faktem jest tez ze sa gorsze mecze i przykład idealany MO vs koks ale znow jest to efektem braku logiki w bufowaniu i nerfieniu. Boon zajmuje sie koncowym efektem zamiast pomyslec co jest przyczyna.
pomijac powera to granie na ta postac jest po prostu wkurzajace i meczy psyche. Daltego najwiecej jest nazekan na Kunga choc uzwazam ze to nadal Rajden jest bardziej przesrany. Dobry Jas jest gorszym meczem od od dobrego pało. Sam sie bardziej boje Quana niz pało bo tam sa juz totalnie niejasne sytuacje, a u Pało jest przegiecie ale generalnie widze przez co dostaeje.
Gra jest uboga i uwazam ze nie mozna dawac ciosow postaciom ktore sa universalne a tak jest ze spinem jest najszybszym ciosem w grze idealna obrona na wejkap, AA, kary na stringi i faremtrapy. Nerfy spina pokazały ze nic to nie dało bo problem nie tkwi w karalnosci ale universalnosci, prostocie i w opcjach jekie daje. Jesli postac ma przewage w powietrzu to uwazam ze siła rzeczy nie powinna miec obrony skutecznej sama na ataki z powietrza gdy stoi na ziemi. Masz przewage w jednym nie masz w drugim, cos za cos. Masz silna ofensywe i łatwe okizame sam nie masz defensywy, jestes szybki masz wiekszy DMG jak cie stukna i tak jest w wiekszosci gier ale nie w MK. Bylbym nawet w stanie zaakceptowac powrot do mniejszej karalnosci spina ale wywaliłbym mu całkowicie mozliwosc combowania i zmienił input na przynajmniej fdf (jak było w ultimie) a najlepiej fdb,f. Jesli cos jest skuteczne powinno byc przynajmniej trudne i nie kombowac ale to sie odnosi w sumie do kazdej postaci a nie tylko do kung pało.
Tak naprawde to nie Pało jest z**bany tylko gra, znerfia Pało problemy dalej beda z innymi wiec w sumie mnie to wali czy cos z nim zroibia czy nie choc wiadomo ze wolałbym aby był słabszy albo zeby moja postac byl silniejsza.