Taster, poza pauzowaniem nie ma innego sposobu na "klatkowanie" na YT. W sumie jak dla mnie to tak wygląda chociaż też mogę się mylić bo pełnej płynności tam nie ma.
Tak czy siak posiedziałem nad tym chwilkę i sprawdziłem swoje pomysły na to i pomysły ludzi z srk i wygląda na to że nic z tych rzeczy. To raczej nie jest kwestia tego. Może to być wiele czynników, powiedzmy taka sytuacja idealna wtedy raczej ciężko będzie to zrekonstruować a bez programowalnego sticka ciężko będzie zbadać. Może to być VS only co bardzo możliwe że jest i wtedy też kiepsko będzie sprawdzić bez drugiego gracza. Ja tam więcej się w to bawić nie będę bo mam jeszcze 2 egzaminy w niedzielę i nie uśmiecha mi się siedzenie kilka godzin żeby później się dowiedzieć że to tylko do zrobienia jest w VS i tylko w danej klatce xD.
Jedno jest pewne, wszyscy na srk piszą o tym że jest cancel/przerwanie transformacji a czegoś takiego tam nie ma bo nie ma żadnej transformacji. Jak by była to by to się nie zdarzyło bo transform nie ma o klatek tykalności czyli nie ma tam w ogóle hit box'a a skoro nie ma hit boxa to i nie może być trafienia czyli przerwania.
Poza tym nie widać żadnego rozbłysku zmiany w DP a rozbłysk, dość widoczny, pojawia się już klatkę po klatce trafienia czyli od pierwszej klatki animacji zmiany. Jedyne co jest to odgłos zamiany, najwidoczniej uruchomił się osobny skrypt odpowiedzialny za dźwięk a skrypt odpowiedzialny za samą zamianę już nie, czyli nie było samej zamiany.
Coś się popsuło i tyle, jedyny pomysł to taki że coś się mogło zepsuć w klatce trafienia. Jak w chyba większej części bijatyk, tak i tutaj klatka trafienia jest odpowiedzialna wyłącznie za trafienie i informację że coś tam na jakąś tam wysokość, za ileś tam trafiło i w następnej klatce coś wypadałoby z tym zrobić. Cała reszta czyli spadek energii klatki stuna/recovery/animacji trafienia, właściwości, pojawiają się w następnej klatce.
Np w MvC3 przy trafieniu snapbackiem, gra decyduje o tym czy to co trafiło ma spowodować lot postaci za ścianę czy śmierć w przypadku low hp, dopiero w drugiej klatce, w pierwszej klatce trafienia gra wie jedynie to że coś trafiło i że w następnej komuś się coś stanie.
Więc wydaje mi się że to miało coś wspólnego z tym właśnie momentem.
No ale może się mylę może to jest banalne w vs'ie, jest masa klatek na to, albo wyjdzie na jaw że koleś przymaszował supera w klatce trafienia, jakoś zadziałało dziwnie a teraz udaje greka bo nie chce wyjść na nooba który maszuje supery mając 5 pasków i prawie nic hp xD.