Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 676136 razy)

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1635 dnia: Styczeń 18, 2012, 21:39:11 »
Aha, czyli te 2 puste pola to CASe i Bunusy tak? Może to i dobrze.

Heniu, VF ma trudny do ogarniecia system (czysta matematyka - zero randomu), bywa bardzo trudny manualnie i wymaga non stop gry. Tekken i SC jest jak jazda na rowerze - możesz mieć rok przerwy a i tak będziesz ogarniać swoją postać. W VF tak nie ma - dłuższa przerwa - bęcki. Sam grałem ramię w ramię ze świetnymi graczami z vf.com - jeden gość mnie nawet uczył różnych myków - szło mi dobrze - potem przerwa, powrót i masakryczny wpier$ol. Byłem po prostu zszokowany. To jest gra której się trzeba poświęcić w znacznie większym stopniu jak innym bijatykom 3d.

Dodatkowo SEGA słucha graczy - naprawili dosłownie wszystko do czego miałem zastrzeżenia w zwykłej VF5 - po prostu WSZYSTKO.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 18, 2012, 21:42:23 wysłana przez B.T.Grave »
"Don't f%ck with a witch"

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1636 dnia: Styczeń 18, 2012, 21:42:11 »
Dziwne z tym Kilikiem.

Na EBO usłyszałem, że Malfested Kilik miał być końcowym bossem. Miał mieć 4 bronie (i 4 style walki) i miał lewitowac jak Algol nad ziemią. Nie wiem co się z tym stało.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1637 dnia: Styczeń 18, 2012, 21:48:06 »
Może nie chciało im się? ;D Zamiast tego ostatnim bossem w Story jest

*SPOILER*


Elysium, z którą walczy się na planszy w niebie, tej z pierwszego Calibura. Ma styl chyba Pyrrhy O.


*SPOILER*

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1638 dnia: Styczeń 18, 2012, 21:50:17 »
Elysium to Sophitia? xD

Btw, a widziałeś wszystkie areny? Co sądzisz o grafice i designu gry? I muzyce?

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1639 dnia: Styczeń 18, 2012, 21:54:27 »
No Sophitia ponoć nie żyje, a Elysium to jakiś anioł czy coś i wygląda jak ona so...
"Don't f%ck with a witch"

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1640 dnia: Styczeń 18, 2012, 21:58:13 »
Czyli Sophitia stała się god tierem.

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1641 dnia: Styczeń 18, 2012, 21:58:49 »
Zostały jeszcze 2 sloty - aż się boję co tam jest;].

Wszystkie postacie są już znane (chyba, że ktoś się czai w tym prostokącie w środku).


W tym prostokącie czai się pewnie DLC.


Jesteś GRZYBIORZEM.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1642 dnia: Styczeń 18, 2012, 22:03:17 »
Nie mieliśmy odkrytych bodaj trzech aren. Jest nieźle, ale bez rewelacji. Przede wszystkim trzeba się przyzwyczaić do kolorystyki oraz tego, co dzieje się na ekranie, bo każda arena jest inna (stąd również różnice w barwach). Mamy np. drugą wersję tej nieskończonej planszy, tyle że w trakcie bitwy, a nie po niej - w tle widać dziesiątki walczących żołnierzy oraz słonie bojowe. Z kolei na planszy w zamku po drugiej stronie areny (przedzielona jest przepaścią) jakieś ludki trzymają linami kilkumetrowego potwora (motyw podobny jak w koloseum w MK). Jeśli chodzi o kilkusegmentowe plansze, to poza statkiem i tą areną z wężami na ścianach jest jeszcze tratwa, z której możemy przeskoczyć do dalszej części jaskini. Szału jednak nie ma, a drugi plan graficznie wypada "tak se", między innymi woda. W ferworze walki tych mankamentów technicznych na szczęście tak mocno nie odczułem, wymagana była chwila odsapnięcia.

Muzyka - prawie wszystkie kawałki można przesłuchać w Internecie, więc tu będzie bez niespodzianki - są lepsze i gorsze utworzy. Co ciekawe, w SCV jako podkład do walki możemy ustawić między innymi to: http://www.youtube.com/watch?v=mUolSNPj_T4
« Ostatnia zmiana: Styczeń 18, 2012, 22:05:50 wysłana przez Di »

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1643 dnia: Styczeń 18, 2012, 22:04:07 »
Wiadomo, że biznes to biznes ale gracze mieli duży wpływ na nową grę.

Możesz podać przykład ?? Ale przykład tego gdzie coś zrobili na podstawie tego co chcieli gracze, na podstawie ich oczekiwań i sugestii... Rozumiem, że tutaj przyjechali, zaprosili graczy na testy, wysłuchali ich opinii itp. itd. Ale to są działania czysto marketingowe, robienie dobrego PR'u, hype'u i wrażenia, że im zależy na tym co gracze myślą. Ale czy tak było faktycznie ?? Fakty temu przeczą - przecież nie pytali się nikogo o zmiany w systemie, nie robili żadnych ankiet (albo o nich nie wiem) które postacie i style powinny zostać, co powinno się zmienić itp. Uproszczenia, wywalenie połowy postaci, zmiany w GI/Parry, utrata HP przy wyrywaniu się z rzutów - na pewno nie jest to efekt słuchania fanów. Do tego słaby single player (z tego co mówił Di i Amer). I wcale nie jest pewne, że multi będzie lepszy niż w SC IV. Moim zdaniem Ringu zaklinasz rzeczywistość.

drugi plan graficznie wypada "tak se", między innymi woda.

