Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 676085 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2700 dnia: Marzec 19, 2012, 12:29:18 »
Ivy na 95% będzie top5
Viola to materiał na topa, jak tylko ludzie typu Trace zaczną z niej wyciskać jeszcze więcej będzie to zmora (już teraz czasami jest), na szczęście tak jak u Alfa, nie jest ona budyniowa, więc viola fest raczej nie będzie.

Tokis_TLT

  • TLT
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 392
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Tokis_PL
  • Skąd: Łódź
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2701 dnia: Marzec 19, 2012, 13:52:48 »
Dobrze, że grę mam dopiero od tygodnia,więc nie zdążyłem się jeszcze przyzwyczaić do nowej Tiry. :P Niemniej, mega-nerf, z 35 zmian tylko 4 na plus tak naprawdę. Może i gdzieś miała zadatki na top-tiera, ale teraz już po wszystkim. Ciekawe o ile klatek zmienili opóźnienia(freeze, tak?) przy jej najlepszych ciosach(np.GS 4A, GS 3B). No nic, gram i tak, chociaż patcha ściągnę za 2 tygodnie dopiero. Szykujcie się, ponawiedzam was online i offline, mam nadzieję. Wawa niedaleko, trzeba pomyśleć o wycieczce do stolicy! :P

Brawo Ringu, następnym razem podium bez dwóch zdań, gra jest świeża, z twoim talentem i zaangażowaniem za pół roku będziesz topem światowym! Tak trzymać!

maDeNTi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 40
  • NO PAIN NO GAIN
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: maDeNTi
  • Skąd: Kalisz
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2702 dnia: Marzec 19, 2012, 14:53:48 »
Z.W.E.I. trzy zmiany xD i to kosmetyczne :p. Liczyłem na coś więcej ale większy zasięg z B+K się przyda ^^ .
< --NO PAIN NO GAIN-- >

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2703 dnia: Marzec 19, 2012, 15:17:02 »
Ja się na temat pacza nie wypowiadam, bo sam nie wierzę na co paczę...

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2704 dnia: Marzec 19, 2012, 15:36:26 »
Już kij w Volda, zmiany u niego są kosmetyczne narawdę, te nefy na DMG mi zwisają, jedynie większe opóźnienie po 1K może byc problemem. Ale sie napracowali i do tego potrzeba dwóch miesięcy, żal. Algol i Mitsu bez nerfa, Cervy też , nieporozumienie,  patrząc na inne zmiany to Voldo zyskał bo wiekszość topów jest teraz kasztanami, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.

Projekt Soul nie czytało 8wr, bo nie znają angielskiego - żółtość.

Coś czuję że będą niezłe jaja z tą gierką.

Odpalę grę i sie okaże że Voldo dalej nie zbija lowów w BS, to będzie to upadek namco.

Wieści z frontu: niemaszki sie przygotowują na EBO , założyli temat i zakładają że przyjedziemy, bo jest nasza flaga na liście uczestników.
« Ostatnia zmiana: Marzec 19, 2012, 15:45:23 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2705 dnia: Marzec 19, 2012, 15:40:56 »
Mnie boli znerfienie bakdasza (chociaż może zmiana będzie bardzo niewielka) no i wywalenie step atak~g. I tak tego nie używałem ale imo zawsze lepiej jest mieć jakąś opcję niż jej nie mieć. W ogóle to śmieszna sprawa z tym bo dużo ludzi zaczęło traktować jak buga porównywalnego z vc kiedy był to od wielu części element systemu.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2706 dnia: Marzec 19, 2012, 15:50:41 »
Zmiany Nighta nieciekawe, ale dobrze chociaż, że nie same nerfy.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Yaoschi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Yaoschi92
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2707 dnia: Marzec 19, 2012, 17:01:39 »
mitsu dostal nerfy .... Aragh sie ucieszy :P

Księżyc

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mr. Hype-Man
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2708 dnia: Marzec 19, 2012, 17:02:08 »


@Tokis: Chcesz przez to powiedzieć, że jesteś już w Łodzi?

@patch: Z piratowych zmian chyba najbardziej boli, że usunięto opcję rebufferu po DC, można było nieudany iGDR przynajmniej na K:B:B zamienić. Zmiany (lub ich brak) u Maxiego, Aeona, Zyzia i Zweia: WTF...

