Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 676116 razy)

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #525 dnia: Wrzesień 18, 2011, 14:45:52 »
Stejdż, plansza, arina :P who cares.
LEVEL
MAPA

Odnośnie aren to zgadzam się z tym co napisał Hajkrasz, dodam od siebie tylko że fajnie by było gdyby Namco w końcu zrozumiało koncepcję symetrycznych stejdży. Jak przypominam sobie arene Miny z sc3, gdzie pierwszy gracz od początku walki miał ścianę za plecami, a drugi tylko murek, przez który można go było wypi****lić, to mnie głowa boli. :psyduck:

A Violet zapowiada się mega sexy. <3

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #526 dnia: Wrzesień 18, 2011, 14:48:46 »
Stejdż, plansza, arina :P who cares.
LEVEL
MAPA
MIEJSCE

Ja tam nie wiem co wy za parcie macie, że nie może być w bijatykach randomu. Przecież to tylko zbliża je do prawdziwej walki. Taki samuraj jak potknął się o wystający korzeń i stracił głowę to nie płakał.
Moje pięści krwawią śmiercią!

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #527 dnia: Wrzesień 18, 2011, 15:20:15 »
Urealnianie FGs? Dziękuję, postoję. Jakbym był fanem random factor to niszczyłbym wszystkich w bingo. Losowość nie syci przy współzawodnictwie (dla graczy, bo dla oglądaczy może być całkiem całkiem, szczególnie takich bardziej - nomen omen - przypadkowych). I tak: MAPA, bo Quake d-;
W każdym razie wszystko wskazuje na to, że kupię SC5 i o ile czas pozwoli to spróbuję co nieco poogarniać - mam nadzieję, że będzie bardziej przystępny niż Tekken. Będzie?
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #528 dnia: Wrzesień 18, 2011, 15:30:33 »
Trudno o grę bardziej przystępną niż Tekken 6, ale myślę, że Namco nie zawiedzie niedzielnych graczy.

Punkstyler

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Punkstyler
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #529 dnia: Wrzesień 18, 2011, 15:36:35 »


Tak na marginesie, czy ktoś w ogóle zwrócił uwagę na 1:24 na trailerze: http://www.youtube.com/watch?v=hYVyFuDi8Mo&feature=player_embedded

Nie chodzi o fakt. że Ivy dostaje lanie ale to co robi Mitsu. 2KB ma dodatkowy cios używając BE, który później przechodzi w gwarantowane CE O_o przecież to jest jakiś żart. Pół paska po 2KB? Co prawda nie widac ile do zadaje, ale można się domyślać o ile to jest garantowane, a tak wygląda.

E tam, w 2:08 jest Rose vs Wolverine :D

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #530 dnia: Wrzesień 18, 2011, 15:43:24 »
Ja tam nie wiem co wy za parcie macie, że nie może być w bijatykach randomu. Przecież to tylko zbliża je do prawdziwej walki. Taki samuraj jak potknął się o wystający korzeń i stracił głowę to nie płakał.
Im mniej randomu, tym więcej zależy od gracza. To samo jest z topowością postaci. Im postać mniej wymagająca, tym gracz może być słabszy. Im system hujowszy tym mniej poczynania kierującego wpływają na wynik rozgrywki. I to jest złe. Brak movementu, o którym mówicie odnośnie SC4 też na pewno wpływał na minus w temacie wpływu gracza na wynik rozgrywki i koniec końców te wszystkie elementy złożyły się na to, że SC4 był i jest grą do tego stopnia gównianą, że nikt w to nie gra, a w każdym razie nie ma sceny i turów. DoA cierpi na to samo. SF z kolei przeholowany jest w drugą stronę, bo jest za trudny dla sandejplejerów i takie to gadanie.

Tekken jest najpopularniejszy, bo osiągnął konsensus, ot co.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #531 dnia: Wrzesień 18, 2011, 15:46:46 »
Z tym, że tekken wcale nie jest najpopularniejszy. :p

@Hiryu - a od kiedy to bijatyki mają coś wspólnego z prawdziwą walką? ;]

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #532 dnia: Wrzesień 18, 2011, 16:49:45 »
Trudno o grę bardziej przystępną niż Tekken 6, ale myślę, że Namco nie zawiedzie niedzielnych graczy.
Serio? To co mnie głównie odrzuca to mnogość ciosów a co częściowo za tym idzie stringów różnych oraz multum postaci. Będzie gorzej pod tym względem?
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #533 dnia: Wrzesień 18, 2011, 16:51:10 »
Serio? To co mnie głównie odrzuca to mnogość ciosów a co częściowo za tym idzie stringów różnych oraz multum postaci. Będzie gorzej pod tym względem?

