Autor Wątek: HULK SMASH! - combosy  (Przeczytany 3437 razy)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
HULK SMASH! - combosy
« dnia: Luty 14, 2011, 22:10:02 »

Comba Hulka są raczej nieskomplikowane i prowadzą do bardzo przyjemnych obrażeń. Niewątpliwie jeśli chcemy mieć Bannera w teamie to będziemy potrzebować jakiejś asysty OTG. Hulk może podnosić z ziemi swoim Gamma Wavem, ale ze względu na charge'ową komendę tego ciosu jego przydatność w combach jest znikoma.

 
Warto pamiętać, że w MvC mamy ograniczenie do jednego ground bounce na combo (asysty się nie liczą).

Będę starał się updateować posta i dodawać dokładne wartości obrażeń.




HYPERY

Gamma Tsunami (qcf+AA) - pomimo łatwości combowania w dowolnym miejscu ekranu rzadko jest najlepszym rozwiązaniem. Zadaje najmniej obrażeń ze wszystkich hyperów Hulka. W większości sytuacji Hulk może dashować, wezwać asystę OTG i jechać dalej z koksem.

Gamma Crush (qcb+AA) - jeden z najbardziej, jeśli nie najbardziej wjeżdzający hyper 1 levelu i powinien stanowić cel do którego dążymy. Dodatkowo ma na początku całkiem sporo klatek niewrażliwości (co jest rzadkością w Marvelu).

Gamma Quake (dp+AA - wali OTG, ale zadaje mniejsza obrażenia i stosujemy to tylko w wypadku, kiedy niemożliwe jest przywołanie asysty, badź chcemy cancelować to x-factorem w Gamma Crush dla chorych obrażeń. Pierwszy hit - uderzenie w ziemie, nie ma hitboxa - to tylko animacja.

SPECIALE

Gamma Crush (qcf+Atk) - znajduje zastosowanie zarówno w combach jak i skracaniu dystansu. Możemy wybrać jeden z 3 follow upów.

- L - krótka wersja
- M - średnia wersja
- H - długa wersja
- L follow up - jedziemy dalej poziomo
- M follow up - prosto w niebo
- H follow up - cofamy się na przeciwną stronę ekranu

Anti Air Gamma Crush (dp+Atk) - podobne działanie, tyle tylko, że pierwszy hit wylatuje pod kątem w powietrze.

- L - krótka wersja
- M - średnia wersja
- H - długa wersja
- L follow up - jedziemy dalej w górę
- M follow up - jedziemy poziomo
- H follow up - pikujemy w dół (powoduje ground bounce)

Gamma Wave (charge <- -> Atk) - trzy wersje - trzy odległości. Uderza OTG i zjada niemal wszystkie projectile jakie gra ma do zaoferowania. Potrafi też tradeować z hyperami.

Gamma Tornado (hcb+Atk) - hulkowy command throw. Wersja z H chwyta z powietrza. Całkiem znośny zasięg (lepszy niż np. chwyty Thora). Możemy mashować buttony dla zwiększenia obrażeń.





Jedziemy z podstawami.

Najbardziej klasyczne combo, które w różnych wariacjach możemy zrobić wszędzie to:

j.H,j.S,c.H,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S

j.H,j.S,c.H,S,up,j.L,j.M,j.M,j.H,j.S (dodatkowy hit nie daje dużo więcej obrażeń, a w wielu wypadkach whiffuje)

To najbardziej damageująca wersja comba opartego tylko na normalach i podstawa większości innych combosów.

Z ziemi możemy zacząc to tak:

L,M,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S

M,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S (często to lepsze rozwiązanie ze względu na super armor M i większy zasięg)


Corner fun

W narożniku Hulk jak i większość postaci czuje się najlepiej. Tu ma dostęp do swoich najmocniejszych combosów.

j.H,j.S,c.H,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S,otg assist,qcf+H, L follow up xx qcb+AA

To jak na razie najmocniejsze combo Hulka bez używania x-factora (880.900 dmg; 2.290.100 z level 3 x-factor :P). Jeśli postać asystująca w otg jest na trzecim miejscu w teamie, to możemy DHC w większość hyperów (przykładowo Angled Proton Cannon Iron Mana da nam 1.047.000)

Oczywiście całość możemy zacząć od L,M,H, czy dp+A, H follow up. Bez asysty zamiast gamma charge xx gamma crush robimy gamma quake, które można cancelować x-factorem i wtedy doprawić gamma crushem, jeśli naprawdę chcemy się pozbyć przeciwnika:

j.H,j.S,c.H,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S,dp+AA,kfc,qcb+AA


Midscreen

Możemy tutaj oczywiście wykorzystać dowolną wersję naszego bnb, ale jeśli nie jesteśmy idealnie w samym środku planszy to Hulk bardzo łatwo może zawieźć przeciwnika do rogu, gdzie czeka na nas upragnione Gamma Crush.

