Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - WasatySajanin

Strony: [1] 2 3
1
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: [TTT2] Turniej w Olsztynie 13.04.2013
« dnia: Kwiecień 09, 2013, 13:26:11  »
Wybiera sie moze ktos z 3miasta? Ja moze bym sie przejechal zebrać łomot :D

2
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: World Tekken Federation - Backdash Poland
« dnia: Wrzesień 27, 2012, 14:37:49  »
troche luzu, to byl zart :) pomysl jest jak najbardziej dobry, z tego co widzialem juz team jest chyba w pierwszej 10 wiec mozna atakowac wyzej

3
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: World Tekken Federation - Backdash Poland
« dnia: Wrzesień 27, 2012, 13:52:56  »
teraz wszyscy beda zakladac roomy 'beginers only' i bic noobow zeby miec ratio 90%+ zeby zalapac sie do elity :D

4
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 27, 2012, 07:51:00  »
wczoraj postanowilem - nie gram z wami, caradolph bil mnie permanentnie i to wiecznie 3:2, dostalo sie zonie, dostalo sie kotu, na co mi te nerwy, bede bil noobow zeby miec 70% ratio a nie 40% jak teraz...

5
Starsze części / Odp: Tekken Mobile
« dnia: Wrzesień 21, 2012, 12:38:48  »
Tego tekkena robilem w swojej starej firmie :D miedzy innymi czesc combosow (nina, king), hitboxy i QA :D
mortala mobile zreszta tez >> http://www.youtube.com/watch?v=LioCzowTKSQ
mial byc jeszcze soul calibur ale namco uk sie rozmyslilo po reorganizacji (w sumie zwolnili wszystkich z biura uk w londynie - kryzys panie)

6
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 19, 2012, 13:23:55  »
to ze na crt laguje to wiem, ale niepokojace jest to ze osoba z crtkiem infekuje swoim lagiem online :D

7
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 19, 2012, 09:44:11  »
Nie wiem czy zauwazyliscie, ale wczoraj podczas grania z ludzmi grajacymi na crt dalo sie odczuc ze ich chrupanie animacji infekuje tez przeciwnika grajacego na lcd/plazmie :(

8
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Czerwiec 07, 2012, 05:52:15  »
Wczoraj moja frustracja osiągnęła apogeum. Przegrywałem prawie z każdym, nawet z tymi, z którymi normalnie albo wygrywałem albo trzymałem się statusu 50:50. Im bardziej ludzie są ograni na Siega tym jest straszniej, kara za karą a ja z gitarą. Pogodziłem sie z faktem ze pro nigdy nie będę bo nie mam 16 lat i spędzam w grze 2-3 godziny tygodniowo, ale mimo wszystko chyba czas na zmianę maina. Nie lubię narzekania ale w momencie kiedy widzę Pepe mówiącego o tym ze granie Natsu jest niebezpieczne polecam pogranie Siegiem. Praktycznie każdą jego akcje można blokować na refleks, dmg nie jest zly ale dobry tez nie jest, postacie o podobnym zasięgu koszą lepiej i są szybsze i bezpieczniejsze na bloku (Asta, Hilda, Xibia, Koszmar), wszystkie mix-upy są karalne w trakcie albo dają deala na zasadzie "jak nie zgadniesz to zabiorę ci 70dmg, ale jak zgadniesz to łykam ponad 100". Ehhh, no to się wypłakałem...

9
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Czerwiec 05, 2012, 06:18:40  »
JG fury ! Brawa dla Entropa, widze ze ladnie wyskilowal, bo po Di i Ringu to sie mozna bylo tego spodziewac :D

10
SOULCALIBUR V / Odp: "Środy w lobby" - gramy online co tydzień?
« dnia: Maj 17, 2012, 12:06:56  »
Jednak miesiac caliburowej abstynencji to duzo :( zardzewialem na tyle, ze w niektorych walkach dummy z practice stawial wiekszy opor niz ja :D

11
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 14, 2012, 23:25:00  »
hehe, chyba im się Sieg gdzieś zgubił na tej liście

12
SOULCALIBUR V / Odp: "Środy w lobby" - gramy online co tydzień?
« dnia: Kwiecień 03, 2012, 14:25:43  »
W tym tygodniu aktualne ?

13
SOULCALIBUR V / Odp: "Środy w lobby" - gramy online co tydzień?
« dnia: Marzec 27, 2012, 17:10:58  »
po małej przerwie i kontuzji in real lajf (nie moglem backdashowac po przysiadach na silce :) ) sie dzisiaj chetnie pojawie

14
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Marzec 21, 2012, 12:05:33  »
Arr spoko, B niech sobie nie trackuje, ale SCH K sie teraz gubi, 2A+B whiffuje czesto nawet na mid dystansie i psuje wiele zagran ze sciana, A+B whiffuje 2 razy ! z bliska :) ale ten cios i tak nadaje sie do siekania kapusty tylko wiec luz, 3B whiffuje bokiem po wielu zagraniach - to jest bol, 4[A] nie trafia niskich postaci (niby high a leci nad glowa) no i moj faworyt jezeli chodzi o przenikanie 6B+K > B > 6B+K > K - najlepiej to widac przy scianie jak Sieg ladnie przenika animacja przez nogi w stylu duszka kacperka :D

15
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Marzec 21, 2012, 11:05:26  »
A tutaj jak zwykle każdy w swoją stronę ciąnie, Bolgan bredzi jaki to Voldo low-mid, Di rozczula się nad słąbą Lei :D Na szczęście już te sprawy mnie nie dotyczą i nawet nie muszę się denerwować :D

pepe, tak jak ci wczoraj pisalem, sc4 byl bardziej kasztaniarski a sie gralo, a teraz mamy miodny online wiec dla przyjemnosci mozna pograc.
a w ramach ciagniecia w swoja strone, osobiscie uwazam, ze znerfienie siega wyszlo mi na dobre, mam na co zwalac swoje lamerstwo, po drugie on teraz tak slicznie macha wszedzie dookola tylko nie w kierunku przeciwnika ze to az smieszne jest :D (czas na custom Steviego Wondera)

Strony: [1] 2 3