BACKDASH FORUM
Tekken => Tekken Tag Tournament 2 => Wątek zaczęty przez: Di w Maj 27, 2010, 20:22:28
-
http://backdash.pl/2010/05/27/tekken-7-nadchodzi/
-
Życzę sobie tylko dwóch rzeczy:
1. Niewyrywalny tackl u Marduka
2 Przywrócenia mu d/b+3+4 z DR
Z góry dziękuję i pozdrawiam! :)
-
???
BEZ JAJ!! :D
Potwierdzona wiadomośc?
-
Potwierdzona wiadomośc?
Tak.
Dziwi mnie tylko to, że tak wcześnie się pojawiła ;)
-
Kurde, znów będzie utyskiwań od groma i trochę. :D
-
Ja nie spodziwam sie tej gry szybciej niz za 4 lata. I mam nadzieje ze tym razem nie bedzie takiego poslizgu miedzy wydaniem wersji arkejdowej a konsolowej.
-
HELL FAKIN YEAAAH, najlepsza wiadomość dzisiejszego dnia ;D
Dziwi mnie tylko to, że tak wcześnie się pojawiła
Pamiętaj, że na świecie / w Azji, w szególności w Japonii - mieli szóstkę trochę dłużej, niż my.
-
Pewnie za jakieś następne 3 lata wyjdzie... na automaty, a po kolejnych dwóch na na konsole (obstawiam Wii).
A tak na poważniej, przypomniał mi się pierwszy teaser z Tekkena 6 (ten z pocącym się Jinem :D), ciekawe jak tym razem bamco zanęci...
-
Dziwi mnie tylko to, że tak wcześnie się pojawiła
Pamiętaj, że na świecie / w Azji, w szególności w Japonii - mieli szóstkę trochę dłużej, niż my.
Nie to miałem na myśli... ::) ;)
-
Spoko, już wiem ocb^^
-
To jakiś żart, or what? :p
-
Nie, namco po prostu zrozumiało, że T6 jest żartem :)
W sumie fajnie, czekam na więcej newsów i jakieś filmiki, albo chociaż screeny.
-
Nie wiem co sie tak niektorzy tego t6 przyczepili. Jakos te info wyglada na malo wiarygodne dla mnie, ale olac.
-
To prawdziwa informacja. NBGI szpera przy nowym Tekkenie.
-
Mam wrzucać wishlist zmian u Jacka? :F
-
Ja najbardziej ciekaw jestem rostera. Ciekawe czy będzie redukcja, czy nawrzucają jeszcze z dziesięć nowych pokemonów ;]]]
-
Racja, mogliby wyjebać Alisę.
:P
-
Racja. Oprócz tego jeszcze kilka innych postaci, które też niczego do tej gry nie wnoszą (typu Leo. Po co komu drugi trzeci Paul?).
-
Czekam tylko na dwa boundy w juggle'u, rzuty za pol zycia, 70 postaci i bara Fenga na low.
-
Racja, mogliby wyjebać Alisę.
:P
http://przyciski.lua.pl/nieee.swf
!!!!!!!
-
Ja byłbym szczęśliwy gdyby wróciła dawna frame data, czyli 3/4 movelistu karalne na wybitkę i c**j. ;p
-
Racja mogli by wywalic Alise i dac zamiast niej Alise II z jeszcze lepszymi ciosami, albo jeszcze lepiej Nu z jej mieczami i tak jest teraz bezrobotna. Byłoby w pytke.
-
Megamana.
-
Po co komu drugi trzeci Paul?
lol wut
Czekam tylko na dwa boundy w juggle'u, rzuty za pol zycia, 70 postaci i bara Fenga na low.
Hmmm, prawie wszystko to już mamy w T6
Dwa boundy z floor brake'a, niektóre rzuty nabijające na ścianę/dające juggle'a. No i qcf+1 Fenga, bar na low 8)
Nie wiem co by musieli zrobić żeby nie było narzekania... Zarówno dodanie nowych postaci, jak i usuwanie obecnych nie spodoba się niektórym graczom. Nie sądzę jednak żeby zostawili rooster w obecnym stanie.
Zapewne dodadzą 3 nowe postacie (może jakiś comeback).
Obawiać się można o los Baeka i Wanga :P Z Alisą też w sumie nie wiadomo, ale raczej ją zostawią...
Pożyjemy, zobaczymy.
-
Miało być "drugi Paul/Feng", ale potem pomyślałem że wystarczy "trzeci Paul", bo wiadomo że Feng to drugi Paul : P No i za krótko trzymałem backspace.
No chyba że chodzi ci o to, że Leo ma z Paulem bardzo mało wspólnego. Może i racja, ale prawda jest taka że jedyna postać od czasów 5.0, która wniosła do tej gry coś nowego, to Zafina. Nie wiem po co na siłę wrzucać kolejne generic postacie, różniące się tylko wyglądem.
-
Alisa też wniosła coś nowego do tej gry - BOOBIEZ 'N CHAINSAWZ!
Najbardziej obawiałbym się o los Heńka.
-
Mam nadzieje, że konkretnie poprawią grafikę ^^ Ale właściwie to nie wiem skąd to poruszenie - wiadomo, że jeśli nie będzie końca świata to nowe Soul Calibury, Tekkeny, Virtua Fightery itp. będą w produkcji xD Można b0y już pootwierać tematy/wątki dla SC V, VF 5 itp. Jedynie SF jest niewiadomą bo oni tam lubią zamiast tworzyć normalnie następną cześć to bawić się w jakieś super dupre turbo alpha super remix'y :-
-
Ale właściwie to nie wiem skąd to poruszenie
Stąd, że gra już "się robi" :)
-
No goku z dragon balla dadza :)
-
Nie wiem po co na siłę wrzucać kolejne generic postacie, różniące się tylko wyglądem.
Już bardziej bym się chyba czepił Miguela, czy nawet Boba...
Jak by się uprzeć to można by większość postaci wywalić...
Dragunov? Wang? Po co aż trzech Mishimów? Armor? Itd, itd. :-[ Ciekawe kto by sie ostał:
(http://www.fightersgeneration.com/games/tekken1-original-select.jpg)
Nie widzę sensu w usuwaniu postaci, powinni raczej popracować nad tym żeby bardziej się różniły, przemodelować część ciosów.
-
o jest i pierwszy screen z T7, najs
nawet rozdzialke podkrecili
-
Heichacza nie rusza bo to po Jinie i Kazie wizytówka tej gry.
