Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - apolon

Strony: [1] 2 3 ... 49
1
Laura / Laura basics
« dnia: Maj 12, 2016, 15:58:59  »
Gameplan:
1. get in
2. pick a mixup
3. reset, goto 2

Punkt pierwszy to kluczowe wyzwanie - trzeba ostrożnie aby nie znaleźć się w defensywie, bo tam nie mamy narzędzi. Podstawowy get-in tool to cr.mk xx light elbow, jeżeli wejdzie na hit - jesteśmy na +2 i zaczyna się zabawa. Na bloku jest -2 i może być słabo, opcje w obronie ograniczają się do standing jab'a, bloku, tech'a, backdash'a i jumpa. Taka specyfika postaci - na przewadze rządzi, na stracie ssie jak mało kto. Skracać dystans możemy też surprise command dashem. Inna opcja to kampienie na crush counter hk i konwersja poprzez cr.mp xx medium elbow, follow-up grab.

Po trafionym light elbow rzucamy kostką w głowie i wybieramy:
- shimmie, cr.mk xx light elbow (trafiony? rinse and repeat)
- lp xx light elbow (trafiony? rinse and repeat)
- back throw
- fun starter combo (cr.mp xx ex fireball)

Po trafionym back throw robimy normal dash-up i wybieramy:
- back throw
- command backdash xx light elbow (taki tam wariant shimmie)
- cr.mp xx light elbow
- fun starter combo (cr.mp xx ex fireball)

Po trafionym fun starterze wybieramy:
- mk xx command dash (cross under)
- cr.mp xx command dash (fake cross under)
- step forward, mk xx meaty v-skill, lp xx light elbow

Po cross under albo fake cross under mamy wszystkie opcje jak wcześniej plus:
- godlike meaty mp, cr.mp xx ... whatever
- command grab (tu przewaga jest na tyle duża, że nas nie wyjabują)

Pokes:
cr.mk

Counter pokes:
hk
mk

Anti-air:
mp
heavy elbow

BnB:
cr.mk xx light elbow

Hit confirm:
crossup j.mk, lk, lp xx light elbow

Basic punishes:
(5 frame punish) cr.mp xx medium elbow, follow-up grab
(7 frame punish) cr.hp xx medium elbow, follow-up grab

1 bar + v-trigger combo:
mp xx mk xx v-trigger, cr.hp xx ex fireball, heavy elbow

super + v-trigger combo:
mp xx mk xx v-trigger, super

Stun combo:
charged heavy fireball, f+hp, (fireball hits), f+hp xx hp xx heavy elbow

Fun starter combo:
cr.mp xx ex fireball

Command grab stuff:
Dobrze jest użyć graba na postrach, bo może to wywołać pożądany dla nas odruch neutral jumpowania na stracie - ale generalnie gramy zwykły rzut.
Jak już bardzo nas ciśnie na graba, to najlepszym chyba setupem jest tick grab po lk (+3 na bloku).

2
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Maj 10, 2016, 16:51:19  »
na szczęście jest training mode  :reggie:

3
Karin / Odp: Karin basics - praca zbiorowa pod redakcją Apo
« dnia: Maj 04, 2016, 16:00:08  »
A tam ballsy, murder face zawsze jabował po rekka-retreat to dostał w papę.

4
Karin / Odp: Karin basics - praca zbiorowa pod redakcją Apo
« dnia: Maj 04, 2016, 11:09:18  »
Racja Wacho, wycofuję się z tego - chyba optymalny confirm to po prostu dwa dolne jaby i wybitka.

Moar stuff:
1. Corner reset:
Po wybitce w rogu robimy ASAP 2x cr.lp. Pierwsze ma zwiffować, drugie siądzie. Potem ASAP dash. Jeżeli zrobiliśmy wszystko tak szybko jak się da, dash cross-underuje i jedziemy z BnB. Jeżeli gdzieś zgubiliśmy małą chwilkę jesteśmy z przodu surprise surprise.

2. 1-bar midscreen combo
cr.mp, mp xx ex shoulder, heavy fikanie
Trochę up***dliwe manualnie, zaraz po double tapowanym mp trzeba zrobić qcf~d~lk+mk~lp. A miało nie być plinków w SFV  :dansgame:

BTW, natrafiłem wreszcie na coś trudnego, wybitka -> shoulder jest całkiem hardcore.
Szkoda tylko, że robi to tylko 10dmg (- skalowanie) więcej niż wybitka, wybitka

Stun my friend, stun.

Moar muahaha.

Po trafionym ex shoulder można zrobić hp xx ex command-dash i mamy cross-under mid screen.
Troszkę dużo paska kosztuje i w sumie nie do końca widzę tu potencjał na mix-up (lądujemy zawsze z tyłu).
Taki gimmick do użycia raz na seta.

