Autor Wątek: Kabal - Dyskusja Ogólna  (Przeczytany 14013 razy)

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 28, 2011, 18:51:51 »
Nie wiem co masz na myśli pisząc "w drugim stringu", ale podejrzewam, że właśnie wygrałeś talon na balon. ;>

EDIT: Łe, ktoś na TYM też to rozkminił.
A więc, cukiereczki - j.p, b+1,2,1, dash 2,1 dash f+4~spin, j.p, b+1,2,1 dash f+3,2~tornado. Zamiast f+3,2~tornado można na koniec zrobić f+4~X-Ray za ileśtam więcej.

Pierwszym f+4 trzeba trafić chwilę przed tym jak postać glebnie.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2011, 18:54:57 wysłana przez HateMe! »

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 28, 2011, 19:07:25 »
bo to stare jest tylko tego nie uzywaja jakos w VS walkach
tak samo jak zarzucili wersje comba z jumpem i AGB,
zreszta obecna tendencja jest aby nie robic pełnych bo konczenie throwem czy kosami odrzuca za bardzo robia comba po 16-26% na reset tylko wala je na okragło z blockinfinitem

mozna dac samo FP lub BP (z BF ciut jakby łatwiej) i zre tyle samo 39 choc 1 hita mniej, po juglestarterze z powietrza tyle ze trzeba bardziej uwazac na opadanie. z BP,FP kolno wychodzi na prawidłowej wysokosci od razu ale łatwiej spieprzyc zasieg.

combo w practisie wyłazi w maire ok ale w realu jest problem bo roznie postacie opadaja i roznych odległosci załapuje juglestarter

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 28, 2011, 19:12:18 »
No to to combo można skończyć po prostu f+4 i pressing dalej. Comba z j.k i iAGB są trudne i damage z tego też nie był jakiś powalający, więc się nie dziwię, że nie używają. ;p

Macie w bonusie frame datę skopiowaną z TYM:

1 - 13
2 - 9
3 - 17
4 - 12
d+1 - 7
d+2 - 11
d+3 - 7
d+4 - 12
b+1 - 13
b+2 - 15
b+4 - 11
f+3 - 13
f+4 - 9
Throw - 10

Combos

1,1,1 - 13
1,1,b+4,3 - 13
b+1,2,1 - 13
2,1,2 - 9
f+3,2 - 13
f+4,1+2 - 9

Special Moves

b,b+1 - 15 (48 from full screen)
b,f+4 - 17-18
b,b+3 - 15 (14 on a cornered opponent at close range)
d,b+2 - 21

EX Special Moves

b,b+1 - 15
b,f+4 - 13-14
b,b+3 - 15 (14 on a cornered opponent at close range)
d,b+2 - 21

X-Ray - 24 (31 from full screen)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2011, 19:21:17 wysłana przez HateMe! »

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 28, 2011, 19:22:53 »
tzn mowiłem akurat o jFP, AGB po juglestarterze i spin, potem FP, kolanko
z butem to chyab poza practise mode nie wyszły te comba nie spotkałem sie u nikogo jak juz skacza za wybitym to zawsze z reka
na pierwszych walkach Reo robił prawie zawsze tylko to combo (te walki z Reptilem), a potem naraz dał se siana z tym, a reszta w ogole go nie uzywa choc nie jest złe z demage i daje kolanko wiec kolejna akcje na blok.

zreszat nawet z juglestartera rezygnuja, jednak but z fFK jest pewniejszy

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 03, 2011, 13:48:59 »
Kowal!

Posiedzalem dzis z 15min na treningu ze stikiem. Generalanie nie napotkalem trudnosci w zrobieniu Cancel Spina. Problem za to byl w IAGB, lol.

Normalnie sadzisz stringa ze spinem tylko, ze odrazu po impucie dajesz b+blk. Wszystko robie one motion, nie czekam az wyjdzie spin bo nie ma na to czasu. probowalem cancelowac z bb, ale tak sie albo nie da, albo mi nie wychodzi.

Reasumujac - zrobienie tego na Sticku zajelo mi 2 min (gram na padzie) nie widze zadnych przeszkod. Jezeli nie masz problemow z zasadzeniem po stringu Spina to sam cancel powinienes zrobic bez cisnienia.

Jak widziales mi to wychodzilo w 70-80%, czasem jednak pi****lne sie przy impucie albo lag dopi****li i wtedy boli.

