Autor Wątek: Juggle w demie  (Przeczytany 12869 razy)

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Juggle
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 17, 2011, 20:13:16 »
Jest jeszcze throw break i pare innych, ale to zdecydowanie za malo. Practice na ubogich to versus na 2 pady na max rund i unlimited time. Raz na pare min trzeba rematch wlaczyc, ale cos tam mozna popykac.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Juggle
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 17, 2011, 20:51:24 »
Tak sobie gram i gram i Scorpion wyrwał mi się z X-Raya breakerem.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Juggle
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 17, 2011, 21:19:04 »
Jest balans.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Juggle
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 17, 2011, 22:53:28 »
Cambion co masz na myśli pisząc "recovery w combach"?
To że w tekkenie każdy cios ma jakieś recovery (większe bądź mniejsze) i jak robisz dany cios w jugglu to masz chwilke opóźnienia zanim wsadzisz następny.
Może bardziej chodziło mi tu o juggle niż o comba
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2011, 23:01:45 wysłana przez Cambion »

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Juggle
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 17, 2011, 23:05:49 »
Tutaj jest tak samo. Przynajmniej jeśli chodzi o juggle. To sprawia, że pewne linki są możliwe a inne nie (np. Mileeną nie zrobisz na stojącą postać 4,2 db+4 ale 2,3 db+4 już tak). Oprócz tego po wybiciu też panują podobne reguły - niektóre wolniejsze kombinacje nie siądą w danej sytuacji. Inną kwestią jest jeszcze zabawa ze specialami, których opóźnienie w jugglu zwiększa się jeśli zostały użyte więcej niż jeden raz. Można to ominąć poprzez sadzenie speciali z blokiem (co kosztuje jeden pasek supera) bo wtedy ta zasada jest ignorowana.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Juggle
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 18, 2011, 00:12:44 »
Alex nie pierdol, 2D jest janowe i koniec :)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Juggle
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 18, 2011, 00:29:02 »
Trzeba wpisywać ciosy dużo wcześniej, to fakt.
Combo Scorpiona z teleportami po j.k nie wychodziło mi za cholerę jak robiłem to "normalnie", a po szybkim przymashowaniu wyszło...

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Juggle
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 18, 2011, 00:36:49 »
Alex nie pi****l, 2D jest janowe i koniec :)

Nie wypowiem Ci się na temat 2D ogółem bo wiesz jak JA JE KOCHAM, ale...

Ta gra nie jest ani skillowa ani janowa tak naprawdę. Timing juggli jest naprawdę trudny do wyczucia (nie mówię tu o spamowaniu Teleport Punch'ów), ale np. posadzeniu d+1~X Ray w jugglu. To są naprawdę trudne rzeczy, tak samo jak sklejenie comba z dwoma czy trzeba specjalami z blokiem albo dashowanie w jugglach.

Z drugiej strony FD jest tak piekielnie uproszczona, że nie ma sensu żeby ktoś poświęcał swój czas na jej opracowywanie.

Nurtuje mnie ten cały tag. To będzie naprawdę jazda bez trzymanki, bo dojdą jeszcze asysty.
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2011, 00:50:01 wysłana przez Nevan »


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Juggle
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 18, 2011, 01:37:17 »
To że w tekkenie każdy cios ma jakieś recovery (większe bądź mniejsze) i jak robisz dany cios w jugglu to masz chwilke opóźnienia zanim wsadzisz następny.
Może bardziej chodziło mi tu o juggle niż o comba
No są różne sposoby combowania w grach, cancele, linki, juggle, chainy itd. Przecież linki w street fighterze to jest pierwszy przykład z brzegu combosa, gdzie czekamy na skończenie się recovery ciosu i dopiero wtedy wykonujemy kolejny. Wszystko zależy od gry, a właściwie to od ciosów, bo w większości gier występuje kilka sposobów kombowania.

Nie wiem co ma janowość do sposobu wykonywania combosów, w końcu to tylko combosy które nie mają nic wspólnego z właściwym gameplayem, no ale to nie miejsce na takie dysputy ;p

Jak działa w ogóle ten breaker? To jest po prostu darmowe wydostanie się z combosa kiedy mamy dwa paski, czy przeciwnik może to jakoś baitować i karać?

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Juggle
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 18, 2011, 01:43:51 »
Działa powiedzmy jak reversal. Albo raczej parry, tylko takie które odrzuca. Dzisiaj widziałem juggla po breakerze u Scorpiona, więc możemy bardziej mówić o parry. Timing jest dosyć prosty bo łatwo przewidzieć co następne i w jakim odstępie czasu poleci w combie,

Combo w MK ma naprawdę mało wspólnego ze sposobem linkowania/juggli w SF (przyznaję, że tego drugiego znam dość mało). Tu po prostu ciosy spadają na Ciebie lawiną jako kombinacja 2/3 ciosowych stringów których posadzenie jest wiele łatwiejsze niż link w SF (ot powiedzmy wchodzą bo takie jest prawo Boże), specjali, jump kicków specjali z blokiem i X-Rayów. Możliwości jest naprawdę wiele... Tylko dla tych najwięcej ciągnących timing jest jaki jest. To w sumie sprawiedliwe.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Juggle
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 18, 2011, 01:57:07 »
Nie no panowie, linki w SF to jest inna bajka.

Jak się robi tego breakera, wyszło mi to dziś kilka razy, ale nie wiem co wtedy naciskałem. Wiem, że chyba byłem wtedy nawet jugglowany :cool:

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Juggle
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 18, 2011, 02:05:39 »
F+block.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Zuum

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 379
  • Płeć: Mężczyzna
  • Everytime Dragunov Speaks, 50 Kids Are Killed.
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Mindfactor
  • Skąd: Radlin
Odp: Juggle
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 18, 2011, 08:00:13 »
Bosh, taki teleport punch jest mi latwiej wykonac robiac qcb niz d,b ;s Timing niektorych juggli jest chory - nie potrafie psadzic 2 TP w jednym, srednio trudnym jugglu :o - jakies rady ? To bedzie genialna gra casualowa, do piwka. Wiele osob ja kupi, bo to w koncu bedzie porzadny MK od czasow wczesniejszych wersji i powrotu do klasyki.

Ma ktos jakies combosy do Sub Zero ? Jak karac te wszystkie ciosy "specjalne", a 'la linka Scorpiona,TP ? Jaki jest dmg z tego karania ?

W gre gralem niewiele - jakies 30 minut i tylko command liste zdarzylem obczaic.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Juggle
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 18, 2011, 13:15:37 »
Zablokowanego Teleporta (albo rolla Mileeny) karamy zbijakami (ciosy AntiAir) + juggle (Scorpionem więc karamy np: 11, TP i ciśniemy dalej co chcemy). Taką linkę można karać linką :D (zależy jeszcze z jakiej odległości, wiadomo, że im większa tym linka bezpieczniejsza)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Juggle
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 18, 2011, 13:25:55 »
Tylko mi się wydaje, czy 4 Scorpiona daje przewagę na bloku?
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2011, 00:19:32 wysłana przez DaeDraug »