Mogliby wyjebać Wanga, a jego move list przekazać jakiejś młodej 16-letniej chince ;)
-
Jakie "po" ja sie pytam ;p
hejhacz to wizytowka tej gry :D
Tak czy siak, prosze mnie go nie ruszac, on ma immunitet i wyrzucic go nie wolno..... ;p
-
Do piachu z dziadem, zabił kaza teraz jego kolej na śmierć!!
Niech w jego miejsce dadzą jakąś Lady Mishima;)
A co do Leo to wcale niejest prostacka postać jak Paul... ale buraka też lubie;)
-
czyli ma wrocic matka Jina Jun Kazama ;p
-
Ciekawe czy dadzą Yoshowi trzeci miecz. ^^
A tak na poważnie - mam nadzieję że skupią się na tym, żeby grało się dobrze, bez lagów i bez błędów.
-
Cytat: Snake, Maj 27, 2010, 22:35:50
No chyba że chodzi ci o to, że Leo ma z Paulem bardzo mało wspólnego. Może i racja, ale prawda jest taka że jedyna postać od czasów 5.0, która wniosła do tej gry coś nowego, to Zafina
Cyt: DaeDraug 27, 2010, 22:35:50
Jak by się uprzeć to można by większość postaci wywalić...
Dragunov? Wang? Po co aż trzech Mishimów? Armor? Itd, itd.
Arghh ! Noz sie w kieszeni otwiera... Niech wywala wszystkie postacie i zrobia nowe - bedzie sprawiedliwosc w takim wypadku, ot co !
Mniej randomowosci, wiecej movementu bez dziwnych nietrackujacych ciosow trafiajacych jak 360 homingi, dodanie Dragunovovi normalne ciosy homingujace, bo 2 wolne na high to za malo, wiecej usprawnien, troche normalnych aren bez owiec i jakikolwiek poprawiony balans. Namco Bandai - prosze ! Gdzie jest ten pierwszy screen z T7 ?
Edit: + command capture i stroje na 2P i jestem w stanie wybaczyc NB Tekkena 6 ^^
-
Z Heńkiem chodziło mi o to, że jego voice actor nie żyje, i z tym może być problem.
Balans jest dobry w T6 - Niektóre postacie prowadzi się łatwiej, niektóre trudniej, ale każdą można coś ugrać.
-
Zrobią robo-Heihachi'ego, który nie będzie mówił w jakimkolwiek języku.
-
naprawdę jestem zdania, że rooster powinien przejść pełen lift, już w chwili obecnej jest imho za dużo postaci... jakość a nie ilość panie namco.
-
Nie zgadzam się z Twoją opinią Grzegorzu, uważam że w T7 powinny pojawić się wszystkie postacie które po drodze zostały usunięte, w tym wszystkie Jacki.
8)
-
I do tego zeby sie kazdy roznil i przynajmniej jeden byl w kazdym tierze? ;d
-
i każda postać powinna jak w sf mieć do wyboru wersję old, np 8 wersji Bryana, 10 pawłów itp
-
E, nie. Mogłoby być jak w Tagu - Każdy ma podobny movelist z drobnymi różnicami, wtedy wybierałoby się Jacka zależnie od tego czy potrzebujesz karania -13 (Jack-2), czy trochę lepszych poke'ów (P.Jack).
W sumie wystarczyłby mi P.Jack. :P
-
Tylko w Tagu mozna bylo grac 2 postaciami na raz, a jezeli w T7 by zrobili w ten sposob, to by sie zaczela era mind game'ow w oknie wyboru postaci :D
Ja poprosze o drobinke dluzsze backdashe, i cancelowalne SE :)
-
Dobra, czas na mój wishlist/płacz. :D
f+2 Jacka - Niekaralne na bloku, to i tak high, więc da radę schylić się na pałę, powiedzmy -9, na CH knockdown nie wbijający na ścianę. Lub nadal -12 na bloku, ale przynajmniej przewracające na normal hicie, byłoby sensownym punisherem...
2,1 - Do c***a ciężkiego, +1 na trafieniu za 11 klatkową serię panczów, to przeginka. +3 na trafieniu chociażby, żeby przeciwnik nie mógł walnąć pancza na trade z naszym 2. Lub 2,1,2 jako NCc.
f+1,2 - Jail na bloku.
1+2 - Troszkę mniej na bloku, w okolicach -5.
d/f+1+2 - Niech drugi hit zawsze wchodzi jeżeli pierwszy trafi (bug nie poprawiony od dawna). Większy dmg, albo na leżących niech wchodzi jako ground throw.
ff+3 - Z 10 punktów dmg więcej, lub jakikolwiek gwarant po tym.
u/f+2, wr+2 - Niech boundują, bonusowe punkty stylówy!
b+1+2 - Niech wchodzi jako wall throw na ścianie, kolejne punkty stylówy. 8)
Dziękuję, dobranoc.
-
Czego oczekuję od T7:
-rage - out
-poruszanie się po arenie na wzór tego z T5
-ograniczenie ilości NC... bo to, co w szóstce zrobili jest deczko chore
-balans postaci... rozumiem, że teraz można wygrać praktycznie wszystkim, ale niech zrobią tak, żeby postacie trudniejsze do opanowania były jednocześnie wyraźnie silniejsze od tych prostszych
-karalne wybitki - większość z nich przynajmniej, do tego pewien tweak hopkicków; mianowicie mocno bym się cieszył, gdyby standardowe uf4/uf3 większości postaci zamieniono na coś na wzór alisowego uf+4,4, czyt. bound zaraz po wybitce i tym samym krótszy juggle z mniejszym dmg
-lepsza fizyka jugglowanych postaci - niech nie narzucają nam perfidnie ilości ciosów możliwych do wsadzenia w jednym jugglu...
-ok. 30-35 postaci max, w tym obowiązkowo Kunimitsu
-... tag battle? ^^
-
Czekam tylko na dwa boundy w juggle'u, rzuty za pol zycia
2 boundy na miękko można zrobić, a rzuty za pół pacha są już od T1
Tylko w Tagu mozna bylo grac 2 postaciami na raz, a jezeli w T7 by zrobili w ten sposob, to by sie zaczela era mind game'ow w oknie wyboru postaci :D
Ja poprosze o drobinke dluzsze backdashe, i cancelowalne SE :)
Zgadam się z Frizenem, chciałbym żeby troszkę poprawili movement. Bo teraz to tylko Alisa ma normalnego BDC, u innych to o kant dupy potłuc :P
d/f+1+2 - Niech drugi hit zawsze wchodzi jeżeli pierwszy trafi (bug nie poprawiony od dawna). Większy dmg, albo na leżących niech wchodzi jako ground throw.
