Agrah, czemu nie robisz CE, a potem unblocka, Ring mi tak zrobił wczoraj i bolało
bo to jest skrajnie ujowe, 22 dmg za 100% paska? tylko i wyłącznie się nadaje do kończenia ostatniej rundy imo
z Violą przegięli, mowiłem że ta zmiana B+K(BE) na 50 dmg jest niepokojąca, ale dopiero w połączeniu ze zmianą 66B na dające gwarantowany ender w kombosach i z mocniejszym 2B+K(BE) (tak jak na tym filmiku) są naprawdę jaja. Ma mały dmg na poke'ach ale gigantyczny w kombosach, które zaczynają się od prostych do posadzenia starterów. Przyspieszenie 66B było zupełnie zbędne, a B+K(BE) powinno zadawać 20 dmg tak jak 2B+K(BE). Biorąc pod uwagę pozostałe zmiany to Viola byłaby wtedy mid-highem, może nawet highem o wadach wyraźnych, ale ciężkich do wykorzystania. Teraz można bronić poglądu że stoi na równi z Cervantesem, wyżej niż np. ziemniaki.
A gwarantu na wyrwaniu z rzutu nie jestem pewny, ale sprawdzę to w końcu kiedyś chyba że ktoś chce sam to:
22B(BE) rzut 2B+K(BE) AAB 66B 66A+BB powinno działać zarówno na wyrwaniu jak i bez wyrwania, przerwie wtedy animację rzutu, powinno być łatwiej z A+G
fuck, o Hilde też coś już o banie przebąkują bo znaleźli infinita nią. Tyle że nie wiem jakim robotem trzeba być żeby to zrobić, może ktoś z Was spróbować?
22B c2B G c2B G 3B(BE) G c2B G c2B c3A
22B c2B G 3B(BE) G c2B G c2B G c2B
ja nie mogę tego wyczuć za Chiny Ludowe.