Autor Wątek: Juggle w demie  (Przeczytany 12859 razy)

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Juggle w demie
« dnia: Marzec 16, 2011, 23:31:55 »
Temat tymczasowy dopóki nie wyjdzie pełna wersja.

Podawajcie tutaj juggle i comba które obczailiście do postaci z dema. Nie chce mi sie samemu wymyślać, wole żerować na Was ;)

Z góry dzięki!
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2011, 09:52:13 wysłana przez Di »

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Juggle
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 16, 2011, 23:54:28 »
Mileena:

2,3 db+4 u+4 3,4~X Ray

2,3 db+4 u+4 4,2 ff+3+block uf+3 ff+3 b,f+2+block


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Juggle
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 17, 2011, 00:15:12 »
a w MK nie używa się notacji LP/HP/LK/HK? Pytam z ciekawości, bo taką pamiętam, ale to czasy UMK3 były.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Juggle
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 17, 2011, 00:27:48 »
Jest Front Punch, Back Punch, Front Kick i Back Kick. Można też zmienić postawę z lewej nogi do przodu na prawą ale to niczego nie zmienia w gameplayu - po prostu każdy cios jest inny i trafia na różną wysokość. Notacia 1 2 3 4 jest jak najbardziej akuratna.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Juggle
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 17, 2011, 00:41:53 »
Scorpion
Mini legenda:
SUJP - straight up jumping punch - jak sama nazwa wskazuje
TP - teleport

Linka, 2,1~XRay - ponad 40% xD

A tak na poważnie:
Linka, SUJP, ff b+2, j.3 TP, ff, 33 TP, ff 33 Linka (zamiast 33 można robić 11_21 za trochę większy damage)
Całe kombo wchodzi także po pokach (które są naturalami) typu 33_111_21 Linka itd

j.3, TP, ff 33 TP, ff 33 TP, ff 33 Linka, 214 (zamiast 33 można robić 11_21)
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2011, 19:29:18 wysłana przez Qjon »

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Juggle
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 17, 2011, 01:19:08 »
Johnny Cage:

W oparciu o jutuba

corner:

uf N 2 f4 2 2 2 114 ebd1_edb3 - okolo 40 % 

b3 2 2 2 2 114 ebd1_edb3 - okolo 30% koncowki roznia sie 1%

mid screen:

uf N 2 f4 ff 21 ff 44 edb3_ebf4 - okolo 35% tez roznica 1%

Po X-Rayu wybijamy b+3 i po doprowadzeniu do cornera i wlozeniu pelnej akcji siedzi okolo 70-75%



Mam nadzieje ze w finalnym produkcie troche oslabia te juggle.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Juggle
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 17, 2011, 01:22:29 »
k**wa wy te akcje potraficie posadzić?? Ja jakoś po jednym dniu grania totalnie nie czuje tej gry.
Co daje zmiana postawy?

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Juggle
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 17, 2011, 01:29:52 »
Na 90% nic...

Nie probowalem innymi postaciami sadzic tych akcji, a te u Johnnego sa stosunkowo proste.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Juggle
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 17, 2011, 15:33:04 »
Cambion musisz zmienić swoje podejście do kombosów w MK - tu nie czekasz na wizualne potwierdzenie tego, czy cios wyszedł i nie czekasz na zakończenie jego animacji, tu można masę rzeczy buforować, więc klepiesz wszystko jak najszybciej nie zwracając na nic uwagi i sam zobaczysz, że nagle zacznie wszystko wychodzić :D

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Juggle
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 17, 2011, 15:58:19 »
Cambion musisz zmienić swoje podejście do kombosów w MK - tu nie czekasz na wizualne potwierdzenie tego, czy cios wyszedł i nie czekasz na zakończenie jego animacji, tu można masę rzeczy buforować, więc klepiesz wszystko jak najszybciej nie zwracając na nic uwagi i sam zobaczysz, że nagle zacznie wszystko wychodzić :D
Dzięki za info!
Właśnie zaczynam to zauważać. W tej grze i chyba w każdym 2d nie ma czegoś takiego jak recovery w combach. Tutaj wklepuje się wszystko w jednym ciągu.
Dla mnie na razie to jest strasznie janowe... ale sie przyzwyczaję :)

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Juggle
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 17, 2011, 16:01:43 »
Poczekam na pełną wersję :) Na razie żadna z tych postaci mi nie pasi, ale gra czuję że będzie imba :D

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Juggle
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 17, 2011, 16:13:38 »
Cambion co masz na myśli pisząc "recovery w combach"?
Moje pięści krwawią śmiercią!

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Juggle
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 17, 2011, 18:09:44 »
http://www.youtube.com/user/CHECK4900#p/u/14/oDk8RKYScTQ

Kanal jakiegos ziomka z dziesiatkami roznych combosow. Zakladam ze wiekszosc z nich to nie sa akcje versusowe, ale ja tam sie slabo znam ;D.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Juggle
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 17, 2011, 19:32:26 »
Dodam tylko, że nie opłaca się ładować Xraya w combosach, jeśli robi się go jako 7, 8 itd cios bo ze względu na skalowanie dmg - zyskujemy niewiele więcej, a na suchara chyba każdy żre sam z siebie minimum 35%.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Juggle
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 17, 2011, 20:07:28 »
Ale za to władowanie tego po iluś tam ciosach sprawia ogromną frajdę - i jak wygląda!

Brak practice jest jednak ogromnym problemem, przynajmniej dla mnie. Lubię wiedzieć co dokładnie dany cios robi i kiedy (chociaż nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale przy pasku supera pojawiają się stosowne komunikaty, np. recovery, wake-up etc).
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2011, 20:09:38 wysłana przez Nevan »


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.