To nie bug :P taki urok ciosu :P Co do reszty zgadzam się w 100%
-
My tu sobie piszemy nasze "wishe" a Namco i tak nas w ch&* zrobi... Wacho zgadzam się z Tobą, ze jesli postac jest trudna to zeby chociaz byla silna:)
-
Dadzą człowieka-jaszczura (specjalnie dla Diego), wąsatego meksykanina w wielkim sombrero i walczącego przy użyciu grzechoczących marakasów, ewentualnie Aqua-mana i obowiązkowo opcje tworzenia własnych postaci.
Będzie fajnie. Zobaczycie
-
A może w T7 zobaczymy Polaka w dresie pięciopasecznym?
-
Hiszpański menel już jest, Szwedzki metro też. Jak by zrobili polskiego drecha z imba ciosem w stylu f+4 kaza to było by naprawdę uprzejmie ;)
-
f+4 Kaza już nie jest takie imba.
-
Ale wygląda imba, jak by drechol otwierał drzwi w pubie :D
-
Grrrrr... Paweł ;[[[[[
EF PLUS TRZY!!!!!
-
Po dzisiejszych 4 godzinach młócenia w T5 z Tomaszem "Luzotr0n" Primo, stwierdzam że bound ssie, i Tekken był bez niego fajniejszy.
-
Zgadzam się z przedmówcą. Co za dużo to niezdrowo. Im krótsze juggle tym lepiej. Jeszcze kilka części i z jednego juggla będzie można całe hp stracić.
-
Rzeczywiście mogłyby być krótsze. Jak fajnie wyglądały dawne juggle bez głupiego wbijania przeciwnika w ziemie tylko po to żeby go zaraz znów klepać w powietrzu. :F
-
Jak oddadzą mi Kunimitsu to może znowu zacznę w to grać.
-
liczę, że będzie rewolucja na miarę 5 zresztą jak to było na PS2 tekken 4 kicha ale 5...
-
Tekken 5 miac 3 postacie i dlugo, dlugo nic. Sam nie wiem czy bym wolal T5 - nie gralem tam Dragiem. Jak go zostawia w spokoju i troche trackingu mu dodadza to zgodze sie na prawie wszystko :o
-
Ladies and gentlemen a jakiego obstawiacie bossa w T7?
Ja stawiam na GODZILLE ;)) jak kiedyś na chacie mówiłem^^
Chyba że panowie z Namaco wrócą do standardu i znów jakiś Mishima będzie bossem lub może ta super mutacja DEVIL JINA jaką miał filmiku końcowym w T5 gdy przeją moce od swojego pradziadka (^^)
-
Jestem za powrotem do korzeni tutaj, żadnych więcej kurczaków czy innych pokemonow. Ostatnim bosem powiniwen byc jin/dj albo kaz tylko że z podkręconym ai nonstop wavedash, elektryki, najmocniejsze juggle, stepowanie wszsytkiego, karanie, bdc etc. mam nadzieję, że ni będzie też scenario mode i innych farmazonów.. I chciałbym rewolucji na miarę third strike. Zostawic z 10 znanych i cenionych postaci (np, kaz, jin, king, law, bryan, steve, yoshi, paul, nina i hwo), dopracować je ostro i dorzucić kolejną 10 (nawet czerpiącą pomysłami z postaci z popzrednich częsci) ale dobrze dopracowaną i ciekawą. Myślę, że powiedzmy 20 postaci, dobrze zróżnicowanych i dobranych (po co każdemu lista ciosów na 5 stron jeśli używa się np 10%? wywalić 10 hit combos i reszte śmieci, dopracować to co jest użyteczne!) wystarczy. Nie za mało nie za dużo. Po ograniczeniu ilości ciosów w sam raz można byłoby faktycznie realnie się ograć na każdego i nauczyć. Nie chciałbym aby gra zamieniła się w mugena czy DBZ. Namco popatrzcie na VF!
-
A to pewne, że następna część to będzie Tekken 7, a nie jakiś odpowiednik Dark Ressurrection dla Tekkena 5?
-
Bloodline Rebelion to dla tekkena 6 odpowiednik DR w Tekkenie 5 :)
-
Grzesiu, nie zauważyłem na Twojej liście Jacka, a przypominam, że jest to bohater który pojawia się w pierwszej części. Mam nadzieję, że Twoje przeoczenie tak ważnej postaci jest totalnie przypadkowe, inaczej nasze stosunki ulegną ochłodzeniu.
-
I chciałbym rewolucji na miarę third strike. Zostawic z 10 znanych i cenionych postaci (np, kaz, jin, king, law, bryan, steve, yoshi, paul, nina i hwo), dopracować je ostro i dorzucić kolejną 10 (nawet czerpiącą pomysłami z postaci z popzrednich częsci) ale dobrze dopracowaną i ciekawą. Myślę, że powiedzmy 20 postaci, dobrze zróżnicowanych i dobranych (po co każdemu lista ciosów na 5 stron jeśli używa się np 10%? wywalić 10 hit combos i reszte śmieci, dopracować to co jest użyteczne!) wystarczy. Nie za mało nie za dużo. Po ograniczeniu ilości ciosów w sam raz można byłoby faktycznie realnie się ograć na każdego i nauczyć. Nie chciałbym aby gra zamieniła się w mugena czy DBZ. Namco popatrzcie na VF!
<wzwód>
Grzehoo, wysyłaj tego posta do namco!!!
-
A gdzie siostry Williams, Xiao, Henio, Chreddy, Devil Jin? Czemu tych postaci mialoby nie byc?
-
Nina jest ;] O właśnie, nie ma Xiao, a myślałem że jest ("king" przeczytałem jako "ling" ;f). Devil Jina można wywalić, zamiast tego Jin zmieniłby się z powrotem z pokemona w normalnego Jina.
-
Tiaaa.. bez Marduka i Dragunov'a - Cambion najezdzamy na nich, bo ich nie wstawili ? Przeciez boss w t6BR to jest mutacja Godzilli :o Ja juz czekam z niecierpliwoscia na kolejne informacje/screeny. Nie ma to jak sie jarac, a potem przezyc zawod ;o
-
Spoko, spoko, znając Namco to nie wyrzuci nikogo (no może góra jedną postać która będzie zastąpiono przez kogoś bardzo podobnego), a ponadto dorzuci jeszcze ze 3-4 postacie.