@Ring: Więcej info?
« Ostatnia zmiana: Marzec 19, 2012, 17:23:21 wysłana przez Księżyc »
"Trzeba, rozumiesz, umieć poetycko roztoczyć przed pacjentem wizję growego community, które to zapijając trunkiem przeróżnym grywa nad jeziorami w towarzystwie pięknych dam i komarów tak łagodnych, że nie żądlą jeśli się tylko poprosi. "

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2709 dnia: Marzec 19, 2012, 17:10:52 »
mitsu dostal nerfy .... Aragh sie ucieszy :P

Czy ja wiem czy takie nerfy? Chyba że ja tłumok jestem i nie rozumiem tego jak trzeba ale jedyna co widzę to nieco mniejszy przyrost paska. Nic ponadto tak naprawdę. Szybkość ciosów i DMG nieruszony więc jestem happy. I tak na razie uczę się podstaw :P

Dzisiaj otrzymałem grę i póki co przeszedłem tylko story. Przed Bursą nie wiem czy pojawię się online wieczorem bo raz że muszę ogarnąć grę a dwa z czasem będzie różnie (od czwartku będę offline) ale liczę że ktoś z forumowiczów przekopie mi zad i powie co jest nie tak ;)
"Sua Sponte"

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2710 dnia: Marzec 19, 2012, 17:12:26 »
Na pierwszy rzut oka nie podobają mi się te zmiany u Natsu, chociaż o tyle dobrze, że naprawili parę glitchy (w 22B i CE). Czy dobrze zrozumiałem, że 6A+B już nie daje stuna na CH ?? O_o Osłabienie 1A ?? Przecież to było takie widoczne i wolne, a teraz będzie miało jeszcze gorszy risk/reward ratio... Nie jestem pewny co w praktyce oznacza, że poison dart nie daje już stun'a na down hit... Mam nadzieję, że combosy nie przestaną działać. O dziwo nic nie pisze o mniejszym dmg z air throw... 

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2711 dnia: Marzec 19, 2012, 17:47:56 »
Nic nie napisali o tym że będzie można zmieniac ustawienia przycisków na ekranie wyboru postaci, czyli to dalej będzie nienaprawione.


Jesteś GRZYBIORZEM.

Księżyc

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mr. Hype-Man
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2712 dnia: Marzec 19, 2012, 17:50:55 »
Ani nie zapowiada się aby pojawiła się możliwość wyboru areny bezpośrednio po zakończeniu pojedynku.
"Trzeba, rozumiesz, umieć poetycko roztoczyć przed pacjentem wizję growego community, które to zapijając trunkiem przeróżnym grywa nad jeziorami w towarzystwie pięknych dam i komarów tak łagodnych, że nie żądlą jeśli się tylko poprosi. "

Yaoschi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Yaoschi92
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2713 dnia: Marzec 19, 2012, 18:00:30 »
mitsu dostal nerfy .... Aragh sie ucieszy :P

Czy ja wiem czy takie nerfy? Chyba że ja tłumok jestem i nie rozumiem tego jak trzeba ale jedyna co widzę to nieco mniejszy przyrost paska. Nic ponadto tak naprawdę. Szybkość ciosów i DMG nieruszony więc jestem happy. I tak na razie uczę się podstaw :P

Dzisiaj otrzymałem grę i póki co przeszedłem tylko story. Przed Bursą nie wiem czy pojawię się online wieczorem bo raz że muszę ogarnąć grę a dwa z czasem będzie różnie (od czwartku będę offline) ale liczę że ktoś z forumowiczów przekopie mi zad i powie co jest nie tak ;)

Niewazne jakie , ostatnio napisal ze jak nie znerfia mitsu to nie gra w ta gre :)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2714 dnia: Marzec 19, 2012, 18:26:04 »
Na pierwszy rzut oka nie podobają mi się te zmiany u Natsu, chociaż o tyle dobrze, że naprawili parę glitchy (w 22B i CE). Czy dobrze zrozumiałem, że 6A+B już nie daje stuna na CH ?? O_o Osłabienie 1A ?? Przecież to było takie widoczne i wolne, a teraz będzie miało jeszcze gorszy risk/reward ratio... Nie jestem pewny co w praktyce oznacza, że poison dart nie daje już stun'a na down hit... Mam nadzieję, że combosy nie przestaną działać. O dziwo nic nie pisze o mniejszym dmg z air throw...
Generalnie mają prawo Ci się nie podobać bo większość graczy natsu (i nie tylko jej) twierdzą że troszeczkę za dużo zabrali a część zmian jest totalnie nielogicznych, jak np właśnie fc2A+B które teraz będzie służyć chyba jako nowy taunt.
6A+B z tego co zrozumiałem wywalili stuna z pierwszego hita, a tam są 2 hity, i ten drugi jest ważniejszy bo to on daje gwarantowane PO6. Gwaranty dalej będą siedzieć po restunie np przed wcześniejszym ch wsK czy 22K, ale np samo CH 6A+B już nie będzie stunować.
1A niby teraz łatwiej ściąga leżących, w sumie i tak ściągało, więc nie wiem.
Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.