Skracanie dystansu (Karin chce być in your face):
- shoulder
- po aktywacji można rekka, d+p (nie jest to true blockstring, ale po łokietku jesteśmy na plus)

P.S. Hiryu dawaj warna za dbl posting I dare you.

5
Karin / Odp: Karin basics - praca zbiorowa pod redakcją Apo
« dnia: Kwiecień 29, 2016, 16:11:57  »
Kolejne findingsy:

Jak jedziemy cr.mp, mp xx ... to:
- on hit ofc wybitka
- on block shoulder (corner carry nawet na bloku)
Niby oczywiste, ale warto potrenować.

Do sekcji Anti-Air: lp (sic!)

Konwersja z crouching jabów (cr.lp, cr.lp):
- on hit xx heavy fikanie, albo xx light fikanie xx super wychodzi, że optymalny confirm to po prostu xx wybitka
- on block jesteśmy +2, więc walkup i throw/BnB
Confirm jest prostszy jeżeli jabsy poprzedzone były naskokiem j.mk, ale wtedy pewnie równie dobrze można iść w BnB (chyba, że boimy się dziury w block stringu między j.mk i cr.mp?).

Wacho, gdzie twój stuff?  :?

6
Karin / Odp: Karin basics - praca zbiorowa pod redakcją Apo
« dnia: Kwiecień 28, 2016, 10:42:09  »
Setapy to nie w tej grze :valle:
Srsly? https://www.youtube.com/watch?v=XbYlISZvZvw :pogchamp:
 
BTW, natrafiłem wreszcie na coś trudnego, wybitka -> shoulder jest całkiem hardcore.

7
Karin / Odp: Karin basics - praca zbiorowa pod redakcją Apo
« dnia: Kwiecień 25, 2016, 16:38:59  »
1. Da się pociągnąć kombosa po cr.mk xx v-trigger?

2. Jakie jest optymalne v-trigger combo po crush counter hk? Jest coś lepszego niż trial 10 (crush hk, v-skill xx v-trigger, guren hochu, super)?

8
Karin / Karin basics - praca zbiorowa pod redakcją Apo
« dnia: Kwiecień 24, 2016, 19:12:24  »
Panowie i Panie, proponuję zebrać tutaj info przydatne do grania Karin. Jako, że sam gry nie posiadam i mam okazję pogrywać około 2-3h na tydzień, nie ukrywam że liczę tu na Waszą pomoc!



Pokes:
mk
cr.mk

Counter pokes:
lk
hk

Anti-air:
hp
ex uppercut

BnB:
cr.mp, mp xx JFT, light fikanie nogami (można poprawić superem)

Co dalej?
Optymalne kombosy za 0-4 paska?
V-trigger kombosy?
Setupz?
COKOLWIEK?

9
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Kwiecień 22, 2016, 23:36:07  »
Hiryu, zgłosiłem Cię do moderatora.
Dzięki garg.

10
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Kwiecień 22, 2016, 21:42:37  »
Jest już gdzieś full rip guide'a od prima games?

11
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Styczeń 20, 2016, 20:56:35  »
Hajp hajpem, ale bez sterów od labzero ja odpadam :/

12
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Październik 26, 2015, 09:41:45  »
Pytanie z głębi pola - co w tej grze robi się na wakeup? Backdasha nie ma, srk risk-reward tragedia, throw-tech podobnie (kombo od neutral jump-a wybija z glowy takie pomysly). Zostaje blokować i dawać się rzucać?

Animacja whiffa rzutu chyba nie jest aż tak długa, żeby gwarantowała combo z jumpina, a same rzuty mają teraz 4 klatkowy startup, więc wake up jabik może być użyteczny.

W każdym razie przecież nie jest to jakaś nowa sytuacja w świecie bijatyk : D

Told ya: https://www.youtube.com/watch?v=SnhUkqDTQYs&feature=youtu.be&t=206

13
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 18, 2015, 12:35:15  »
Pytanie z głębi pola - co w tej grze robi się na wakeup? Backdasha nie ma, srk risk-reward tragedia, throw-tech podobnie (kombo od neutral jump-a wybija z glowy takie pomysly). Zostaje blokować i dawać się rzucać?

14
Targowisko / Odp: Arcade Stick Mad Catz Namco
« dnia: Listopad 21, 2012, 08:47:55  »
zanim zejdziesz z ceną do zera, napisz czy to wersja ps3 czy x360 :b

15
Ultra Street Fighter IV / Odp: Matches aka filmiki - YouTube [zagraniczni gracze]
« dnia: Październik 30, 2012, 11:15:04  »
ale jak to? na padzie od 360 ???

Strony: [1] 2 3 ... 49