasięg, nie trackuje, -10 na bloku więc niektóre postacie moga skarać. Zaletą jest że na CH można doklepać B4 za 62 dmg (72 z justem) lub A+B+K4 za 84 lub 104.
7_8_9A, 7_8_9B, 7_8_9K - ataki z podskoku, bezpieczne i przechodzą nad lowami, z A są na high ale przewracają wroga, 22-23 klatki do impactu.
6K - bezpieczny mid i16, średni zasięg, nie trackuje, daje kombo z 44B+K na CH.
WR K - bezpieczny, i18, nie trackuje, na hicie powala i można dołożyć 2K.
3_66_99_33A+B - dobra rzecz, lekko trackuje w prawo i jeśli złapie wroga podczas stepu to chyba mozna sadzić kombo z CE lub DNS B (do sprawdzenia), i18, bezpieczny (-6 na bloku), TC, powala na hicie, wersje z 8wr są mocniejsze o kilka dmg.
66B+K - bezpieczny high, dość wolny i nie trackuje, ale ma spory zasięg w porównaniu do reszty i na CH można doklepać AB G DNS B za duży damage.
11_77A - jedyny sensowny low poke, horizontal więc łapie step.
22_88B - szybki, bezpieczny high, spory zasięg i damage, na hicie może dawać kombo z DNS B. Używać.

Antistep:
4A - łapie w obie strony, ale niestety na high, bezpieczny (-8 na bloku), w miarę szybki (i18), na CH można kontynuować przez B i założyć kombo z DNS B lub 44B+K, ale input musi być przed pierwszym ciosem, więc CH nie da się potwierdzić.
66A - i18, średni zasięg, karalny przez niektóre postacie (-12 na bloku).
44A - wolny, ale bezpieczny i powala na hicie.
NS A - i18 high, średni zasięg, karalny, ale na hicie daje mocne kombosy, zdarza się że QS w lewo tego unika o.0

Launchery:
33_99K - prawie bezpieczny (-13 na bloku), mały zasięg.
3B - karalny (-18 na bloku), używać po stepnięciu czegoś i na whiffach.
66B - bezpieczny (-2 na bloku) i o duzym zasięgu, ale wolny.
44B - -14 na bloku, średni zasięg, najlepiej do karania whiffów.
WR B+K - mocniejsza i bezpieczniejsza (-12) wersja 44B.

Punishers:
Oczywiście NS B i DNS B, odpowiednio i14 i i15, po doklepaniu 4 duży damage, a przy NS B możliwy ring out/ściana, oba karalne, ale DNS B tylko -14.
NS A - i18, ale złapie step i ma TC, na hicie kontynuować przez CE lub NS B.

Interruptions:
2A - klasyk, i13, TC więc najlepiej przerywać przy high'ach.
4K - high, aGI na low, na CH daje kombo z CE lub DNS B.
A+B - aGI na mid, łapie wszystko poza pchnięciami, bardzo osłabione wzgledem IV, krótkie okno.

Ringouty:
NS B4 - przód i lewo, średnio daleko, karalny
NS K - przód, daleko, karalny
3A+B - bliski przód, bezpieczny
88A - bliski, lewo i przód, bezpieczny
22A - takie przód/prawo, bliski i wymaga specyficznego kąta, bezpieczny
22_88B - przód, średnio daleko, bezpieczny
11_77AA - drugi cios średnio daleko w prawo, karalny i przerywalny
44A - lewo, trochę dalszy niż 88A, ale blizszy niż NS B4, bezpieczny
33_99B - tył, sam z siebie średnio daleko, ale można dołożyć BT B+K i wychodzi bardzo daleko, karalny
44B+K - bliski przód, bezpieczny
rzut od tyłu - bliski tył
CH 4AB - zależnie od odległości od przeciwnika może być całkiem daleko, bo Omega przepycha wroga do przodu podczas przejścia między ciosami, karalny
44K - bliski przód, karalny
no i wiadomo, launchery do przodu, ale sa karalne na ogół
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2012, 23:23:09 wysłana przez Aragh »

subtag

  • [Zachodniopomorskie]
  • Jr. Member
  • *
  • Wiadomości: 92
  • Płeć: Mężczyzna
  • haha!
    • Zobacz profil
  • Skąd: Sz-n
Odp: Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 06, 2012, 11:56:35 »
d/p+K - poke?

d+K - jej drugi sensowny low

subtag zrobil, subtag ma :)

