facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=205214099516572Sponsorzy:
Patronaci medialni:
http://www.gramitacja.plhttp://www.ppe.plhttp://www.forum.pes-scena.plhttp://www.backdash.plPo raz ostatni przychodzi mi zaprosić wszystkich na turniej z cyklu "OTWARTE MISTRZOSTWA TAWERNY", będzie to niestety pożegnalna edycja. Poniżej podstawowe informacje:
-Klub studencki Tawerna znajduje się na wybrzeżu Wyspiańskiego, wszelkie pozostałe informacje (w tym dojazd) na oficjalnej stronie klubu :
http://www.tawerna.wroclaw.pl/- Tym razem turniej odbędzie się w sali na dole, będzie mnóstwo miejsca, na tarasie jest zadaszenie, można tam palić.
- Wyrywkowo cennik
zapiekanka xxl - 6,5 zł
Obiad (zapiekany ser lub nuggetsy z frytkami i sałatką+ darmowe sosy) 11,5 do 13 zł
Napoje oraz piwo 5,5 lub 6 zł
Tawerniane KAMIKAZE 10 zł
Flacha z a flachę czyli dwie flaszki za 75 zł
-Planowy start turnieju to godzina 11.00. Zapisy rozpoczynają się od 10.00 i wtedy też proszę aby wszyscy się pojawili, dokonali zapłaty i przygotowali się do zawodów.
-Limit graczy na dany turniej to 40 osób osób. Z grupy wychodzą 4 osoby i rozpoczynamy Single elimination (Pes, dwa mecze po 10 minut) oraz Double elimination (Tekken). Drabinki będą puszczane na projektorze, planujemy również stream w internecie.
-Wpisowe wynosi 20 zł. 5 zł z każdego wpisowego brane jest jako podatek organizacyjny, reszta idzie na nagrody.
-W turnieju przewidujemy wszystkie tawerniane smaczki m.in. Krystka za barem oraz Zajmana z mikrofonem. Ten pierwszy będzie również pełnił rolę DJ wraz z Lidią, jeżeli chcecie aby coś poleciało możecie śmiało do nich uderzać, są to bardzo otwarte osoby
-W trakcie turnieju odbędzie się legendarny Tawerniany konkurs " lucky loosers". Pomiędzy osobami którym nie udało się wyjść z grupy rozlosowane zostaną pamiątkowe upominki (prawdopodobnie koszulki oraz smycze). (ta informacja jest jeszcze nie pewna i zostanie potwierdzona w przyszłym tygodniu)
-Turniej organizują dla was: zajman-team, LTF, INKW, Klub Tawerna, gramitacja.pl
Zasady Turnieju Tekken 6System: grupy + DE
Energia: 100%
Ilość rund: do 3 wygranych
Ilość walk: do 2 wygranych w grupach, do 3 wygranych w DE, do 5 wygranych w wielkim finale
Kontrolery i przejściówki: uczestnicy są zobowiązani zabrać swoje pady/sticki razem z przejściówkami; organizatorzy nie zapewniają kontrolerów ani przejściówek
Profil: na potrzeby turnieju na konsoli utworzony powinien zostać nowy profil, by postaci nie posiadały zmodyfikowanych strojów
Instalacja: gra powinna być zainstalowana na dysku twardym konsoli, by przyspieszyć proces wczytywania
Postacie: zmiana postaci może następować tylko po przegranej walce
Plansze: arenę wybiera przegrany (za pierwszym razem jest ona losowana)
Ustawienia przycisków: przed walką (chyba, że obaj zawodnicy zgodzą się na ustawienie ich na początku walki; jeśli czas w trakcie turnieju nagli, można nakazać ustawianie przycisków na początku pojedynku). W takim przypadku przed wciśnięciem pauzy obaj przeciwnicy robią jednocześnie bachdasha
Bindowanie: dozwolone
Faza grupowa:
Gramy systemem każdy z każdym. Nie ma remisów. Jeśli mecz zakończył się wynikiem 2:2 (double K.O. w trzeciej walce), należy rozegrać dodatkową walkę.