-
lista postaci które bym zachował była oczywiśce przykładowa taki marduk i i drag mogliby zosatć spokojnie zmerdżowani w nowym designie: skokszony najemnik z grą opartą na tacklach i mocnych 2-3 hitowych akcjach i rzutach etc. Kumacie. Robot oczywiście mógłby dla mnie zostać Mareczku, aczkolwiek widziałbym go w odświeżonych szatach coś a'la robot z sędziego dreda może? coś cięższego.
-
No i mamy pierwszy screen:
http://i46.tinypic.com/2l92ut3.jpg
-
Mimo wielu nowych zawodnikow chyba zdecydowalbym sie na kaza.
-
no, jest tez pierwszy vids
http://www.youtube.com/watch?v=c13DXEQydSg
-
To już było jako video do szóstki. :F
Komiks suchy.
-
Coś kiedyś czytałem że "twórcy" w T7 chcą się skupić bardziej nad czymś, o czym już oddawna myśleli..... poprawić animację i mimikę twarzy http://emjoot.blox.pl/2009/10/Namco-ma-mnostwo-pomyslow-na-Tekkena-7.html (http://emjoot.blox.pl/2009/10/Namco-ma-mnostwo-pomyslow-na-Tekkena-7.html)
-
Namco-ma-mnostwo-pomyslow-na-Tekkena-7
Oby NIE
-
ta też o tym czytałem, po premierze sfa jakoś stwierdzili że te komiczne wyrazy twarzy, cała mimika to super opcja i że w następnym tekkenie może dodadzą lol
-
Jeśli chodzi o roster to nie wyobrażam sobie za bardzo wywalenia jakiejkolwiek postaci z obsady - wszystkie są potrzebne. Chociaż sam mam typy do odstrzału (Alisa która kompletnie nie pasuje do universum Tekkena - nie mówcie mi że cyborgi były od początku, ta kupa złomu to przegięcie) to myślę że mogłyby zostać pro publico bono. Możnaby dodać jakąś fajną laskę o eleganckim ale brutalnym stylu, nie jakieś lelum polelum typu Zafina, Lili albo Xiao. Trzecia siostra Williams byłaby naprawdę mile przeze mnie widziana:-).
A z systemowych zmian:
1) hopkicki karalne na -14 klatek. Dość spamowania bucików z wyskoku na dżagla!
2) Dodanie większej ilości akcji ze ścianą. Rzuty z minimalnie zmienioną animacją to naprawdę nie było nic na miarę T6. Przydałyby się bardziej złożone akcje, just frame'y które dałoby się odpalić tylko przy ścianie - oczywiście zupełnie nowe animacje i efekty
3) Możliwość JFowego wyrwania ze wszystkich stunów
4) areny z możliwością wielokrotnego przebicia ściany/podłogi. Wyobraźcie sobie akcję juggle+bound plus parę ciosów i przebicie podłogi + krótki jg i kolejne przebicie podłogi + jg z dojściem do ściany. Dla mnie bomba.
Jeśli chcą dodawać te złożone mimiki to niech dadzą też nowe rzuty kamery, tak by dało się podziwiać te grymasy z bliska. I żeby jeszcze wykonanie aren zaczęło dorównywać wyglądowi zawodników. I tyle aren co postaci:-)
Poproszę jeszcze o łokieć Anny na mid:-). Chociaż tak naprawdę to ona nie potrzebuje żadnych tweaków bo byłaby przegięta jak w T6/DR.
-
I tyle aren co postaci:-)
Święte słowa! To jest pierwsza rzecz która powinna być w T7, bo T6 w aspekcie ilości aren to jest śmiech na sali
-
Nevan - Anna była przegięta w DR? oO
Mi w sumie z systemowych zmian zależy tylko na tym, żeby wywalili Rage'a i polepszyli backdasha. Wielopoziomowe areny, dłuższe juggle czy dodatkowe akcje przy ścianie tak naprawdę nie zmieniają nic w mechanice gry (o ile damage z takich rzeczy będzie na poziomie standardu z T6), więc w sumie mogłyby być, przynajmniej będzie można skoczyć do kibla w czasie walki.
-
Rage muszą wywalić na starcie, to jest nieporozumienie jakieś :P
Powinni dodać bounda po low parry, bo teraz nie opłaca się w ogóle zbijać.
Hopkicków i barów nie powinno się dać reversować, kosmicznie to wygląda :D
Z takich osobistych życzeń to bym chciał niekaralne CD+2 dla Bruce'a i jugglującą podcinkę. W zamian mogliby mu trochę ścianę osłabić.
-
Moim zdaniem low parry w obecnej formie jest dobre*, jednak powinni poprawić damage po tym u niektórych postaci, bo np. Pandą bez ściany robi się 28, a taki Bruce z palcem w nosie zadaje 50+ i dodatkowo ma z tego świetne wall-carry.
* - zawsze masz wybór, czy parować czy nie. Według mnie low-parry z Tekkena 6 wprowadza pewne utrudnienie do rozgrywki, bo trzeba wybierać tę opcję, która się bardziej opłaca, w przeciwieństwie do 5.0/DR, gdzie większość postaci miała juggle'a po obu wersjach low parry.
-
@Snake - była piątą najlepszą postacią w DR, trochę mocniejszą niż być powinna moim skromnym zdaniem.
-
No ja jestem za skróceniem juggli i animacji niektórych rzutów itp (zostawić damage, ale żeby nie było16 sec pauz w grze bo ktos klepie juggla..) i ulepszeniem/ułatwieniem backdasha (ss mogą zostać na takim poziomie jak są w chwili obecnej). Ilość postaci powinna się zmiejszyć bo to jakas paranoja, ew jak pisałem wcześniej powywalać 80% szajstwa z command list tak aby faktycznie zostało to co użyteczne, ułatwiłoby to nauke innych postaci... Większa ilość aren jestem oczywiście za. Przebijania podłóg i rage bym wywalił. Tanie efekciarstwo nie pasuje mi do tej serii. Mimika a'la street fighter to też byłaby porażką (wybauszone oczy w chwili trafienia, no proszę....). Jestem też całym sercem za ujednoliceniem wielu elementów takich właśnie jak kary za generic hop kicka czy launchery generalnie. Co do just frames mam mieszane uczucia, imho są one troszkę zbędne, widac to doskonale po niektórych fighterach 2d. Pojedyncze smaczki jak taunt JU niech zostaną aby nagrodzić gracza z uber timingiem ale nie opierajmy całej rozgrywki na czymś takim.
