@wilku "...podczas remisu i ostatniej rundy wygranej w ten sposób..."
Na co Cheese odpowiadasz " To nie jest nic wielkiego bo to tylko jedna walka a zazwyczaj gra się jeszcze jedną albo i więcej.
Tak więc proszę, patrz na swój podpis xD."
Hm.... lećmy dalej
@Chese "Podajesz przykład gry która wyszła kilkanaście lat temu. Tyle że teraz jest taka tendencja na takie rejdżo insant kille, czy hendikapy dla przegrywających"
ile trwała tamta 3rd strikeowa runda, też 8 sekund ?, tutaj po sekundzie został wyłoniony zwycięzca a przegrany nawet nie mógł skorzystać z jak ty go tam nazywasz hendikapu, mało tego to "hendikap" w SF3 był wymuszony precyzyjnym wciskaniem kolejnych kombinacji w odpowiedzi na to co się działo na ekranie - nie wiem na jakim poziomie grasz ale dla mnie wykonanie tego w takim momencie jest ponad przeciętną
umiejętnością gracza, zasługującą na takie właśnie wynagrodzenie wygraną, a odnoszę wrażenie że stawiasz te umiejętności na równi z Marvelowym systemem.
Znam tylko SF i tam pasek tego typu ładuje się przez całą rundę, wiesz kiedy można mniej więcej się tego "nad ciosu" spodziewać. Popełnisz błąd (zazwyczaj nie jeden) na który czai się przeciwnik i przegrywasz, mając świadomość że to ty zawiniłeś, chyba
te kompilacje najdobitniej pokazują o co mi chodzi.
@Ornit "na pasek trzeba sobie zapracować, nie dostajemy go za nic." W MvC3 taki handicap/pasek masz od samego początku.
Określiłem się że jest to gra For Fun i na tym pozostanę bo balans przy takim team killu pozostawia wiele do życzenia, brakuje skalowania obrażeń i dzielenia je po równo na całą drużynę (Asysta na ekranie dostaje lanie razem z mainem - proszę bardzo ale za 50%, są dwie to po 33%), tutaj mamy każdego traktowanego tak jak by był sam + asysta ma chyba ileś tam więcej procent więcej niż main. Oczywiście że wspomniane zagrania zostaną z czasem ograne, a może i też utnie się im łeb odgórnie, poprzez jakieś łatki. Z SF4 było podobnie, gra była chyba wypuszczona jako taki mega Beta test ogólnoświatowy przed wydaniem SSF4, więc spodziewam się podobnego posunięcia też i tu.