Spoko ja już i tak się tak na tą gierkę wkurzyłem, że nie zależy mi na jakimś poważniejszym graniu. Chodzi mi o to, żeby być w stanie nią w miarę efektywnie grać i nie lamić totalnie
Mimo wszystko lubię ją i jej ciosy, animacje tych ciosów itp. Co do Natsu to dalej nie rozumiem skąd to uważanie jej za super tier'a. Tak samo można uważać za super tier'a Voldo i innych - to tylko kwestia ogrania. W walce z ogranym przeciwnikiem ta postać bywa wręcz bezużyteczna - 90% ciosów karalnych, poke'i na low mają zerowy zasięg, mocniejsze (i o większym zasięgu) ciosy na low są mega wolne i karalne. Jedyny sensowny low to PO B+K (tylko że ma mega krótki zasięg, a trzeba jeszcze wcześniej wejść do tego PO). Jedyny sensowny GC to PO B (znowu trzeba wpierw wejść do PO, do tego jest mega liniowy). Można by tak długo wymieniać. Jak przeciwnik wie kiedy i umie stepować i gra defensywnie to nic mu się nie zrobi... Jedyne co można to chyba podbiec i rzucić, ale to może każda postać
Prawda jest taka, że żeby ta postać była "zbalansowana" i jednocześnie w miarę ciekawa do grania to powinno się jej obniżyć dmg paru akcji, za to dać trochę nowych ciosów i/lub zmienić właściwości obecnych... Ale oczywiście goście z Namco są z siebie zadowoleni, postacie są takie jakie chcieli żeby były i robią tylko jakieś popierdółkowate (i też nie do końca przemyślane) zmiany. Na serio nie chce mi się już w to grać. Musiałbym się uczyć kolejnej postaci, a szkoda mi nerwów i czasu.