Podsumowując:
- mniejsza ilość zawodników ale lepiej dopracowanych
- więcej aren
- wywalić wszystkie pierdoły w stylu time attack, survival, scenario itp. niech zostanie arcade, vs, practice i online (ale za to faktycznie dopracowane bez uwsteczniania jak w t6)
- troszkę krótsze juggle (ten sam dmg ale krócej aby nie robić dłuższych pauz w rozgrywce)
- żadnych farmazonów w stylu pękającej podłogi, rage, głupich masek na ryjach zawodników i innych..
Marzy mi się aby tekken był godnym counterpartem dla serii Virtua Fighter, tylko z inną mechaniką (większy nacisk na juggle, ścianę i mniej poszufladkowany system, gdzie liczy się movement etc). Póki co, wszystko niestety zmierza w drugą stronę :( Rakiety, rage, zbiedzony movement, kipeski practice i masa baboli.
-
4) areny z możliwością wielokrotnego przebicia ściany/podłogi. Wyobraźcie sobie akcję juggle+bound plus parę ciosów i przebicie podłogi + krótki jg i kolejne przebicie podłogi + jg z dojściem do ściany. Dla mnie bomba.
Raczysz żartować.
-
No ja jestem za skróceniem juggli i animacji niektórych rzutów itp (zostawić damage, ale żeby nie było16 sec pauz w grze bo ktos klepie juggla..)
Wbrew pozorom juggle w BR nie są takie długie. Najdłuższy juggles Bruce'a ze ścianą trwa niecałe 8 sekund :P
-
4) areny z możliwością wielokrotnego przebicia ściany/podłogi. Wyobraźcie sobie akcję juggle+bound plus parę ciosów i przebicie podłogi + krótki jg i kolejne przebicie podłogi + jg z dojściem do ściany. Dla mnie bomba.
Raczysz żartować.
Taki rozpierdziel areny to byłby dopiero fun. Pomyśl sam. Nie musi to mieć więcej hitów niż w BR bo mielibyśmy Marvel vs Capcom, ale efekciarstwo w tej grze było, jest i będzie rozwijane, co do tego nie mam wątpliwości.
-
Hate - nie lubisz sobie pojugglować? ;[ Fajne to by było, o ile wszystkie areny byłyby symetryczne - w T6 na niektórych arenach (fallen colony) jedna z postaci już na starcie jest na lepszej pozycji do przebicia podłogi i zrobienia double bounda, nie powinno tak być.
Dadrot - to w VF nie liczy się movement? Aha, dobrze wiedzieć.
Nevan - a kto był czwarty według ciebie? Julia? Marduk? Steve? Ginko?
-
Nie no, rozpi****l - ok, tylko żeby damage został taki sam lub nawet zmniejszony. Wolałbym więcej przebijalnych ścian zamiast bounda.
Sneju, lubię pojugglować, ale bez przesady. Bound mi się nie podoba po tym jak pograłem znów w T5. ;p
-
Wiesz o co mi chodziło snejk więc czemu zadajesz mi głupie pytania? VF posiada więcej mechanik evade (crouch dash/back crouch dash etc) ale VF w porównaniu z takim DR nie był tytułem w którym movement miał aż tak fundamentalne znaczenie. Nie wspomne nawet o wavedashu, snake dashu, haha stepach etc.
-
Wiesz o co mi chodziło snejk więc czemu zadajesz mi głupie pytania?
Bo tylko ty udzielasz na nie mądrych odpowiedzi.
-
wyjaśnij mi nevan proszę czemu znowu się do mnie przypierdalasz? nawet mnie nie znasz lol, pies ujada na smyczy?
-
Ach te małe przemądrzałe pieski... Nie znam cię - łatwo nadrobić, wpadnij na turniej to się poznamy i porozmawiamy jak kolega z kolegą, kulturalnie przy wódeczce. A tymczasem jak mówisz do mnie to stul pysk.
-
Dadrot - Namco nie projektuje gry dla 5000 osob, ktorzy graja pro w tekkena, tylko dla wszystkich. Jakby zrobili to co napisales to mieliby fail i o T8 moglbys zapomniec. W ogole nie rozumiem CO przeszkadza jak jest wiecej opcji - dla mnie moga dodac 50 gierek typu survival, ja nie bede w nie gral, znajda sie osoby, ktore z checia sobie popykaja. nie interesuje mnie to to nie klikam, w czym problem.
40 postaci, 40 aren, poprawiony movement, dobra muzyka. + areny z T5/DR jako bonus pozniej. Troszke silniejszy stuff po low parry, bo wraz z malym dmg + wiekszym hp, praktycznie w ogole sie nie paruje - w ogole! Dodatkowo brudzenie sie ciuchow w grze, moczenie (jak woda), nawet niszczenie kawalkow ciuchow po hitach. Tak, ze widac, ze sie 'bili' Byloby mile;)
Tyle mi wystarczy.
-
Dobry koncept z zabrudzeniami.
Zdecydowanie jestem za zmianą mechaniki low parry.
Ciekawym rozwiązaniem był by jakiś automatyczny atak o wyskalowanym w zależności zbitego od ciosu dmg.
Więcej aren, ale nie do przesady. Mogło by być kilka schematów, które by występowały w różnych wariantach np. był by rodzaj planszy o rozwalalnej podłodze o określonym kształcie, wymiarach i miejscu które można rozbić ale występował by w kilku diametralnie od siebie różnych pod względem wyglądu wersjach.
Rage out. Period.
-
@nevan Wódeczke to pijam tylko z ziomkami więc się pipko nie łapiesz. Szczekaj dalej :)
Solo, jasne dla mnie może namco dodać co tylko chce do gry, tylko nie kosztem tak oczywistych niedoróbek (brak command capture, customizacji dla p2, słaba jakość gry online etc). Co do sprzedaży to podobno t6 poszedł w 1.8mln egzemplarzy. Podobno też bamco umoczyło hajs.. Ale kolejnego tekkena już robią lol, go figure. Co do gry pro w tekkena to absolutnie się zgadzam. Robienie gry dla niszy jest pozbawione sensu. Ja generalnei jestem przeciwny mnożeniu just framów i zbędnemu komplikowaniu gry. Dlatego też jestem za polepszeniem/ułatwieniem movementu - tak aby każdy gracz czuł, że ma kontrolę. Nie każdy musi wavedashować 5xsec ale fajnie by było gdyby backdash cancel (skuteczny) był w zasięgu każdego gracza, nawet początkującego.
