1
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: XXV Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi
« dnia: Październik 03, 2014, 22:46:46 »
Dopiszcie mnie też.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Panowie to jak to w końcu jest z tymi przejściówkami ? Wymagają dalej pada od xo ? Te nowe pady xboxowe z kablem (robione głównie pod pc) zadziałają ? Bo na allegro to nawet po 30 zł chodzą takie przejściówki.Testowałem sporo przejściówek i tą z linku polecam. Wymaga pada od ixa, ale jest cacy. Lag wg mnie jest niewyczuwalny i nie gubi inputów. Jedyna wada to to, że wymaga pada od iksa, ale za to działa na PS3, w sensie może Ci robić za przejściówkę PS2->PS3 i według mnie ma mniejszy lag niż te czarne proste przejściówki PS2->PS3.
http://allegro.pl/graj-na-xbox360-uzywajac-pada-z-playstation2-i2837764679.html
Ja bym jeszcze dorzucił, że niektóre postaci bez TA po prostu nie biorą paska (vide Jin), albo niektóre pary mają taką synergię, że dmg juggla zwiększysz nawet o 20+ kropek, co jest nie w kij dmuchał i po prostu warto. No i są momenty, gdzie TA się opłaca też dlatego, że z nim dana akcja jest bardziej consistent/obraca przeciwnika normalnie, jak w przypadku b+2 Stifa.Z tego opisu pod linkiem wynika, że w większości sytuacji TA to jakaś lipa (tracimy czerwony pasek, nie zabieramy czerwonego paska przeciwnikowi, przeciwnik dostaje rage'a), za to "zwyczajne" tag juggle powinny być OK. Obstawiam, że ze względu na czas potrzebny na zmianę postaci robimy je głównie po jakiś wysokich wybitkach w stylu d+3+4 Lili czy się mylę?
Kwestia rozpoznania sytuacji i tego co Ci się w danej chwili opłaca.
1) Jeśli wybiłeś przeciwnika który już ma rage'a to Twoje TA mu go wyłączy i da postaci za ekranem
2) Jeśli skroiłeś już ponad 60% przeciwnikowi to dałbyś jego drugiej postaci rage tak czy siak
3) Jeśli Twoja postać za ekranem ma dużo czerwonego paska to TA nie ma większego sensu, chociaż czerwona energia w tym tagu strasznie wolno się regeneruje
4) Jeśli Twoja postać znajdująca się za ekranem ma rage to po skończeniu TA go straci
5) Juggle z TA więcej kroją i dalej niosą. Jeśli wiesz, że zabiłbyś tylko jugglem z TA to czemu by nie. Z drugiej strony, dajesz przeciwnikowi możliwość ucieczki z większości gwarantów.
Co do bufforowanych tag launcherów, to praktycznie wszystkie generic uppery (df+2) i hopkicki nie są dają możliwości tag buffera, za to WS launchery już tak. Każda postać ma swoje specjalne akcje (niekoniecznie dające juggla) gdzie można dorzucić tag zaraz po inpucie.
Z tym, że doktorek ma jeszcze atak z bańki (ZEN 2 bodajże), który jest midem i jest ciężki do rozróżnienia z dupoślizgiem, takie małe 50/50Dlatego dobrze jest nie dopuścić do sytuacji, w której będziemy zmuszeni zgadywać. Dobrze wyczaić zasięg dyńki i trzymać się poza jej zasięgiem, wtedy zostaje tylko dupoślizg.
Jaki jest najefektywniejszy sposób wstawania jeżeli Dr. B. spamuje slajdem na tyłku ?Primo, to nie daj się slajdować. Larsem d/b+2,1 ściągnie doktora z dupki na juggla. Jak już Cie trafił, to rolluj. On musi się obrócić zanim znowu slajdnie, więc masz miejsce na d/b+2,1.
Bezstresowy jest Mitsu bo może sobie spamować różne atakiNo to właśnie Bob taki jest. Robisz sobie b+2,2 na blok, po tym palisz d/b+3+4,4, a jak ktoś zaczyna kucać, to dokładasz 4,4 do b+2,2. I takich p***dółek do radosnego wciskania masz całą command listę.