Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 676410 razy)

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2145 dnia: Luty 09, 2012, 23:16:05 »
Jeśli chodzi o tier'y to ja po paru walkach z Siegfried'ami mam wrażenie, że albo coś jest nie teges w tier'ach albo Natsu akurat ma jakiś gorszy matchup na tą postać (ze względu na zasięg i takie tam), bo wcale nie mam poczucia jakbym grał top tier'em na shit tier'a...

BTW. Może Voldo nie jest w stanie już tak tańczyć dookoła przeciwnika, ale jego najwredniejsze patenty (kosmiczny DMG, bardzo szybkie lowy o super zasięgu oraz rzut z wyskoku) dalej czynią spustoszenie...
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2012, 23:17:39 wysłana przez PePe »

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2146 dnia: Luty 10, 2012, 00:22:05 »
Tak ale w sumie pograliśmy pierwszy raz, więc jak sie przyzwyczaisz do niego nie będzie mi już tak kolorowo, bo łykałeś rzeczy których za jakieś pare walk łykać nie będziesz. Obym się mylił ;]


Jesteś GRZYBIORZEM.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2147 dnia: Luty 10, 2012, 00:35:39 »
Spoko, muszę spróbować parę postaci i najwyżej na różnych przeciwników różnymi grać :) Jak sam widziałeś, czasami daje to nawet spoko rezultaty :D

WasatySajanin

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: YossarianPL
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2148 dnia: Luty 10, 2012, 10:22:36 »
Jeśli chodzi o tier'y to ja po paru walkach z Siegfried'ami mam wrażenie, że albo coś jest nie teges w tier'ach albo Natsu akurat ma jakiś gorszy matchup na tą postać (ze względu na zasięg i takie tam), bo wcale nie mam poczucia jakbym grał top tier'em na shit tier'a...

BTW. Może Voldo nie jest w stanie już tak tańczyć dookoła przeciwnika, ale jego najwredniejsze patenty (kosmiczny DMG, bardzo szybkie lowy o super zasięgu oraz rzut z wyskoku) dalej czynią spustoszenie...

PePe, bo grałeś z moim Siegiem przyzwyczajonym do szybkich postaci i troche juz ogranym na nia :)
Ja z kolei mam problem ze smierdzacym piratem.. i to gorszy niz na przyklad z Pyrrha... dziwne ale kwestia ogrania.
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2012, 10:28:24 wysłana przez WasatySajanin »

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2149 dnia: Luty 10, 2012, 10:38:28 »
Bo Pirat jest topem, i kroi chory damage. Dwa razy Cie trafi iGDR i koniec rundy.

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2150 dnia: Luty 10, 2012, 15:28:29 »
Yeah, wróciło iGDR z SC3 :D .
"Don't f%ck with a witch"

Księżyc

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mr. Hype-Man
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2151 dnia: Luty 10, 2012, 15:55:52 »
2x iGDR to około 70dmg, dupy nie urywa. Dopiero 3x iGDR to 100. Na niektórych arenach (chociażby Ancient Citadel) kamera odstawia makarenę po pierwszym iGDR, dużo trudniej jest wtedy wprowadzić input w odpowiednim momencie.

Na pirata polecam postaci z małymi hitboxami (m.in. Maxi, Viola), pewne manewry przydatne w combo (np. 66B W! 66B) nie siedzą na nich.

Ciekawostka: możliwe jest wykonanie 6x iGDR jako tech trap (190dmg)...
"Trzeba, rozumiesz, umieć poetycko roztoczyć przed pacjentem wizję growego community, które to zapijając trunkiem przeróżnym grywa nad jeziorami w towarzystwie pięknych dam i komarów tak łagodnych, że nie żądlą jeśli się tylko poprosi. "

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2152 dnia: Luty 10, 2012, 17:13:03 »
Chyba siedzi 2xiGDR, 2A+B

Aramis, w SC3 iGDR był szybszy i zabierał chyba ponad 120 :) wiec nie do konca to samo ale blisko. Dobrze, że nie dali tego z SC1, który miał 1 klatke szybkosci(jakieś 4 z inputem) i można nim było karać każdy cios w grze za 100 xD i nie dało się go zablokować nawet stojąc na drugim koncu areny bo był tak szybki xD

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2153 dnia: Luty 10, 2012, 22:41:51 »
kurcze grałem tam cervym i nie pamiętam takiego igdr'a. pewnie mi ani razu nie wyszedł xd

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2154 dnia: Luty 11, 2012, 11:16:51 »
Ty jakiś słaby jesteś xD Malek mi w Niemczech pokazywał tego iGDRa, no chyba, że on sie mylil co do szybkości ale na serio to tak wyglądało. Gdyby nie świetny movement i otwarte areny (przez co łatwo było zaliczyć self RO) to chyba nie dało by się z nim grać, a tak to pewnie był "jedynie" matchupem 9:1 dla wszystkich ;P

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2155 dnia: Luty 11, 2012, 12:09:31 »
no uwierz mi że 12-13 lat temu byłem trochę słabszy : P

1 klatka to po prostu brak animacji. Czyli musiał znikać i się pojawiać ;d


Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2156 dnia: Luty 11, 2012, 12:39:49 »
Aaa, myslalem, że to był sarkazm ;] ok.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2157 dnia: Luty 12, 2012, 13:09:51 »
Wiem, że to żaden news ale przeglądam właśnie movelist Ivy na YT i CS robi się d,u,d,u,b,fff+B+G a SS A+G~A+B+K? Co to k**wa jest?!


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2158 dnia: Luty 12, 2012, 13:26:51 »
To chyba jakies zaawansowane fatality
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #2159 dnia: Luty 12, 2012, 13:30:51 »
Ja zatrzymałem się na SC2 - CS i SS były najtrudniejszymi rzutami w bijatykach ever.... dotąd. Jak jeszcze bardziej można uprościć grę? Wywalić wszystkie postawy!


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.