Czy ty naprawdę masz kłopot z czytaniem ze zrozumieniem? Nie każda kara jest na bloku więc różnica inputu jest naprawdę wyczuwalna między df2 a fb2
Ja nie mam problemu, i dobrze to wiem dlatego kiedy piszę o karze to mam na myśli karanie po zablokowaniu czegoś, bo karanie whiffów to trochę inna sprawa:P
a co do zasięgu wyraźnie napisałem że uf4 ma lepszy zasięg od df2 i taki sam jak hop kick.
A ja wyraźnie napisłem że uf4 ma lepszy zasięg i od tego i od tego, wygląda na to że nasza zdania w tym temacie się troszeczke różnią:P, więc napisz proszę to o co cię prosiłem jeszcze w poprzednim roku i powiedz na jakich hop kikach sprawdzałeś ten zasięg:x.
Jeśli zrobisz w polu jet uper szybciej niż ja df2 to brawo - jesteś najszybszy na świecie, szybszy niż przewiduje to system w tekkenie
Pewnie że jestem, nawet bez tego:D. A system faktycznie nie przewiduje tego że ktoś naciśnie takie f,b w mniej jak pełne dwie klatki:/. Może się to zmieni jak bijatyki zaczną chodzić w więcej jak w 60 klatkach:P.
bo przy idealnej szybkości i precyzji zrobisz to w 16 klatek, czyli tak w 1 klatke wolniej niż df2, rozumiesz?
Rozumim, rozumim. Tylko nie rozumiem o jakie d/f2 chodzi, ale patrząc na to że ostatnio była mowa o d/f2 Alisi to tylko przypominam że jej d/f2 trwa 16 klatek, tak jakby to o jej d/f2 chodzilo, tak jakby co:P. A przy idealnej prędkości i precyzji to prawdopodobnie zrobisz to w 15 klatek tylko problem jest taki że system w tej części ma jakby większe problemy z małymi klatkami (częściami ułamkowymi klatek) co powoduje to że czasami zaliczy 2 inputy zrobione w 2 klatki a czasami nie, czasami zaliczy 1 input wciśnięty w 1/10 klatki a w większości przypadków nie. Śmieszne to to bo dużo starszy t3 nie robił takich problemów przy robieniu np b,f2 w 2 klatki:d.
Czy w innym systemie liczbowym mam to rozpisać, może system dziesiętny do ciebie nie przemawia? |5|?
Jak nie sprawiłoby to tobie problemów to poproszę w binarnym tego całego posta:>.
Co do reszty to szkoda komentować, ponieważ Bryan nie ma mocnych juggli, ma przeciętne. Gro jego juggli kroi około 70 pkt, to są mocne juggle wg ciebie?
No to faktycznie 70 to nie jest tak dużo.
I jak to powinno się patrzeć na coś innego niż prędkość etc przy starterach? Na głowę upadłeś?
Nie:), za to ty wykazałeś się brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem. Nie napisałem ?powinno się patrzeć
na coś innego niż prędkość etc przy starterach? tylko ?nie powinno się patrzeć
jedynie na to...ile one trwają?. No bo taka prawda, patrzy się na ?prędkość
etc przy starterach?, tak jak napisałeś, gdzie tym
etc może być, sytuacja na bloku, recovery, trackowalność, zasięg, hit box, poziom ataku, jak wysoko wybija, jak daleko niesie, obrażenia, input, właściwości crush:).
Wymieniłbyś generic df2 albo hopkicka na 40 klatkowego nieblokowanego startera? Po którym walisz juggle za 120 pkt?
Nie, ale po co popadać w skrajności.
Ale powiem ci że zamienił bym 15 klatkowe df2 na 13 klatkowego ewgf?a na high, który by miał to samo co ewgf teraz tyle ze jakies -6-7 na bloku, tak żeby nie służył do presingu:).
A nawet zamienił bym to na wybitkę z zasięgiem ewgf?a która trwałaby 19 klatek była na mid, bezpieczna i od 4 do 16 klatki byłaby high crushem. Mogłaby mieć recovery na poziomie ok. 16-18 klatek, troszke mniej od puncha a podobnie do starego ewgf?a. Dobrze by było jakby odpychała na bloku żeby można było wybakdaszowac mając kilkuklatkowe opóźnienie, no i jak by zabierała około 25-30 byłoby milusio. Brzmi atrakcyjnie? Gdzieeee. Przecież to wciąż ?wolny? 19 klatkowiec:)).
Popatrz na walki knee/sunchipa napsa. Połowa juggli leci po CH4 i chWS3 i tauncie, czemu?
Bo ch4 to 12 klatkowy bezpieczny jg starter na ch? Bo ws3 to 12 klatkowiec na który nie tak ciężko zostać nadzianym?
U4 ma 24 klatki jak dodasz przód wyjdzie ci jakieś ~2 klatki więcej w zamian za zasięg większy niż zwykła jedynka.
Skąd ty masz takie info xD? Nie ważne jak zrobisz zawsze idzie w 24 klatki xD więc jeżeli skracasz tego zasięg robiąc poprzez u4 to już twój problem:P. Co więcej nawet nie musisz wciskać uf i 4 w tym samym momencie, możesz wcisnąć 4 pięć klatek później a cios i tak pójdzie w 24 klatki licząc od naciśnięcia uf. Taki trik systemowy dzięki któremu zawsze, w 100% tego typu cios idzie tak samo szybko.
No i ta szybkość ciosów, tak uf4 jest mega szybkie, qcb4 kosmos to samo b1. Nie rozumiesz, że przy takim arsenale launcherów większość ludzi zdąży zablokować po recovery?
No po recovery z takiej jedynki czy nawet hop kicka to tak, ale od tego jest fb2, tym, jak jesteś dobry to zdążysz. To że wszystkie jego launchery nie nadają się do puszczania w polu i karania whiffów opóźnień to nie jest akurat nic złego. Ma dobre narzędzie do karania opóźnień na high, i whiffów na high (nie każdy to ma), ma narzędzie do karania z ws?a (nie każdy to ma), ma narzędzie do łapania na bakrolla, ma dobrego low krasza, ma magiczną czwórkę o której mi przypomniałeś (którą też nie każdy ma). Ale to że żadne z tych nie jest topową wybijaczką w danej dziedzinie nie jest niczym złym. Jest coś pośredniego pomiędzy słabym a topowym. Dalej uważasz że w tym elemencie jest słaby? Fine by me. Jak dla mnie jest w tym przynajmniej ok, więcej mu specjalnie nie trzeba.
Jeżeli masz zamiar jakoś jeszcze na to odpowiadać to prosiłbym o taką normalną odpowiedź bo nie chce mi się szukać o co tobie chodziło w danym zdaniu, na jaką część mojego posta odpowiadasz. Strasznie to utrudnia i przedłuża pisanie.