Ale angry scar kosztuje pasek i nie przechodzi na kolejną rundę. Wtedy trzeba traktować to jako taki ghetto exowy uppercut (i zadaje 160), więc nadal szału nie ma.
Hk tk wcale nie jest łatwe do combowania i do tego na niektóre postacie kucające potrafi jeden hit whiffnąć, a jako aa jest dość ryzykowne i tylko na specjalne okazje (gdzie w sumie kara tu i tak zazwyczaj lepsze). s.hp, c.hp faktycznie maja niezły dmg i zasięg, ale są niesamowicie wolne i nie da się ich combować/po nich combować (no na ch się da linkować tu np.), więc jako punish tak sobie, a w footsies trzeba się bać whiffnięcia i ogromnego startupu.
Patrzysz na pojedyncze plusy zamiast na całość. Większość obrażeń zadawanych przez Sagata to chip z fireballi, fireballe, tu, aa s.hk (40 dmg?), s.lk, s.mk, f.lk, może jeden hit tk. Punishe bez paska? c.mp/sl.mp xx tu/tk Z paskiem? c.mp/sl.mp xx ex tu, co nawet może być średnio opłacalne, bo Sagat tak bardzo lubi meter. Nic więcej nie wykminisz. Dopiero przy dwóch paskach mamy jakieś c.mp xx ts fadc c.mp xx tu, które już zaczyna być sensowne.