ta podcinka nie jest bezpieczna bo mozna po B12 zrobic crossupa i masz kombo w pysk ;]
B12 nie uzywa sie do kombosow bo masz malo opcji, po 22 masz 224 slide, 22slide, 22pause clone, 224clone,22hitconfirm freeze, 22dash throw itd. B12 nie daje ci tylu opcji i jest wolniejsze, te 3% dmg nie jest tego warte, poza tym lepszy jest dmg scaling po Xrayu gdy uzywasz 22,freeze,jp214,xr
22 i 212 maja taka sama szybkosc rozpoczecia, jednak po 21 moze ci np raiden wleciec supermanem i lipa, i oczywiscie ciezko kontynuowac presje z 212, latwiej jest 22,poke,22 ( i se wybierasz co robisz )
22 uniemozliwia crossupa, jezeli walniesz 22 na blok i typ chce cie crossupowac to robisz 22 freeze B12(pierwszy cios nie trafia ) 212 slide, temu w rogu 22 zza klona jest takie dobre, poza tym 22 ma ogromny zasieg na tym mieczu, a 212 niestety nie zbierze nic z powietrza.
Wg mnie wniosek jest krotki 22 jest owiele lepsze niz 212
e. no i po 212 robisz freeze i co dalej? B12 whiff i 22slide za 28%, lub musisz zuzyc pasek co jak juz staram sie przekazac nie jest najlepsza opcja , chyba ze te kombo z 212,freeze,dash,exicepuddle,dash,B+2,B21,212slide to jedyna zaleta 212 oprocz tego ze w rogu postawisz klona.
Chyba ze sa jakies zalety 212 ktorych ja nie znam, to chetnie sie o nich dowiem. Jezeli dasz mi argumenty ze 212 bije na glowe 22 to zmienie styl gry na 212
212 sie przydaje w rogu bo klon wtedy zadziala, po 224clone w rogu sie nie uda
Apock zna wady/zalety tego ^^