Aha, i jeszcze jedna zmiana - precz z ciągłym zapisywaniem i wczytywaniem gry, normalnie mnie telepie jak widzę te napisy...
-
low parry jest imo ok, jest bardziej zbalansowane niż w poprzednich częściach gdzie część miała gwarantowane juggle a część tylko 1 atak.
-
@Solo - nie wiem, czy silniejsze akcje po low parry to aby dobry pomysł. Można by to jakoś ujednolicić co najwyżej bo chociaż w polu istnieją i tak spore rozbieżności (28 dmg u Pandy jak mówił Di do 65dmg u Niny) to im bliżej ściany te dysproporcje jeszcze bardziej się pogłębiają. Pojedynczy atak po low parry byłby trochę nudny ale powrót do mechaniki z automatowego T6 gdzie po parry można było zrobić bounda to nie jest krok w dobrym kierunku bo tamte akcje były zwyczajnie zbyt potężne. Nie miało wtedy znaczenia czy robić parry na szybkie lowy po których zablokowaniu nic byśmy nie mieli, czy zablokować lowa z większym recovery po którym jest wybitka. W BR trzeba to rozkminiać i to mi się podoba.
A rage powinien zostać. Podoba mi się ten dreszczyk emocji jak odpala się u przeciwnika i jest to też szansa na comeback w mocnym stylu. Chociaż widząc, jak bardzo nie przypadł on ludziom do gustu można spodziewać się, że Namco wycofa się z tego pomysłu.
-
Dlatego też jestem za polepszeniem/ułatwieniem movementu - tak aby każdy gracz czuł, że ma kontrolę. Nie każdy musi wavedashować 5xsec ale fajnie by było gdyby backdash cancel (skuteczny) był w zasięgu każdego gracza, nawet początkującego.
Czyli co, w kolejnej czesci jeszcze bardziej ma sie zatracic roznica miedzy poczatkujacymi a ludzmi nie grajacymi od dzis?
Fail
-
W końcu musi być w nowym Tekkenie coś, na co możnaby narzekać ;)
-
No właśnie nie bardzo da się jeszcze bardziej ułatwić bdc. b,b,d/b jest już wystarczająco łatwe. Łatwiejsze to już chyba tylko mogłoby być bdc poprzez samo b~b~b~b~b ale to by było troche bez sensu;b.
-
W VF tak jest i nikt nie narzeka ;p Ale mi się podoba tak jak jest, przynajmniej czuję się pro kiedy backdashuję.
-
tak tylko że w VF blok nie jest pod "B" i w VF nie można cancelować backdasha od pierwszych klatek tylko od jakiejś tam nastej.
-
Panda jednak zadaje 34, ale to i tak lata świetlne do Niny.
-
No całe 31 dmg różnicy, lata świetlne, nie ma co.
A czy to Niny to takie jest bezproblemowe w walce? Czy raczej na zasadzie "jest" ale i tak każdy robi coś o 10-20hp słabszego ale bardziej realnego?
-
No... to jest prawie 2 razy większy damage. Gdy porównujemy dwie wartości między sobą, to powinniśmy wziąć nie tylko wartość bezwzględną, ale i względną :) Trudno powiedzieć, że 160 a 130 to taka sama sytuacja jak przy 60 a 30.
Juggle Niny bezproblemowy absolutnie nie jest, ale faktem jest to, że może tyle wyciągnąć, a o potencjale wcześniej pisałem.
-
tak jak napisałem dla pro graczy pozostają wavedashe, korean ss i inne tricki. ja nie obraziłbym się gdyby bdc było robione na zasadzie b,b,b ... W końcu backdash to najbardziej elementarna część gry defensywnej. Każdy gracz powinien móc z miejsca używać tej techniki. To tak jakby każda wybitka miała egzekucje elektryka (prędkość, precyzja inputu). Jasne nie jest to jakieś uber trudne ale po co przesadzać? To tak jak z jugglami dla niektórych postaci. Są proste i są cięższe. Tak więc każdy gracz może jakiegoś tam juggla posadzić. Z backdashem tego nie ma a jest on równie istotny w kwestiach defensywy jak juggle w ofensywie. Ale to tylko taka moja propozycja. Nigdy nie ukrywałem, że system VF jest dla mnie dużo bardziej sprawiedliwy i spójny.
-
ale przez to pozostawiający mniej swobody, coś za coś
No... to jest prawie 2 razy większy damage. Gdy porównujemy dwie wartości między sobą, to powinniśmy wziąć nie tylko wartość bezwzględną, ale i względną :) Trudno powiedzieć, że 160 a 130 to taka sama sytuacja jak przy 60 a 30.
Juggle Niny bezproblemowy absolutnie nie jest, ale faktem jest to, że może tyle wyciągnąć, a o potencjale wcześniej pisałem.
Nie bierzesz w ogóle pod uwagę ilości hp'ków w tej grze.
Dla mnie większym brakiem balansu byłaby sytuacja w której jedna postać miałaby standardowe juggle za 70 a druga za 100. Różnica między realnym 34 a mało realnym 65 przy low parry jeszcze nikomu krzywdy nie zrobi bo to nie są jakieś duże wartości w stosunku do całkowitej ilości życia, no i low parry nie jest podstawową techniką zabierania energii tylko takim uzupełnieniem.
Zresztą, to jest akurat sprawa dyskusyjna czy takie coś jest sprawiedliwe czy nie. Jeden powie że postać A ma zabierać 50hp po naciśnięciu 2 guzików a postać B mimo 7 jednoklatkowych jf'ów też ma zabierać tylko 50 w takiej samej sytuacji. A drugi powie że skoro ta druga postać jest 10x trudniejsza i jej combosy mimo wysokich umiejętności technicznych wciąż wchodzą 6/10 razy to powinna mieć w tej sytyacji +40% silniejsze juggle przy swoim pełnym potencjale.
-
Dla mnie większym brakiem balansu byłaby sytuacja w której jedna postać miałaby standardowe juggle za 70 a druga za 100
TK6 Jin vs Nina? ;D
-
Nie wiem na ile realne ma nina te juggle za 100 bo jak widziałem to jeden koreaniec z drugim albo je psuli albo robili tylko takie za 40-45% bez ściany:P. Ale jeżeli ma realne to niech jest:P.
-
Dobicie do 100dmg Niną wymaga dużej wprawy w jugglowaniu, ew sprawę trochę "upraszcza" gwarant po CH b+4. Zrobienie iluśtam iWS+1 po parry to już wyższa szkoła jazdy.