To mnie akurat nie dziwi - od początku NAMCO miało problemy z tym elementem, a filmiki tylko potwierdzały, że dalej nic nie wymyślili i są daleko za SEGĄ i TEAM NINJA :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 18, 2012, 22:07:10 wysłana przez PePe »

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1644 dnia: Styczeń 18, 2012, 22:09:16 »
Bardzo Dobra Sophitia i Bardzo Zły Kilik załatwią Namco nominację do nagrody "Lenie roku"

Grać przynajmniej spróbuję, bo gra i tak mi się podoba, ale jak przebolałbym alfy i omegi, bo to trendy z 2d, tak te kopiujące postaci to już bezczelność.

Powiem jeszcze osobom, które myślą, że brak zawartości dla jednego gracza nie jest szkodliwy. Nagrody z góry na dół zbierało MK, raczej nie za niesamowite walory turniejowe. Gra szanuje tryb single player = zbiera dobre oceny = trafia do niedzielnych graczy = większa szansa, że spośród nich wyjdą późniejsi wymiatacze. Gra nie ma nawet śmiesznego tutorialka = nie zgarnie 10/10 (no, może poza Gamespotem)
Moje pięści krwawią śmiercią!

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1645 dnia: Styczeń 18, 2012, 22:44:14 »
Możesz podać przykład ?? Ale przykład tego gdzie coś zrobili na podstawie tego co chcieli gracze, na podstawie ich oczekiwań i sugestii... Rozumiem, że tutaj przyjechali, zaprosili graczy na testy, wysłuchali ich opinii itp. itd. Ale to są działania czysto marketingowe, robienie dobrego PR'u, hype'u i wrażenia, że im zależy na tym co gracze myślą. Ale czy tak było faktycznie ?? Fakty temu przeczą - przecież nie pytali się nikogo o zmiany w systemie, nie robili żadnych ankiet (albo o nich nie wiem) które postacie i style powinny zostać, co powinno się zmienić itp. Uproszczenia, wywalenie połowy postaci, zmiany w GI/Parry, utrata HP przy wyrywaniu się z rzutów - na pewno nie jest to efekt słuchania fanów. Do tego słaby single player (z tego co mówił Di i Amer). I wcale nie jest pewne, że multi będzie lepszy niż w SC IV. Moim zdaniem Ringu zaklinasz rzeczywistość.
Pytali się wiele razy. Nawet manager Namco założył na 8WR temat z prosba o sugestie dotyczące nowej gry - co poprawic, co wywalić. To było po tym jak graczom poprzez wielomiesięczne męczenie na FB udało się namówić Haradę żeby zorientował się o kolejna gre z serii SC. Jakiś czas później napisał, że istnieje taka możliwość jesli fani tego będa chcieli - wtedy pojawiły się te wszystkie petycje.

Gra była wielokrotnie testowana na zamkniętych sesjach przez wiele osób na całym świecie, po czym zbierane były opinie odnośnie balansu. Ja i Di byliśmy na takiej sesji. Chyba można już bez przeszkód napisać, że do Paryża nie lecieliśmy żeby stać w kolejce na targach gier. Do dyspozycji mieliśmy konsolę z SCV przez całą noc, którą dostarczył nam Hayato - francuski manager Namco. O nim tez mozna wspomnieć, że jest to bardzo aktywna osoba na francuskiej scenie SC. Takich specjalnych sesji o których nikt nie wiedział było bardzo dużo, i już po pierwszej naprawili sporo przegiętych rzeczy (np kolanko Asty) tak więc sprawdziły się one.

Odnosnie tych wyrwań z rzutów to o dziwo zdania są bardzo podzielone. Na 8WR większość jest "za"...

O tym że nie miało być nowego soula może nawet świadczyć fakt, że po Broken Destiny cały team SC się rozpadł. Na potrzeby kolejnej gry musieli stworzyć nowy, który ponoć składa się głównie z osób, które pracowały przy starszych grach z serii (SC1/2)

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1646 dnia: Styczeń 18, 2012, 23:05:44 »
Acha to już rozumiem czemu nie chcieliście robić relacji z Paryża :D


Jesteś GRZYBIORZEM.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1647 dnia: Styczeń 19, 2012, 05:20:35 »
Nie, po prostu nam się nie chciało :P

Di, czym się rozni omega kartofel od zwyklej wersji? To 236A to ktory atak kaski? 236:[ B ]?

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1648 dnia: Styczeń 19, 2012, 07:22:02 »
Nowy trailer oraz trochę screen'ów ze strojami 2P - tak BTW są mega słabe, większość wygląda jak kiepskie customy z SC IV :
 http://www.gamersyde.com/news_soul_calibur_v_trailer_and_screens-12359_en.html

Oxva

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 473
  • Płeć: Mężczyzna
  • Welcome to the family son
    • Zobacz profil
    • Email
  • Nintendo ID: Oxvasan
  • PSN ID: Oxvasan
  • Skąd: Legnica
  • Steam ID: Oxva
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1649 dnia: Styczeń 19, 2012, 09:23:57 »
Imo są przyzwoite, w szczególności Viola ( lepiej niż 1P ), jedynie Sieg i Ziemniak odstają od reszty.  Czy to ja czy Najciak podobny do War'a z Darksiders II
Cytuj
W ogóle wiecie ze Oxva miał kiedyś długie włosy i nie wyglądał jak white trash prosto z getta, który zabije cie za fajkę?