Trafione twoje d1 to d1~Smokebomb i jedziesz, możesz próbować robić Sweepa - Smokowy chyba nieźle obniża hitbox, więc j.P powinien zwiffować. Zawsze pozostaje ci zrobienie Teleportu gdy tylko zobaczysz przeciwnika w powietrzu - nawet jeśli nie trafisz, to przerwiesz mu przynajmniej ofens i możesz próbować uciekać Chmurką. Airthrow ma 0f startup, więc tak samo - widzisz opp. w powietrzu - skacz i mash that shit!
No i przy j.p na blok, jakimś gównie z przewagą na bloku i crossupie
nj.P/j.K w przeciwną stronę.
Nie no serio - narzekać na skakanie w tej grze można było na początku, jeśli do tej pory nie umiesz sobie radzić ze skaczącym przeciwnikiem to sorry ;p
No i wzywam Apocka, niech napisze coś mądrego bo ja i tak gówno wiem, w dupie byłem nt. Smoka.