-
ktoś tam na zaibatsu, ma jakieś "pewne źródło" z którego wynika, że ten tekken to powrót do dominacji miszimów oraz wielki comeback devil kazaa :)
-
może znaleźli coś fajnego, albo się wygłupiają
-
ktoś tam na zaibatsu, ma jakieś "pewne źródło" z którego wynika, że ten tekken to powrót do dominacji miszimów oraz wielki comeback devil kazaa :)
To ta gra juz jest w takim stadium rozwoju ze nawet maja juz w namco tier liste?
-
Nad gra dopiero rozpoczynaja zarysy i caly projekt. rok temu CEO odpowiedzialny za projekt tekken mowil, ze jakiekolwiek prace nad gra zaczna w 2010-2011
-
fak a ja myślałem że chodzi o t6, no nie czytam zbyt uważnie ; f
-
Myślicie że na E3 będzie jakieś minimalne info, czy jeszcze za wcześnie?
-
Na pewno jakies szczegoly bylyby milym zaskoczeniem, ale nie liczylbym na to.
-
Ta, odpalą takie cos:
http://www.youtube.com/watch?v=g0WXYxL7k3M
i siema;)
-
no jeśli coś będzie to właśnie w tym stylu ^
Tier listy nie mają, ale generalnie jestem przekonany, że comeback mishimów do topów jest realnym założeniem.. z tekkena na tekken można powiedzieć, że już tak było, cała fabuła również kręci się do okoła rodzinki. Czy ktoś naprawdę byłby zaskoczony gdyby okazało się, że kaz/dj będą w t7 topami??
-
Zaskoczony może bym nie był, ale na pewno by mnie to ucieszyło.
-
a kiedy kaz byl topem??
-
W DR?
-
w t6.0, ttt, t1, t2 (tu nie jestem pewny, ale kaz/hei/devil byli topami chyba).
-
nie wiem kto był topem w t1 a kto nie. Za tamtych czasów dzieciaki nie zastanawiały sie ile klatek miały jakie ciosy czy która postać ma lepszego bakdasza. Nie było internetu nie było tekken zaibatsu, nie było nawet kącików bijatyk w ss jeszcze ani żadnych opisów z gwarantami ;f pewnie w t1 nie było nawet czegoś takiego jak tier lista;fff
-
cytat z TZ a propos t1 i tier list:
"Kazuya = basic Mishima stuff, 100% combo from WS2, only character with a sidestep"
-
przecież on dostał ss w t2
a ws2 to on miał takie śmieszne podbródkowe nic nie robiące coś, coś mi właśnie nie pasowało bo nie pamiętałem żeby były tego typu akcje w t1.
-
Szukając tier listy z t1 znalazłem tylko na tz kilka luźnych zdań, między innymi to. Nie ma to oczywiście wiekszego znaczenia. Nikt w t1 nie grał chyba mega poważnie hehe, pozatym fakt pozostaje taki, że kaz był bardzo często topowym zawodnikiem :) Frame daty też nie ma... W ogóle to w szoku jestem, że w t1 było aż 17 czy 18 postaci! Niezła opcja.
edit: swoją drogą obczajcie: http://www.youtube.com/watch?v=0R8QnV_8oNs&feature=related
-
Chyba nikt nie grał poważnie bo ciężko grać poważnie w bijatykę która jest mniej grywalna jak niektóre "crossovery" czy inne bijatyki z pegazusa ; D.
Ale co mi się podobało w T1 to miśki, były duże nakoksowane i wyglądały groźnie ; D. Nie to co te obecne pluszaki ; d.
-
Prototype jack byl najlepszy z wygladu :D
-
Sorry za offtop ale Cheese powinieneś w swojej sygnaturze dodać ostrzeżenie dla cierpiących na epilepsję.
-
Znajomek ma epilepsję, gify były testowane na nim, dał radę ; ].
-
A masz certyfikat instytutu matki i dziecka ?;p
-
;]
-
Nowa postać w T7 :D
Przepraszam nie mogłem się powstrzymać http://www.youtube.com/watch?v=v_8dZlCOpgU (http://www.youtube.com/watch?v=v_8dZlCOpgU)
-
Krówka to by było coś dla Di ;d a strzelanie mlekiem to jako item move ktory by powodował to że na koniec krówka mogła by zrobić Fatality ;d
-
Ja od Tekkena 5.0 czekam na pingwina.
BTW: Harada niedawno zdementował plotki, jakoby NBGI pracowało nad Tekkenem 7. Na tamtej konferencji prasowej w Hiszpanii powiedział o pracach nad nowym Tekkenem, nie konkretnie o T7. Czy chodziło o Tekken x Street Fighter?
-
ttt2 ;]
-
To by nawet fajne było :)
-
.. Harada niedawno zdementował plotki, jakoby NBGI pracowało nad Tekkenem 7...
I dzięki Bogu :D Niech on już idzie na emeryturę i robi "rysowanki" :P Może niech sprzedadzą komuś markę Tekken'a ? np. Peter'owi Molyneux XD i tak wyszło by coś lepszego od T6 :P
-
Może niech sprzedadzą komuś markę Tekken'a ? np. Peter'owi Molyneux
To jest chyba ostatnia osoba ktorej mozna oddac cokolwiek.
-
z innej beczki:
http://www.youtube.com/watch?v=ffB8uLLxE-c
-
:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=o8kdbUhqx3U&feature=related
-
Amok,piękne, po prostu piękne xD
Czy prawdopodobnie moze na razie nie byc T7.Cena T6 własnie osiagneła 99 zł w salonach Empik, niedługo bedzie tak tanio ze pomyslą poważnie nad T7.
-
Jestem ciekaw czy w jakikolwiek sposób zmieni się tryb online w Tekkenie 7, jeśli wyjdzie. Obecny jest cienki ze względu na cheaterów, łącze itd. Fajnie byłoby robić takie fighty w stylu Green Arcade. Chodzi mi o nagłą smierć. Wtedy byłoby więcej Tekken Godów i Emperorów, ale podejrzewam, że oszuści w stylu GodZafiny mogliby to wykorzystać. Ewentualnie salony w stylu player match tylko, że mecze byłyby rankingowe. To byłoby fajne.
Osobiście zamiast Tekkena 7, wolałbym TTT2, bo nowych postaci jest od groma i to mogłoby być ciekawsze.
Pozdrawiam
-
Jakich cheaterów ? czy ja o czyms nie wiem o.O ?
