Uważam po prostu, że "stare" GI było całkiem dobre - nie można go było nadużywać przy dobrych graczach, ale pozwalało elegancko neutralizować jakiś spamerów. I tak ogólnie uważam, że przerwanie czyjegoś pressingu nie powinno być jakieś mega ciężkie. Wcale nie podobają mi się akcje z Tekkena gdzie wpierw tracimy prawie 50% HP po jakimś "dżaglu" przy ścianie, a potem jeszcze musimy zgadywać przy wstawaniu bo mamy 50% szans na dostanie kolejnej mocnej serii... Jaki będzie ten nowy JG czas pokaże. Z innej beczki - jak na moje oko ten pasek super'a całkiem szybko się napełnia. Postacie, które mają świetne CE i/lub BE na pewno będą miały się z tego powodu dobrze
(oby nie osłabili CE Ivy xD)
Ale nie rozumiem - dlaczego spam calibur?
W moim mniemaniu najgorszy lektor był właśnie w czwórce. Zbyt patetyczny i ten głos taki nijaki. Tutaj jest znacznie bardziej stonowany, taki nieco starszy co ja uznaje za duży plus. No, może przy ostatnim ripleju mógłby się ożywić nieco.
Ciesze się także, że usunęli to irytujące echo gdy postać przegrywa. Już nie wyją tak wniebogłosy.
I muzyka jest świetna : D
Martwi mnie tylko damage pAsty : p
Być może jestem przesadnie negatywnie nastawiony bo mam uraz za to co zrobili Ivy... Niemniej dalej uważam, że lektor jest lipny, a niektóre areny jakieś takie nijakie... W takim VF czy DOA to prawie każda arena ma jakiś określony styl, dominującą gamę kolorów i mniej więcej można powiedzieć co przedstawia
W SC zdarzają się areny za przeproszeniem "z dupy" - na podłodze wymalowany jakiś X, w tle coś się kręci, w sumie brakuje spójności, stylu... Póki co chyba tylko 1 czy 2 mi się nie podobały więc nie jest źle
No i chyba Wy też uważacie, że dmg przy wyrywaniu z rzutów to już przegięcie - taki Asta będzie teraz jeszcze silniejszy, a i tak jest już OP