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 06, 2012, 16:32:39 »
3K to sensowna opcja, ale ja wolę 6K. Co prawda 3K jest o dwie klatki szybsze, ale ma mniejszy zasięg i nic nie daje na CH.
przy 2K z kolei trzeba pamiętać o tym że jest karalne (-14), daje stratę na hicie (-2) i w zasadzie żadnych korzyści poza swoim damagem - używałbym prędzej jako przerywacza stringów niż jako poke'a czy pełnoprawnego lowa. Ogólnie nie jestem wielkim fanem 2K poza sytuacją gdy przeciwnik ma włos życia i trzeba go skończć szybkim lowem :P

subtag

  • [Zachodniopomorskie]
  • Jr. Member
  • *
  • Wiadomości: 92
  • Płeć: Mężczyzna
  • haha!
    • Zobacz profil
  • Skąd: Sz-n
Odp: Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 06, 2012, 16:49:06 »
NS K - tak do ringoutów.

subtag zrobil, subtag ma :)

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 06, 2012, 18:48:13 »
o właśnie, zaraz w ogole dopiszę jeszcze sekcję na ciosy o potencjale ring outowym

subtag

  • [Zachodniopomorskie]
  • Jr. Member
  • *
  • Wiadomości: 92
  • Płeć: Mężczyzna
  • haha!
    • Zobacz profil
  • Skąd: Sz-n
Odp: Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 07, 2012, 11:18:17 »
do ringoutów:

wlazło mi dość często

CH t+A, B - drugi tak podbija lekko, ale przy krawędzi można złapać przeciwnika na SSie

t,t+K kolejny zabawny cios, działa podobnie jak to wyżej.

subtag zrobil, subtag ma :)

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 07, 2012, 14:46:50 »
dodane

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 10, 2012, 15:14:40 »
Po pograniu sporo obiema Pyrrhami chyba jednak lepsza jest Omega. Lepszy NS B:4, silniejsze rzeczy po ciosach typu CH 6K i wybitkach (DNS B), lepsze 66B (co z tego że zwykły Żółw ma trapujące 66B skoro i tak nikt w to nie wejdzie - w ogóle ten cios to lol, wygląda jak TJ, a jeszcze nigdy nic nie scrushowałem nim) i kilka lepszych ciosów od swojego pacyfistycznego odpowiednika (44K, lepsze opcje z 4A, rewelacyjne WR B, NS K itd.). No ale Omega to taka 100% Zośka podczas gdy zwykła jest taka trochę incomplete. Ale i tak lubię obie;].
"Don't f%ck with a witch"

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 10, 2012, 16:10:07 »
Omega jest z kolei bardzo karalna na bloku i nie ma żadnego dobrego lowa. Nawet takie rzeczy jak 66A u niej są karalne na -12 =s DNS B -14, ona nie ma praktycznie żadnego ciosu, który można sobie spokojnie nadużywać (oprócz 66B)

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 25, 2012, 19:35:19 »
Ona nie miała czegoś z przewagą na bloku ??

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 25, 2012, 20:54:50 »
4[A] ma 0, 4B ma +2 chyba i NDS K ma 0 na bloku. Wsio wolne, ale 4A i NDS K są TC.

A, no i 6B BE ma +11 czy jakoś tak, ale to 2u ciosowe BE więc po JG umierasz.

Omega wcale nie jest taka uber prostacka jak się wydaje - jej gwaranty z NDS B nie są takie banalne do egzekucji w feworze walki, a najlepsze co siedzi po wybitkach - launch, CE, NDS B siadło mi w walce może ze 4 razy. No i jest karalna bardziej od zwykłej Phyrry. No ale taka jest zapłata za duży damage i WH/RO z deathfista;].

Popróbuj zwykłą Pyrrhą, albo rozwiń Patroklosa bo to jest bardzo mocna postać - spokojnie pretendent na topa, jak nie top (imo) - cudne ciosy, przekichane lowy, dobre rzuty, bardzo dobre BE z 236B i 1B do combosów, świetne imo aGI na midy i s-lowy które jest dodatkowo TC no i juicy 66B jako whiff punish i 6BBB jako starter po rozbiciu bloku - zawsze masz 50% paska za free po trafieniu.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2012, 21:21:58 wysłana przez B.T.Grave »
"Don't f%ck with a witch"

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Niech zapieje karmazynowy kur! - Omega attack use guide
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 26, 2012, 00:18:17 »
Pod 4[A] można się schylić na reakcję, a NSK można JGować. Z tych trzech to 4B jest najlepsze. W ogole ten cios powinni mocno oslabic.