Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 676433 razy)

maDeNTi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 40
  • NO PAIN NO GAIN
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: maDeNTi
  • Skąd: Kalisz
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #615 dnia: Wrzesień 29, 2011, 01:34:53 »
SoulCalibur II to chyba jedyna bijatyka, w którą mógłbym grać nieprzerwanie od 2004 roku, gdyby były w to turnieje ;).
Czuje dokładnie to samo.


Z tego  co mi wiadomo do 2 max i CE chyba zabiera 1 cały pasek, BE 1/2 a całość działa jak w SF3 ... niektóre postacie jak mniemam miały tak że mogłeś nabić sobie pasek i odpalać supery jeden po drugim
< --NO PAIN NO GAIN-- >

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #616 dnia: Wrzesień 29, 2011, 11:54:15 »
PePe, czyli według Ciebie możliwość przerwania pressingu przeciwnika przy użyciu GI/JG powinna być łatwa?

To, czy JG będzie bardziej ryzykowne od GI jest dyskusyjne choćby dlatego, że JG będziesz mógł użyć w miejscach, gdzie GI było niemożliwe do zrobienia (np. drugi cios ze zwykłego B,B). Jeśli JG będzie skillowe ale nie na poziomie SerkaDnia tylko tych nieco mniej uzdolnionych manualnie graczy, to ja w to wchodzę w ciemno.

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #617 dnia: Wrzesień 29, 2011, 16:43:05 »
W ogóle ciekawe o ile klatek to JFGuard skraca nasze recovery.
"Don't f%ck with a witch"

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #618 dnia: Wrzesień 29, 2011, 20:39:33 »
Uważam po prostu, że "stare" GI było całkiem dobre - nie można go było nadużywać przy dobrych graczach, ale pozwalało elegancko neutralizować jakiś spamerów. I tak ogólnie uważam, że przerwanie czyjegoś pressingu nie powinno być jakieś mega ciężkie. Wcale nie podobają mi się akcje z Tekkena gdzie wpierw tracimy prawie 50% HP po jakimś "dżaglu" przy ścianie, a potem jeszcze musimy zgadywać przy wstawaniu bo mamy 50% szans na dostanie kolejnej mocnej serii... Jaki będzie ten nowy JG czas pokaże. Z innej beczki - jak na moje oko ten pasek super'a całkiem szybko się napełnia. Postacie, które mają świetne CE i/lub BE na pewno będą miały się z tego powodu dobrze :D (oby nie osłabili CE Ivy xD)

Ale nie rozumiem - dlaczego spam calibur?
W moim mniemaniu najgorszy lektor był właśnie w czwórce. Zbyt patetyczny i ten głos taki nijaki. Tutaj jest znacznie bardziej stonowany, taki nieco starszy co ja uznaje za duży plus. No, może przy ostatnim ripleju mógłby się ożywić nieco.
Ciesze się także, że usunęli to irytujące echo gdy postać przegrywa. Już nie wyją tak wniebogłosy.
I muzyka jest świetna : D

Martwi mnie tylko damage pAsty : p

Być może jestem przesadnie negatywnie nastawiony bo mam uraz za to co zrobili Ivy... Niemniej dalej uważam, że lektor jest lipny, a niektóre areny jakieś takie nijakie... W takim VF czy DOA to prawie każda arena ma jakiś określony styl, dominującą gamę kolorów i mniej więcej można powiedzieć co przedstawia :D W SC zdarzają się areny za przeproszeniem "z dupy" - na podłodze wymalowany jakiś X, w tle coś się kręci, w sumie brakuje spójności, stylu... Póki co chyba tylko 1 czy 2 mi się nie podobały więc nie jest źle :D

No i chyba Wy też uważacie, że dmg przy wyrywaniu z rzutów to już przegięcie - taki Asta będzie teraz jeszcze silniejszy, a i tak jest już OP :D
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2011, 21:13:09 wysłana przez PePe »

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #619 dnia: Wrzesień 29, 2011, 23:36:03 »
To czy CE Ivy jest silne będzie zależeć wyłącznie od tego czy będzie dało się schylić pod tym na reakcję. Jak nie to będzie 50/50 mixup z bliska, w przeciwnym wypadku będzie to jedno z najgorszych CE w grze działających jedynie na mało zaawansowanych graczy.

W ogóle ciekawe o ile klatek to JFGuard skraca nasze recovery.