-
@Pitrex
http://www.youtube.com/watch?v=kqmMwQJX5Js&feature=search
http://www.youtube.com/watch?v=0LpCU0BCr6s&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=OIhiZ2WhtHw&feature=search
Jest tego więcej, a zwłaszcza na Xboxie.
-
KBB skomentowałbym Twój post, ale nie mam do tego serca....
-
@Pitrex
http://www.youtube.com/watch?v=kqmMwQJX5Js&feature=search
http://www.youtube.com/watch?v=0LpCU0BCr6s&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=OIhiZ2WhtHw&feature=search
Jest tego więcej, a zwłaszcza na Xboxie.
LOL WUT
-
KBB po co takie linki dajesz? Teraz się wyda jak range na online zrobiłeś lol
-
no nie powiem bo kilka razy na dzien tez mi sie tak zdaza ze lost connection.... ale raz ze nie jest cheaterstwo bo osoba ktora naumyslnie sie rozlaczyla dostaje prezent w postaci +1 lose a druga sprawa moze to wynikac z tego ze ktoras z osob ma konsole pod wifi podlaczona a wystarczy malutkie zaklocenie aby pakiety zgubic i juz jest lipa....chociaz grajac z Komandosem tez duzo razy wyskakuje lost...takze to tez moze byc czysty random albo dostawcy internetu "się nie lubią" czyli innymi slowy łącza się gryzą ;].
-
Rzecz w tym, że są sposoby, by sie rozłaczac tak żeby gra nie zaliczyła tego +1 lose :/
-
Rzecz w tym, że są sposoby, by sie rozłaczac tak żeby gra nie zaliczyła tego +1 lose :/
Otóż to. Chodzą plotki, że na azjatyckich kontach psn nie ma kar za porażkę. Tam po prostu niby jest jakiś inny system. Pewnie to jakaś bzdura, ale ja wątpie, żeby cheaterzy używali do tego jakichś lag switchy czy coś w tym stylu.
-
Przecież to wystarczy router zresetować i już nie masz porażki.
Pewnie, może się zdarzyć, że kogoś rozłącza od czasu do czasu,
ale gdy grasz 10 razy jednego dnia z takim np. Tekken6King czy jak mu tam
i 10 razy na początku trzeciej rundy, mając wygrane dwie, jest disconnection
to już wiadomo, że to oszust. Nr1 wśród kingów w PS3 btw xD
Ehh gdybym miał w Koninie kogoś na poziomie do sparrów offline...
-
Do mnie Ilchirurgo pisał przed walką żebym ją odpuscił to powie jak uciekać bez konsekwencji. Żenua
-
Przecież to wystarczy router zresetować i już nie masz porażki.
Pewnie, może się zdarzyć, że kogoś rozłącza od czasu do czasu,
ale gdy grasz 10 razy jednego dnia z takim np. Tekken6King czy jak mu tam
i 10 razy na początku trzeciej rundy, mając wygrane dwie, jest disconnection
to już wiadomo, że to oszust. Nr1 wśród kingów w PS3 btw xD
Ehh gdybym miał w Koninie kogoś na poziomie do sparrów offline...
Frosta masz przecież :P
-
Powiedziałem "na poziomie"
-
Hehe ja bym chciał mieć kogokolwiek do grania....moze byc nie na poziomie;d nauczy sie z czasem :] tylko nie mowcie mi o panu wezu bo mi zylka peknie ;p
-
Oj no, przepraszam, wybacz mi w końcu za tego Steve'a. :(
-
sneju gracz na poziomie imho, co je snej? W tekkena ci jakos nie idzie zbyt?
Ja to bym chciał pitrex grac bryanem na twoim poziomie manualnym, gram nim od tekkena 3 lol, i i tak nie potrafie choc od t5 to moj main :<
Jestem antytalenciem nr 1 w kraju.
-
W tym poście Pitrexa to chodziło właśnie o mnie ("wezu" = wężu ;p).
Chodzi o to, że go bardzo denerwuję podczas grania i już nie chce ze mną grać. No ale już przeprosiłem w poście wyżej : )
A co do tego czy mi idzie czy nie, to nie wiem, bo gram w tą grę raz (czasem dwa razy) w miesiącu jak jest okazja. Na początku mi się okropnie grało w tego T6, ale teraz już jakoś lepiej się czuję (co mnie dziwi, bo prawie w ogóle w to nie gram). Chyba po prostu przestawiłem się w końcu na grę bez movementu nastawioną na ciągłe napierdalanie :F
-
@Dadrot
Teraz jakoś mi w ogóle nie idzie po tauncie b+4 wchodzi mi raz na 4-5 takze to jest zal a nie gra ;/ a turniej tuż tuż....no coż będę workiem treningowym,ale i tak jade spotkac sie z ludzmi :)
@Sneju
"Chodzi o to, że go bardzo denerwuję podczas grania i już nie chce ze mną grać. No ale już przeprosiłem w poście wyżej : )"
jeszcze dodałbym do tego gadanie głupot itp. ale głownie o to chodzi a nie o jakiegoś steve'a....
-
To się nazywa "gra psychologiczna".:cool:
-
Wczesniej byla mowa, ze za T7 zabieraja sie projektowo w 2011-2012, wiec zapewne to co pisze Di, dotyczylo TxS.
-
topic i tak się nie zmarnuje :)
sneju - tak wiem że chodziło o ciebie, to jasno z mojego posta wynika, ocokama? :P
-
@Sneju:
to stosuj ją sobie na kims innym,ja mam słabe nerwy i wkońcu jebne cie stickiem i taki koniec bedzie ;p
On topic ;p
Tekken 7 pewnie wyjdzie jak emocje opadna po Tekken X Street Fighter
-
Grzesiu - no nie wiem, Pitrex napisał żeby nikt o mnie nie wspominał bo mu "zylka peknie", czyli wyraźnie pisał o czymś innym niż o poziomie, więc po twoim poście stwierdziłem, że myślałeś że chodzi o kogoś innego ;p
Dobra, koniec offtopa ;]
-
http://backdash.pl/2010/09/17/bandai-namco-na-tgs/
Tekken 7? Co obstawiacie?
-
10sekundowe cgi ze spoconą Hejczaczą.
-
Hmm....może zapowie TTT2 ;D ? z systemem z DR'ki :D ?
-
Tekken x SF bankowo
-
Koniec serii:P
Nie no, albo jakiś gameplay z TxSF albo T7.
O, albo Tekken the Movie 2 ;D
-
Ja powiem tyle: będą niezłe jaja.
-
Temat na razie zamykam ;)