Dobra, kolej na Jacka.
2,1 - 10 KLATEK! Namco, wy ch*je. 2,1,2 NCc, lub nie NCc ale 2 bezpieczne na bloku i opóźnialne.
f+2 - 8 klatek, a co. Mogłoby mieć wtedy -14 lub nawet -15 na bloku.
1+2 - +2 lub 3 na bloku. -9 przy 16 klatkowcu to żart. Lub więcej followupów poza kaszaniastym 1+2, np. 1+2, 1 czyli 1+2 i ff+1, 1+2,2 czyli 1+2, debugger.
f+3+4 - Bezpieczne na bloku. I tak jest strasznie wolne.
b+1+2 - Na high wall splacie mogłoby wchodzić całe. Albo niech wchodzi jako wall throw, bo i tak sytuacje kiedy Jack robi high splat są mega rzadkie.
f+1,2 - JAIL NA BLOKU. 14 klatkowa seria za gówniany dmg, i jeszcze można się schylić?!
Debugger - JAKIKOLWIEK followup? Bez kitu, to chyba najwolniejsza podcinka w grze.
ff+3 - Niech znów trackuje. Jeden z niewielu ciosów Jacka z klatkami na + przy bloku, a da się go obejść bez problemu. Mogliby też zwiększyć dmg o jakieś 10.
u/f+2 - Trochę więcej zasięgu i niech bounduje.
wr+2 - Kolejny mega wolny cios któremu dodatkowo zabrali tracking. Niech znów trackuje, i bounduje - Robienie iWR do najłatwiejszych nie należy, a byłaby wreszcie opcja mocniejszego boundu na ścianie niż ff+1
d/f+1+2 - Niech drugi hit zawsze wchodzi jeżeli pierwszy trafi, FFS! Większy dmg, albo na leżących niech wchodzi jako ground throw. I tak jest mega karalne przy bloku/whiffie, a Jack nie ma absolutnie nic mocnego co sprawiałoby że leżenie przed nim jest groźne.
To tak na początek, mam wypisywać resztę? Jack i tak nadal nie byłby top tierem. ;]