Autor Wątek: TEKKEN 7 NADCHODZI!  (Przeczytany 40502 razy)

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #75 dnia: Maj 31, 2010, 00:17:10 »
To już było jako video do szóstki. :F
Komiks suchy.

Daimossan

  • Gość
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #76 dnia: Maj 31, 2010, 10:10:30 »
Coś kiedyś czytałem że "twórcy" w T7 chcą się skupić bardziej nad czymś, o czym już oddawna myśleli..... poprawić animację i mimikę twarzy http://emjoot.blox.pl/2009/10/Namco-ma-mnostwo-pomyslow-na-Tekkena-7.html

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwiec 02, 2010, 11:40:28 »
Namco-ma-mnostwo-pomyslow-na-Tekkena-7

Oby NIE

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwiec 02, 2010, 14:02:14 »
ta też o tym czytałem, po premierze sfa jakoś stwierdzili że te komiczne wyrazy twarzy, cała mimika to super opcja i że w następnym tekkenie może dodadzą lol
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwiec 03, 2010, 16:39:19 »
Jeśli chodzi o roster to nie wyobrażam sobie za bardzo wywalenia jakiejkolwiek postaci z obsady - wszystkie są potrzebne. Chociaż sam mam typy do odstrzału (Alisa która kompletnie nie pasuje do universum Tekkena - nie mówcie mi że cyborgi były od początku, ta kupa złomu to przegięcie) to myślę że mogłyby zostać pro publico bono. Możnaby dodać jakąś fajną laskę o eleganckim ale brutalnym stylu, nie jakieś lelum polelum typu Zafina, Lili albo Xiao. Trzecia siostra Williams byłaby naprawdę mile przeze mnie widziana:-).

A z systemowych zmian:

1) hopkicki karalne na -14 klatek. Dość spamowania bucików z wyskoku na dżagla!
2) Dodanie większej ilości akcji ze ścianą. Rzuty z minimalnie zmienioną animacją to naprawdę nie było nic na miarę T6. Przydałyby się bardziej złożone akcje, just frame'y które dałoby się odpalić tylko przy ścianie - oczywiście zupełnie nowe animacje i efekty
3) Możliwość JFowego wyrwania ze wszystkich stunów
4) areny z możliwością wielokrotnego przebicia ściany/podłogi. Wyobraźcie sobie akcję juggle+bound plus parę ciosów i przebicie podłogi + krótki jg i kolejne przebicie podłogi + jg z dojściem do ściany. Dla mnie bomba.

Jeśli chcą dodawać te złożone mimiki to niech dadzą też nowe rzuty kamery, tak by dało się podziwiać te grymasy z bliska. I żeby jeszcze wykonanie aren zaczęło dorównywać wyglądowi zawodników. I tyle aren co postaci:-)

Poproszę jeszcze o łokieć Anny na mid:-). Chociaż tak naprawdę to ona nie potrzebuje żadnych tweaków bo byłaby przegięta jak w T6/DR.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwiec 03, 2010, 16:55:12 »
I tyle aren co postaci:-)

Święte słowa! To jest pierwsza rzecz która powinna być w T7, bo T6 w aspekcie ilości aren to jest śmiech na sali

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwiec 03, 2010, 17:03:24 »
Nevan - Anna była przegięta w DR? oO

Mi w sumie z systemowych zmian zależy tylko na tym, żeby wywalili Rage'a i polepszyli backdasha. Wielopoziomowe areny, dłuższe juggle czy dodatkowe akcje przy ścianie tak naprawdę nie zmieniają nic w mechanice gry (o ile damage z takich rzeczy będzie na poziomie standardu z T6), więc w sumie mogłyby być, przynajmniej będzie można skoczyć do kibla w czasie walki.

Komandos

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 964
    • Zobacz profil
    • Email
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwiec 03, 2010, 17:16:42 »
Rage muszą wywalić na starcie, to jest nieporozumienie jakieś  :P
Powinni dodać bounda po low parry, bo teraz nie opłaca się w ogóle zbijać.
Hopkicków i barów nie powinno się dać reversować, kosmicznie to wygląda  :D
Z takich osobistych życzeń to bym chciał niekaralne CD+2 dla Bruce'a i jugglującą podcinkę. W zamian mogliby mu trochę ścianę osłabić.

Know thy self, know thy enemy. A thousand battles, a thousand victories.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwiec 03, 2010, 17:22:52 »
Moim zdaniem low parry w obecnej formie jest dobre*, jednak powinni poprawić damage po tym u niektórych postaci, bo np. Pandą bez ściany robi się 28, a taki Bruce z palcem w nosie zadaje 50+ i dodatkowo ma z tego świetne wall-carry.