A tak z innej beczki. Doradz cos jak grac z Raidenem. Juz nie mowie tutaj o BD-owych wymiataczach, ale glutki ktore ledwo co sadza proste stringi i lataja na pale daja mi w kosc.
Nie moge wykminic kontry po stringach tego pedala. Wogule nie idzie mi ta walka. Jak ty sobie radzisz?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2011, 14:37:04 wysłana przez PolishBastard »

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 03, 2011, 17:03:31 »
Dzisiaj gralem z kabalem ktory zajebiscie cancelowal te dashe. Koles jak juz atakowal to byl jump punch, string, pozniej automatycznie dash, cancel i znowu string. Nie moglem ani ukarac, ani przejac inicjatywy. Fajny motyw. A przynajmniej ja tego nie wyczuwalem.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 03, 2011, 17:20:12 »
tylko OnlineTony jeszcze gra na stiku reszta kabali uciekła na pady (Micke, Reo), własnie z powodu IAGB zrsezat i na spincancela tez sie to przekłada a nawet 1,1,4, spin bo tam trzeba neutrala najlepiej dac a na padzie kazda zmaina kierunku to samoistny neutral.  Tonemu tez IAGB nie wychodzi tak dobrze jak reszcie,
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HmcgxDyTeZ0
 jest filmik i masci dopuki sie nie zapetli.  Da sie ale to nie ma nawet 50% skutecznosci tego co na padzie tam w zasadzie nic nie trzeba umiec w najgorszym wypadku wyjdzie za wysoko. Jedyny sensowny sposob to nie trzymac za gałke ale za trzon stika i dawac skosy na "kliku" switcha czyli nie pozwalac centrowac gałce miedzy ub a drugim ub a jedynie odbic switchom.

bb w ogole nie canceluje spina nie wiem moze przed patchami działało to. Problem jest w tym ze pustym spinem moge sie przemiescic po całej planszy z cancelem natomiast w stringu albo gubie całkiem spina albo go nie canceluje. Ale ponoc problem wynika własnie z imputu nie samego cancele ale spina. Wiem tyle ze jesli w stringu spin nie wyłazi na na 90% jest robiony za szybko, w stringu mysle o cancelu i odruchowo przyspieszam wpisywanie spina jak skupie sie na spinie to nie zdarzam go scancelowac. Wczoraj probowałem metoda klepania lewo/prawo w rytmice 1:1 ale potwornie mnie to meczy i reke i psyche :psyduck:.
stuk fFK   -  bBP puk
stuk fBK  -   bBLK puk
lol

offline siedzi upercut po tele, ale online brakuje tej 1-2 klatek i nie siedzi. zreszta i tego da sie parwie w 100% uniknac jak sie spodziewa haka. Siedzi tylko d1, po forach polecaja d3, ale sadze ze to głupie przepisywanie na pałe z innych postaci gdzie to siedzi faktycznie, bo czołowi na filmach nigdy nie uzywaja d3 i twierdza ze w realu tak samo kiepsko działa jak niby wolniejsze d4 a ma gorszy hitbox a idac tym tokiem myslenia to jakby wchodziło d4 to i kolano bankowo by weszło a wchodzi sporadycznie i z błedu Raidena bo stoi i mysli a nie przewagi. Rada taka aby nie stac w miejscu poruszac sie małymi dashami z ff (nie przytrzymywac f po dashu od razu puszczac) wtedy czesciej siedzi po TP podcinka. podobnie ze skokami jak sie je robi z dasha to czesciej łapie corosup w trakcie teleportu a nie skok.

Na stringi i tele zostaje tylko d1. D1 dobrze przerywa stringa 334 (miedzy 3 a 4) natomiast nie idzie po tym do zadnej sensownej kontry przejsc czy działania, to tylko oddech na blok i przemyslenie. U niektorych postac d1 działa cuda i pomimo ze nie kombuje to pozwala wyzerowac sytuacje. Taki kung czy kano moga juz gosci po d1 trzymac w niepenosci ze zrobia cos z zajebistym startupem
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2011, 17:24:31 wysłana przez kowal »

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 03, 2011, 19:06:13 »
No niezle mu wychodza te kulki widze. Zapewne sporo trenowal. Mi przez kilka minut nic nie wychodzilo.

A z tym Cancelem to nie wiem stary no, tak jak Ci mowilem jakos to polapalem. Wychodzilo to dosc plynnie. Testowalem na dummy (always block).

A co do gejdena to szybko musze sie nauczyc czegos skutecznego bo doprowadza mnie do kurwicy. Znosze wszystko, jakos sobie radze z Ermaciem, Millena, Lao, Shangiem i reszta ekipy. Z tym Panem w kapeluszu czuje sie jak glupi momentami, aczkolwiek musze przyznac, ze Subow sie wyszkolilo troche ostatnio. Potrafia naprawde utrudnic zycie Kabalowi. Juz nie wspomne o dosc mocnych kombosach ktore sadza.


Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 03, 2011, 19:22:34 »
Na ile hitów jest armor podczas ex spina?

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 03, 2011, 19:28:22 »
Z Ermakami zaczołem sobie radzic, ale jak juz pisałem gdzies Ermacow ubyło, a ci co zostali albo sa słabi albo zbyt przekozaczaja. Podobnie z Kano ubyło ich a ci co zostali graja na pałe, ale Kano dalej jest bardzo grozny nawet w rekach przecietnego gracza. Znow wrociły Smoki i Suby. Shanga nie spotkałem dobrego nigdy, nie liczac jednego zioma miał w niku cos o kleju (super/sticki glue czy cus) ale ten mnie wykancza na mechanice gry kazda postacia, super ma framedate opanowana i mam wrazenie ze nawet bez komb pokami jest w stanie wykonczyc, ma perfect wakeupy opanowane prawie zawsze zwinie sie z gleby perfekcyjnie spod kazdej sytuacji, to samo ze stringow wielu wychodzi. Kolesiowi mozna na serio buty czyscic wiele bym dał aby mnie ktos taki pouczył offline i wytłumaczył dokładnie co i jak. Ze mna problem ze sie zapetliłem w kapach i zgubiłem kreatywnosc chyba trzeba zrobic pare dni przerwy.  Z kungami sobie nie radziłem nigdy dobrze ale ostatnio to juz coraz gorzej mi z nimi idzie.
Na rajdena nie ma zadnego planu, nie musi walczyc o pole ani setupa, trzeba byc dobrym w samej mechanice gry i framedacie aby ugrac cos na niego a tego sie nie da nauczyc na necie trzeba miec kogos lepszego do siebie pod reka w offie a nie mam nikogo.


niby na 1 ale wg mnie nie ma tam armora tylko klatki inv, gdyby był armor nie przebiłbys sie przez wachlarze bo maja 2 hity

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 03, 2011, 19:30:40 »
niby na 1 ale wg mnie nie ma tam armora tylko klatki inv, gdyby był armor nie przebiłbys sie przez wachlarze bo maja 2 hity

Dokładnie. Na startupie jest chwila kiedy nic go nie trafia.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 03, 2011, 19:47:52 »
z drugiej strony nieraz dostałem drobny dmg na exspinie i sie nie wywaliłem, wiec moze byc tak ze jest jedno i drugie, inna sprawa ze moment jest krotki inne postacie maja armora dłuzej. Poza tym nigdy nie udało mi sie exspinem uniknac X-raya chyba ze mechanika gry to uniemozliwia nie wiem czy jakikolwiek armor czy cios z inv u innych postaci moze unikac x-raya

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 03, 2011, 20:04:25 »
Xraye mają armor break ex define ;)
Zastanawiam się nad tym armorem w kontekście zonowania Skarlet - dzięki kunai-cancel jest w stanie pluć nożykami najszybciej w grze przez co postaci bez Tp mają na fullscreenie naprawdę hardkorowe podchodzenie (nożyki minimalnie odpychają na bloku, więc ciężko dashcancelować, a skacząc łykamy nożyk na antiair) i jestem ciekawy czy sprawdzi się to z Kabalem a nie mam teraz nikogo do obsługi drugiego pada :/

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 03, 2011, 20:24:25 »
musisz o cancelu na drugi noz czy w ogole ma mozlwiosc cancelowania i nie robienia 2 hitu wcale? jak rzuca 2 z przytrzymaniem to 1 blokuje a drugiego mijam armorem, ale nie jest tak ze to łatwe bo nie wiesz co i jak bedzie rzucac. Nie moge rozkminic jej kary na teleport z chwila opadniecia na glebe moze blokowac jak staram sie jak skarac (zakładajac ze sie wyrobie) wczesniej to mnie aktywna animacja łapie lol,
 udaje mi sie ja karac na TP ale jak w ogole mnie nie trafi czasem sie u niej to zdarza podbnie mam z Quan chi ze nie tarfia, tylko nie moeg rozkminic od czego ta sytauacja zalezy

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 03, 2011, 20:35:51 »
Mówię o robieniu df[1]~bb~df[1]~bb~... wypuszczam 1 kunai, trzymam kwadrat, canceluję to w dash, dasha canceluję w kolejny sztylet itd. Dzięki temu uzyskuję częstotliwość puszczania noży niczym perfekcyjne iagb, a idą niżej :) jeśli ex spin to przebija to ok, a jak nie to mam kolejny dobry meczap :D