BACKDASH FORUM
O bijatykach. Z pasją.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Kalendarz
Chat
Zaloguj się
Rejestracja
BACKDASH FORUM
»
Street Fighter
»
Street Fighter V
»
Street Fighter V - dyskusja ogólna
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
18
Autor
Wątek: Street Fighter V - dyskusja ogólna (Przeczytany 64737 razy)
Non
Full Member
Wiadomości: 121
PSN ID: Nonowicz
Steam ID: Non
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #45 dnia:
Czerwiec 17, 2015, 18:50:51 »
Cytat: Gargooletz w Czerwiec 17, 2015, 16:31:41
Jeszcze Fighter Within!
Ej no
Nie kopie się leżącego.
Zapisane
Himiteshu
Sr. Member
Wiadomości: 340
Płeć:
Remember the dead but fight for the living
Skąd: Lubelskie
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #46 dnia:
Czerwiec 20, 2015, 13:12:53 »
Tekken będzie na obydwu platformach zapewne
Zapisane
tejotl
[Warszawa]
Hero Member
Wiadomości: 763
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #47 dnia:
Lipiec 26, 2015, 08:47:41 »
ktoś mial okazje wypróbować bete? mi się udalo wbić na 20 minut kiedy poszła live jeszcze dla wszystkich i potem server error (kicked out), ale tylko training mode no online matches.
Wypróbowałem Bison'a i Ryu. Wrazenia pozytywne po tej małej próbce. Strasznie kojarzy mi się z SFxT bo bardzo łatwo się to wszystko klei. Walking speed Bisona jest wrecz karykaturalnie wolny. Jakies BNB w rogu u Ryu zakonczone superem zjada 50% paska życia
ogólnie calkiem fajny hype złapalem na V ale chcialbym wiecej bety
Zapisane
apes will rise
get your stinkin' paws off me, you damn dirty ape!
freedom has never been won except by the deeds of war
Himiteshu
Sr. Member
Wiadomości: 340
Płeć:
Remember the dead but fight for the living
Skąd: Lubelskie
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #48 dnia:
Sierpień 27, 2015, 21:15:26 »
R. Mika
http://www.fightersgeneration.com/screens/sf5-rmika.htm
Zapisane
Hiryu
Global Moderator
Hero Member
Wiadomości: 2317
Płeć:
活 死 永 前
PSN ID: GKHiryu
Skąd: Włocławek | Warszawa
Steam ID: GKhiryu
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #49 dnia:
Sierpień 27, 2015, 21:29:24 »
p.s. animacje ma w większości spoko
Zapisane
Moje pięści krwawią śmiercią!
Himiteshu
Sr. Member
Wiadomości: 340
Płeć:
Remember the dead but fight for the living
Skąd: Lubelskie
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #50 dnia:
Sierpień 28, 2015, 03:45:12 »
Fajnie że wygląda praktycznie identycznie jak w SF Alpha 3, no i ten skill z asystą jest fajnym pomysłem. Następny Blanka?
Zapisane
Wacho_VHO
Global Moderator
Hero Member
Wiadomości: 907
Płeć:
-Team Individualists-
CFN: Satsui_No_Wacho
Gamertag: PL Balrog I
PSN ID: ice0age-w-
Skąd: Poznań
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #51 dnia:
Sierpień 28, 2015, 18:27:11 »
Oby nie... choć może jakoś z nim pokombinują i będzie miał coś fajnego.
Zapisane
Qjon
Learn to fly
Hero Member
Wiadomości: 2452
Płeć:
dac zarobic ptak expo
CFN: Qjonoko
PSN ID: QjonPL
Skąd: Farszafa
Steam ID: Qjonoko
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #52 dnia:
Sierpień 28, 2015, 18:31:03 »
Prąd jako V-skill, bo piano za trudne.
Zapisane
Himiteshu
Sr. Member
Wiadomości: 340
Płeć:
Remember the dead but fight for the living
Skąd: Lubelskie
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #53 dnia:
Sierpień 28, 2015, 19:49:45 »
No Blanka w SF4 jakis taki biedny jest dość ;/
Zapisane
apolon
Backdash Team
Hero Member
Wiadomości: 726
Płeć:
PSN ID: apolon81
Skąd: Gdańsk
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #54 dnia:
Wrzesień 18, 2015, 12:35:15 »
Pytanie z głębi pola - co w tej grze robi się na wakeup? Backdasha nie ma, srk risk-reward tragedia, throw-tech podobnie (kombo od neutral jump-a wybija z glowy takie pomysly). Zostaje blokować i dawać się rzucać?
Zapisane
Gargooletz
Hero Member
Wiadomości: 1400
Płeć:
Tworzę scenę
Gamertag: Gargooletz
PSN ID: Gargooletz
Skąd: Bydgoszcz
Steam ID: Gargooletz
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #55 dnia:
Wrzesień 18, 2015, 14:10:48 »
Animacja whiffa rzutu chyba nie jest aż tak długa, żeby gwarantowała combo z jumpina, a same rzuty mają teraz 4 klatkowy startup, więc wake up jabik może być użyteczny.
W każdym razie przecież nie jest to jakaś nowa sytuacja w świecie bijatyk : D
Zapisane
Non
Full Member
Wiadomości: 121
PSN ID: Nonowicz
Steam ID: Non
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #56 dnia:
Wrzesień 18, 2015, 14:23:57 »
Wydaje mi się że:
Backdash ucieka przez thowem na wakeupie
Wakeup throw techuje throwa, lub bije jakieś popsute meaty
Wakeup dp bije morale
A wakeup dziab sprawia że nic się nie da
Zapisane
Gargooletz
Hero Member
Wiadomości: 1400
Płeć:
Tworzę scenę
Gamertag: Gargooletz
PSN ID: Gargooletz
Skąd: Bydgoszcz
Steam ID: Gargooletz
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #57 dnia:
Wrzesień 18, 2015, 14:34:17 »
To jest potwierdzone, że backdashe są airborne od razu? Czy po prostu mają throw inva?
«
Ostatnia zmiana: Wrzesień 18, 2015, 14:44:59 wysłana przez Gargooletz
»
Zapisane
Qjon
Learn to fly
Hero Member
Wiadomości: 2452
Płeć:
dac zarobic ptak expo
CFN: Qjonoko
PSN ID: QjonPL
Skąd: Farszafa
Steam ID: Qjonoko
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #58 dnia:
Wrzesień 18, 2015, 15:16:23 »
Mają throw inv.
Zapisane
Wacho_VHO
Global Moderator
Hero Member
Wiadomości: 907
Płeć:
-Team Individualists-
CFN: Satsui_No_Wacho
Gamertag: PL Balrog I
PSN ID: ice0age-w-
Skąd: Poznań
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
«
Odpowiedź #59 dnia:
Wrzesień 18, 2015, 17:42:40 »
Kamień-papier-nożyce. Więcej zgadywania. Mniej opcji movementu, bo to za trudne. Jest Karin, i tak będę trzaskał jak nienormalny^^
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
18
« poprzedni
następny »
BACKDASH FORUM
»
Street Fighter
»
Street Fighter V
»
Street Fighter V - dyskusja ogólna