Nigdy nie porównywałem list ciosów pod względem liczby, ale raczej seria SC nie jest bardzo do tyłu w stosunku do Tekkena. T6 pewnie ma trochę więcej niż SC4, ale i tu i tu jest sporo opcji do ogarnięcia. Poprawkę trzeba brać na to samo zjawisko, co w tekkenie: top10 ciosów. Wszystkiego nie ogarniesz, ale i nie będziesz musiał.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #534 dnia: Wrzesień 18, 2011, 17:14:34 »
Większość bijatyk 3D ma znacznie więcej ciosów niż te w 2D. Nie sądziłem, że tak definiujesz przystępność. W SoulCaliburze jest podobnie jak w Tekkenie, tak jak napisał Hiryu.

Avi

  • [Zachodniopomorskie]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Avi_PL
  • Skąd: Szczecin
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #535 dnia: Wrzesień 18, 2011, 17:17:35 »
Z tym, że tekken wcale nie jest najpopularniejszy. :p

@Hiryu - a od kiedy to bijatyki mają coś wspólnego z prawdziwą walką? ;]

A co w takim razie z bijatyk jest popularniejsze?I czy mówimy tu o bijatykach kupowanych z zainteresowaniem przez "misz masz niedzielnych graczy" czy miłośników gatunku "mordobicia"? Większość ludzi jak zapytasz o gre gdzie sie bije z przeciwnikiem(ale nie takiej gdzie sie skacze na złego przeciwnika pana grzybka) własnie pierwsze ,co wymienia to tekken.Bez rozróżniania na części.

Na razie patrząc na newsy względem SCV i wasze komentarze mozna sie spodziewać tylko duzej przyjemności w napędzie PS3, i wielu godzin przyjemnego skilowania na praktisie. I ciekawa jestem tych metalowych szpon na rekach wampirzycy.Chyba urosła.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #536 dnia: Wrzesień 18, 2011, 17:47:00 »
I czy mówimy tu o bijatykach kupowanych z zainteresowaniem przez "misz masz niedzielnych graczy" czy miłośników gatunku "mordobicia"?
O to drugie, gdybyś mnie znała Avi, to wiedziałabyś że tego pierwszego nigdy nie biorę pod uwagę. :( A odpowiedź na Twoje pytanie to sf4, ale już robi się offtop, więc jak chcesz podyskutować to pozdro&PM/GG. :p

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #537 dnia: Wrzesień 18, 2011, 18:32:20 »
Śmieszy mnie to narzekanie na jakieś przewagi jednej postaci, ściany, ring outy... Idąc tym tropem będzie show robić coraz bardziej podobne do siebie gry, a potem wszyscy będą narzekać ze ten soul calibur jak już taki podobny do tekkena to po co w niego grać skoro można zagrać w "oryginał"... Niekończące się plansze może mają jakiś sens turniejowy ale na dobra sprawę sa  mega jałowe i nieciekawe. Zresztą jakimś cudem inne firmy jakoś tego patentu nie odgapiaja i bardzo dobrze... Jeśli będą w SC V będzie to totalna porażka...

suuusuuu

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 157
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: ephemeralm
  • Skąd: music box
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #538 dnia: Wrzesień 18, 2011, 20:01:15 »
zawsze wydawalo mi sie, ze dostosowywanie sie do "zmiennych" okolicznosci w czasie walki to jedna z zalet soula ;s to tez swiadczy o skillu gracza przeciez... a jesli komus nie odpowiada, to przeciez nie musi grac w soula, jest masa innych bijatyk, w ktorych areny ograniczaja sie do tla i podlogi, ew. sciany gdzies pod koniec. chociaz imo dodanie jednej czy dwoch aren tego typu do sc5 napewno nie bedzie niczym zlym
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 18, 2011, 20:06:24 wysłana przez suuusuuu »

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #539 dnia: Wrzesień 18, 2011, 20:30:56 »
Ta nieskończona plansza tak naprawdę to tylko Ascie robi jakąś wielką różnicę chyba. On zawsze był ultra niebezpieczny w pobliżu krawędzi / przy ścianie.

Prawdę mówiac to podoba mi się większość zmian w systemie. Fajny feeling. Tylko movement niech będzie trochę bardziej w stronę SC2 i będzie si;].
"Don't f%ck with a witch"