O kolejności zawodników w grupie decydują (w następującej kolejności):
1) decydują tzw duże punkty (stosunek wygranych do przegranych)
2) jeśli pkt. 1 nie przynosi rozstrzygnięcia, zliczamy bilans (stosunek ilości wygranych rund), wygrywa osoba z lepszym bilansem
3) W przypadku remisu na tym etapie bierzemy pod uwagę wynik starcia pomiędzy tymi graczami
4) jeśli taki sam bilans ma więcej niż 3 graczy i np. A > B, B > C i C > A, to należy rozegrać pomiędzy nimi dogrywkę
Faza DE:
W tej fazie biorą udział najlepsi zawodnicy fazy grupowej (łącznie 16, 32 lub 64 - zależnie od frekwencji). Po pierwszej walce w DE zawodnicy są przydzieleni do dwóch drabinek: wygranych i przegranych. Przegrana w LB (Drabinka Przegranych) oznacza odpadnięcie z turnieju. Z kolei po przegranej w WB (Drabinka Wygranych) gracz zostaje przeniesiony wo LB.
Zwycięzca finału WB awansuje do wielkiego finału, zaś przegrany do finału LB, którego zwycięzca również awansuje do wielkiego finału - musi on jednak wygrać dwukrotnie do pięciu (po pięciu wygranych przez zwycięzcę finału LB walkach wynik meczu powraca do stanu 0:0).
Dodatkowe informacje:
- programowanie kontrolerów (makro) jest zabronione
- kontrolera bezprzewodowego można używać wyłącznie z kablem USB po wyjęciu baterii; po zakończonej walce należy niezwłocznie wyłączyć go (chyba że uczestnik będzie rozgrywał kolejną walkę na tej samej konsoli); za złamanie tej zasady grozi wymazanie wyniku poprzedniej walki i wpisanie rezultatu 2:0 lub 3:0 (zależnie od fazy) na korzyść przeciwnika
- nieuzasadniona pauza w trakcie gry = utrata rundy (chyba, że przeciwnik zgodzi się, by nie było owej utraty rundy)
- w przypadku braku porozumienia w sprawie strony, decyduje rzut monetą
- zawodnicy nie mogą rozpraszać siebie nawzajem; naruszenie tej zasady grozi utratą rundy lub walki, a w skrajnych przypadkach walkowerem
- po rozpisaniu grup zostaną wybrani liderzy, którzy będą mieli za zadanie wpisywać wyniki rozgrywanych walk; dostaną oni również zadanie losowania numeru grupy
- jeśli zawodnik nie zgłosi się po 10 minutach od głośnego 3-krotnego wyczytania jego nicku, automatycznie przegrywa
- walki muszą zostać rozegrane do końca (nie ma rzucania monetą)
Lista T6:
1.Zajman
2.Nevan
3.Frizen
4.K
5.Tundra
6.Bezel
7.Solo
8.Gajda
9.Rupert
10.Qjon przecież
11.Aki is IN
12.Gaawa
13.Szyper
14.Amok
15.Robson
16.Tenshi
17.Zajcew
18.Sepkong
19.Gagarin
20.Mace who will teach us the meaning of love
21.Bolgan
22.frytu
23.Dante
24.Vacho
25.Tokis
26.Komandos
27.Kati
28.Reks
29.Pun
30.Pawlo
31.Benek
32.Dae
33.Kiełbasa
34.Grey
35.RCV
36.DRO
37.Bart
38.Cisu
39.Ryld
40.Borys
Rezerwa:
41.
42.
43.
44.
Sprzęt:
T6:
1. Nevan= 1xPs3, 1x T6, 1x TV
2.Tundra= 1xPs3, 1x T6, 1x TV
3. Qujon= 1x tv | K'= 1xPs3 , 1x T6
4. Gagarin = 1x tv Gajda= 1xPs3 1x T6