* - zawsze masz wybór, czy parować czy nie. Według mnie low-parry z Tekkena 6 wprowadza pewne utrudnienie do rozgrywki, bo trzeba wybierać tę opcję, która się bardziej opłaca, w przeciwieństwie do 5.0/DR, gdzie większość postaci miała juggle'a po obu wersjach low parry.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwiec 03, 2010, 17:26:30 »
@Snake - była piątą najlepszą postacią w DR, trochę mocniejszą niż być powinna moim skromnym zdaniem.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwiec 03, 2010, 17:30:24 »
No ja jestem za skróceniem juggli i animacji niektórych rzutów itp (zostawić damage, ale żeby nie było16 sec pauz w grze bo ktos klepie juggla..) i ulepszeniem/ułatwieniem backdasha (ss mogą zostać na takim poziomie jak są w chwili obecnej). Ilość postaci powinna się zmiejszyć bo to jakas paranoja, ew jak pisałem wcześniej powywalać 80% szajstwa z command list tak aby faktycznie zostało to co użyteczne, ułatwiłoby to nauke innych postaci... Większa ilość aren jestem oczywiście za. Przebijania podłóg i rage bym wywalił. Tanie efekciarstwo nie pasuje mi do tej serii. Mimika a'la street fighter to też byłaby porażką (wybauszone oczy w chwili trafienia, no proszę....). Jestem też całym sercem za ujednoliceniem wielu elementów takich właśnie jak kary za generic hop kicka czy launchery generalnie. Co do just frames mam mieszane uczucia, imho są one troszkę zbędne, widac to doskonale po niektórych fighterach 2d. Pojedyncze smaczki jak taunt JU niech zostaną aby nagrodzić gracza z uber timingiem ale nie opierajmy całej rozgrywki na czymś takim.
Podsumowując:

- mniejsza ilość zawodników ale lepiej dopracowanych
- więcej aren
- wywalić wszystkie pierdoły w stylu time attack, survival, scenario itp. niech zostanie arcade, vs, practice i online (ale za to faktycznie dopracowane bez uwsteczniania jak w t6)
- troszkę krótsze juggle (ten sam dmg ale krócej aby nie robić dłuższych pauz w rozgrywce)
- żadnych farmazonów w stylu pękającej podłogi, rage, głupich masek na ryjach zawodników i innych..

Marzy mi się aby tekken był godnym counterpartem dla serii Virtua Fighter, tylko z inną mechaniką (większy nacisk na juggle, ścianę i mniej poszufladkowany system, gdzie liczy się movement etc). Póki co, wszystko niestety zmierza w drugą stronę :( Rakiety, rage, zbiedzony movement, kipeski practice i masa baboli.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwiec 03, 2010, 17:43:13 »
4) areny z możliwością wielokrotnego przebicia ściany/podłogi. Wyobraźcie sobie akcję juggle+bound plus parę ciosów i przebicie podłogi + krótki jg i kolejne przebicie podłogi + jg z dojściem do ściany. Dla mnie bomba.

Raczysz żartować.

Komandos

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 964
    • Zobacz profil
    • Email
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwiec 03, 2010, 17:47:35 »
Cytuj
No ja jestem za skróceniem juggli i animacji niektórych rzutów itp (zostawić damage, ale żeby nie było16 sec pauz w grze bo ktos klepie juggla..)

Wbrew pozorom juggle w BR nie są takie długie. Najdłuższy juggles Bruce'a ze ścianą trwa niecałe 8 sekund  :P

Know thy self, know thy enemy. A thousand battles, a thousand victories.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwiec 03, 2010, 17:49:29 »
4) areny z możliwością wielokrotnego przebicia ściany/podłogi. Wyobraźcie sobie akcję juggle+bound plus parę ciosów i przebicie podłogi + krótki jg i kolejne przebicie podłogi + jg z dojściem do ściany. Dla mnie bomba.

Raczysz żartować.

Taki rozpierdziel areny to byłby dopiero fun. Pomyśl sam. Nie musi to mieć więcej hitów niż w BR bo mielibyśmy Marvel vs Capcom, ale efekciarstwo w tej grze było, jest i będzie rozwijane, co do tego nie mam wątpliwości.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: TEKKEN 7 NADCHODZI!
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwiec 03, 2010, 17:54:12 »
Hate - nie lubisz sobie pojugglować? ;[ Fajne to by było, o ile wszystkie areny byłyby symetryczne - w T6 na niektórych arenach (fallen colony) jedna z postaci już na starcie jest na lepszej pozycji do przebicia podłogi i zrobienia double bounda, nie powinno tak być.

Dadrot - to w VF nie liczy się movement? Aha, dobrze wiedzieć.

Nevan - a kto był czwarty według ciebie? Julia? Marduk? Steve? Ginko?