Autor Wątek: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9  (Przeczytany 42932 razy)

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpień 31, 2011, 15:43:29 »
przeciez wiekszosc postaci cisnieta na pałe z landu na wejup zasadzi kopa w ryj bankowo wiec jakie znaczenie ma sturtup pił ktore i tak nie daja komba jak chocby teleporty i inne zagrania. wina jest po stronie gracza wybrał złe okizame i tyle. mogł skoczyc. sa wejupy ktorych ani cisnac ani przeskoczyc (kitana) fakt mozna je zbic d3 ale sa to akcje sytuacyjne wymagajace wiekszego skila niz przeskoczenie piły tak samo ja mam sytuacje ze przelatuje whifem spina nad nozyczkami d4 i innymi lolami a nie powinienem.
IAGB jest jak na ta gre bardzo trudne wiekszosc z was i tak gra na padzie gdzie jets 2x łatwiejsze a i tak nie da sie tam osiagnac pełnej skutecznosci. na stiku byscie sie osrarli na dziendobry.

jestem za nerfem cancela podbnie jak trapow Jasia i paru innych rzeczy trapy dop tej gry nie pasuja w ta gre powinno sie napierdalac na clean hity i kary a nie jakies trapy itp shity
nie jestem za nerfieniem samego kabala i nie dlatego ze nim gram spowoduje to spadek do lowa Kabala bo niski DMG nadrabia wyłacznie ta akcja. a znajac NRS jak mu zabiora dascancela to mu nie dadza nic w zamian, a powinien miec dłuzszego armora (w tej chwili jego armor jest najbardziej skilowym) zmniejszyc prorotacji po spinie aby zarł wiecej.

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpień 31, 2011, 15:53:29 »
No i nie bedzie slide pod duckable projectiles, dzieki NRS! :)

tego armora na slidzie to moglibyscie rownie dobrze w ogole nie dawac

Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpień 31, 2011, 15:55:32 »
coś czuje, że ciężej będzie się z tobą grało :) I tak już muszę uważać, a teraz to już zupełnie...


ps. Zabiorą reset Cyraxowi ??? To chyba ograniczę używanie tej postaci. Większość moich zagrywek była oparta na resecie. Zostają tylko potężne combosy. Szkoda, że Cyrax nie dostał szybszego recovery z buzzsaw. To mógłby być dobry weak up move, a tak dalej dupa.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2011, 16:00:56 wysłana przez Taz_Thrash »

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpień 31, 2011, 16:14:25 »
Takie podejscie do gry i wyboru postaci mi sie podoba i tacy ludzie maja u mnie Respect:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gLi43-85udo#!

Mało turniejowe podejście ale... +1. Znacznie fajniej wygrać swoją postacią niż jakimś topem którym wszyscy grają. :F

inb4 "lol scrub"

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpień 31, 2011, 17:30:29 »
Taz, ten ex armor to lipa =[

Traitor

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Sankiatak
  • Skąd: Wasilków
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #80 dnia: Sierpień 31, 2011, 17:54:42 »
Na moje tez ten exslide jest zdupy, nie dosc ze szkoda paska to i tak odpycha przeciwnika za daleko.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #81 dnia: Sierpień 31, 2011, 18:24:47 »
Ex Slide z armorem będzie dobry. Będzie można się przebijać przez siatki Cyraxa, clony, ice-balle czy palonko Scorpiona. Zawsze przeciwnicy będą trochę bardziej pod presją. Teraz jak Kungowi zostanie mało energii, to nie będzie mógł już tak pewnie czapkować. Przydatny specjal będzie.

Jak gram np. na takiego Cage'a i widzę że ma pasek, na EX armora, to zupełnie inaczej się z takim gra. Nie wiem jak wy możecie nie dostrzegać przydatnych cech tego EX'a :P

Speardalaj

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bohater outsiderów
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Speardalaj
  • Skąd: Złocieniec
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #82 dnia: Sierpień 31, 2011, 18:40:12 »
Ex Slide z armorem będzie dobry. Będzie można się przebijać przez siatki Cyraxa, clony, ice-balle czy palonko Scorpiona. Zawsze przeciwnicy będą trochę bardziej pod presją. Teraz jak Kungowi zostanie mało energii, to nie będzie mógł już tak pewnie czapkować. Przydatny specjal będzie.

Jak gram np. na takiego Cage'a i widzę że ma pasek, na EX armora, to zupełnie inaczej się z takim gra. Nie wiem jak wy możecie nie dostrzegać przydatnych cech tego EX'a :P

Ma przydatne cechy ale tylko z 2, do dupy buff i tyle, gdyby to chociaz odrzucalo tak jak slide normalny

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #83 dnia: Sierpień 31, 2011, 19:08:29 »
A poco w jakiś super sposób buffować dodatkowo Sub0, jak teraz jest już dobrą postacią. Ja tam nie narzekam. Ten armor na slidzie akurat to jedyna rzecz której mi w tej postaci brakowało. Każda postać, która niema teleportu powinna mieć EX specjal z armorem.

Sub vs Sub będzie dużo ciekawsze przez to. Nie będzie clonowania i iceballowania na pałe :P

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #84 dnia: Sierpień 31, 2011, 19:34:33 »
A poco w jakiś super sposób buffować dodatkowo Sub0, jak teraz jest już dobrą postacią. Ja tam nie narzekam. Ten armor na slidzie akurat to jedyna rzecz której mi w tej postaci brakowało. Każda postać, która niema teleportu powinna mieć EX specjal z armorem.

Sub vs Sub będzie dużo ciekawsze przez to. Nie będzie clonowania i iceballowania na pałe :P

BEdzie czekanie na ex slide zeby zablokowac i full combo ;]

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #85 dnia: Sierpień 31, 2011, 19:49:11 »
Przecież nikt na pałę nie robi slide'ów. Slida się będzie robiło, kiedy się zobaczy, że drugi kolo postawił clona. Jak się będzie na reakcje robiło ex slide'a to tamten będzie automatycznie dostawał w dziUb. Będąc w rogu, będzie się ustawiało też w dobrej pozycji ;)

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #86 dnia: Sierpień 31, 2011, 19:58:54 »
ty robisz slidy na pale :D

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #87 dnia: Sierpień 31, 2011, 20:01:57 »
Czasem się zdarzy. Lubie nimi jeździć :P Od czasu do czasu wyj*banie kogoś slidem mnie uszczęśliwia, podnosi morale itp ^^

Speardalaj

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bohater outsiderów
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Speardalaj
  • Skąd: Złocieniec
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #88 dnia: Sierpień 31, 2011, 21:22:09 »
Czasem się zdarzy. Lubie nimi jeździć :P Od czasu do czasu wyj*banie kogoś slidem mnie uszczęśliwia, podnosi morale itp ^^

Często ci sie zdaza :P Ale łatwo sie tego oduczyc

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #89 dnia: Sierpień 31, 2011, 22:29:17 »
Nie tak często. Jak ktoś mnie zbyt dużo karze, to przestaje. Jak tylko czasem zdarzy mu się ukarać, to jeżdżę :P Np. pod kulkami Baraki Onizuki się opłacało, a Ty nie potrafiłeś z tymi kulkami nic zrobić i dostawałeś w dziUb ;)