Z tego co pamiętam to zależy od ciosu - jeśli zrobisz JG na jakiś szybki i słaby cios będziesz miał przewagę w klatkach, w przypadku tych silnych i wolnych przewaga ma być tak duża, że będzie można je ukarać.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #620 dnia: Wrzesień 30, 2011, 00:37:39 »
Aramisowi chodzilo o to o ile skraca nasze recovery, nie ile daje przewagi ;]. Raczej na pewno jest to zawsze ta sama wartość, raczej nie jest to rozwiązane tak jak IB w gg bo by musieli wprowadzić klasy block stunów do ciosów.

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #621 dnia: Wrzesień 30, 2011, 18:54:35 »
I tak kupię tą gre pierwszego dnia, więc nawet nie czytałem żadnych newsów i nie ogladałem filmików bo to nic nie zmieni. Dopiero jak teraz wlazłem na BD i patrze że dorobiliscie tu 12 stron postów to rzuciłem okiem i:
Areny i muzyka mi sie podobają, lektor może rzeczywiście jest troche za mroczny, ale to jest kwestia wagi tak małej, że nawet stwierdzenie "mam to w dupie" jest niedopowiedzeniem. Jeśli gracze rzeczywiście to testują to o balans bym sie nie bał. W ogole nie widze sensu w marudzeniu, tragizowaniu i ocenianiu czegokolwiek co widzimy na tym etapie - może pół roku do premiery to nie jest strasznie dużo, ale nawet niewielkie zmiany mogą przecież zamieszać konkretnie.
Gameplay jaki bedzie, taki bedzie - kwestia dostosowania sie do zasad gry. Ważne by Soul pozostał Soulem. I dlatego liczę że będzie rozbudowany character creation, jakiś singiel pozwalający się coś nauczyć (taki jak w SC3) a nie pokemoniasty totalnie jak w SC4 oraz zróżnicowane postacie. Z tego samego powodu zupełnie nie ogarniam co tu robi ten poryty kolo z wilkołakiem, ale pewnie uda się na niego przymknąć oko - lepiej by bylo gdyby on sam był wilkołakiem i sobie do ciosów wyrastał pazury i kły. Viola byłaby spoko bez tej durnowatej kulki - mogli jej sam szpon zostawić i coś normalnego do drugiej reki dać. Co do reszty to nie mam zastrzeżeń.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #622 dnia: Październik 01, 2011, 00:05:20 »
Odnośnie Character Creation to mam nadzieję, że teraz obędzie sie bez rozwalania całego ubranka i w rezultacie naszej postaci biegającej w samych majtkach. To główny powód dlaczego nigdy się tym na powaznie nie bawiłem. Tyle pracy wkłada się z robienie customa a po paru ciosach traci prawie wszystkie elementy stroju =/

http://www.youtube.com/watch?v=TVglJYvDsnA&feature=player_embedded#!

PePe już dał tego linka - gra prezentuje się obłędnie. Design aren zdecydowanie bliższy temu z SC3 niż nudzie z SC4.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #623 dnia: Październik 01, 2011, 12:11:37 »
Technicznie na pewno będzie super, ale akurat ta arena z tego linka wyjątkowo mi się nie podoba - zbyt ciemna (niczym większość aren w T6)... No i co to w ogóle ma być ?? Jakaś niby klatka, w tle jakieś dziwaczne mechanizmy się poruszają... Jestem na NIE :-)

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #624 dnia: Październik 01, 2011, 17:48:33 »


Jesteś GRZYBIORZEM.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #625 dnia: Październik 01, 2011, 19:36:13 »
No just guard no : P. Pewnie fajne będzie można skillowki robić na jakieś multihity typu kręciołek asty czy josha : P. Dobry to ficzer będzie.

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #626 dnia: Październik 03, 2011, 13:58:23 »
No pewnie będzie jakiś bug z tym, że będzie można mashować G i będzie siedziało JG, podobnie jak połowę JFów w SCIV;p.
"Don't f%ck with a witch"

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #627 dnia: Październik 03, 2011, 16:07:26 »
Zapomnij, Daishi już pisał, że to nie będzie działać. Podobno JF Ukemi tez już nie będzie można robić naciskając kilka przycisków z G jeden po drugim.... =(

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #628 dnia: Październik 03, 2011, 16:57:13 »
haha i dobrze xD

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #629 dnia: Październik 03, 2011, 22:40:24 »
Fatalnie. Będzie zupełny random z uwagi na to, że ludzie graja na telewizorach z mniejszym lub większym lagiem.