L,M,dp+L,M follow up, land, diagonal jump, j.L,j.M,j.S,c.H,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S,otg assist, qcb+AA

Nie używamy tutaj gamma charge przed gamma crush ponieważ przy tej długości combosa przeciwnicy lubią na zwyczajnie wyfrunąć.
To na razie najmocniejsze combo z midscreena (koło 800.000). Oczywiście możemy to zacząć jump inem, albo s.H.

Tak samo jak w corner combie możemy skończyć gamma quake'iem kfc gamma crush (1.448.000 dmg).

Prostsza opcja to:

L,M,qcf+H,L follow up xx qcb+AA

Działa niemal spokojnie z połowy planszy i zadaje rozsądne 622.800. Możemy dodać jeszcze c.H przed gamma chargeami.

Kolejna możliwość to combo po jego command throwie - Gamma Tornado.
Jeśli mamy plecy skierowane do rogu to combowanie jest banalnie proste i możemy wykorzystać nasze ulubione rozwiązanie.
Jeśli jednak tak nie jest to w większości wypadków nie ma się czym martwić. Jeśli nie jesteśmy w samym środku planszy, czy nie wyrzucamy przeciwnika z rogu to Hulk może zrobić coś takiego:

hcb+Atk, dash, otg assist, c.H xx qcf+H, L follow up xx qcb+AA

hcb+Atk, dash, otg assist, c.H, S, up, j.M, j.M, j.H, j.S, dp+AA

Obydwa rozwiązania skutkują obrażeniami w granicach 550.000 (jeśli dobrze wymashujemy dodatkowe hity przy Tornado to obrażenia rosną do 600.000).


Kara throwy

Hulk raczej nie będzie odnosił sukcesów w tej dziedzinie, bo jego normale pomimo olbrzymiego zasięgu nie przesuwają go do przodu. Jednak można to wykorzystać na bloku robiąc L, M xx hcb+Atk tak aby M zostało cancelowane zanim uderzy.


Resecik

Kiedy przyzwyczaimy przeciwnika do comba L,M,dp+L,M follow up, land, diagonal jump, j.L,j.M,j.S,c.H,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S,otg assist, qcb+AA
możemy sprawę nieco urozmaicić i iść na reset prowadzący do 100% comba na każdej postaci w grze.

L,M,dp+L,M follow up, land, diagonal jump, j.L,j.M,j.S, dp+L,M follow up, land, diagonal jump i air throw

potem możemy popłynąć z klasyką:

otg assist, j.H, j.S, c.H, S, up, j.M, j.M, j.H, j.S, dp+AA

lub

otg assist, j.H, j.S, c.H xx qcf+H, L follow up xx qcb+AA

Nie jestem pewien, która wersja mocniej wjeżdża.

http://www.youtube.com/watch?v=nsd4fEKldT4 - tu mamy niepełną wersję tego resetu, ale wiadomo o co chodzi.


Na razie starczy. Będe dodawał nowe odkrycia ;)



Dodatkowe info:

◘ Hulk nie może cancelować dasha crouchem, za to może robić to za pomocą skoku. Niestety nawet jeśli uda nam się to wykorzystać do zrobienia 'prawie instant' overheada to szanse na combo są bardzo nikłe (może na Sentinelu itp.)
◘ dash przeskakuję nad wieloma kucającymi postaciami (nie tylko maluchami) i z bliska nad stojącą Amaterasu
◘ gamma wave zjada niemal wszystkie projectile w grze i tradeuje z hyperami

Warto zajrzeć tutaj dla wartości obrażeń poszczególnych ciosów oraz ich właściwości. Np. które mają super armor.
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2011, 23:20:22 wysłana przez Gargooletz »

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: HULK SMASH! - combosy
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 17, 2011, 14:13:17 »
j.H,j.S,c.H,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S,otg assist,qcf+H, L follow up xx qcb+AA

To jak na razie najmocniejsze combo Hulka bez używania x-factora (880.900 dmg; 2.290.100 z level 3 x-factor :P).

Jakim cudem to kombo można wykonać na x-factorze lev3? Przecież w nim jest asysta, a xfactor osiąga lev3 dopiero wtedy, gdy już nie masz reszty teamu.

Nie pytam żeby się czepiać, po prostu sam mało wiem i rozumiem w temacie mvc3, dlatego drążę.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: HULK SMASH! - combosy
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 17, 2011, 15:29:51 »
No była emota dlatego :P To czysto teoretyczne treningowe założenie. Przecież i tak nie potrzebujesz więcej niż 1.300.000 żeby zabić wszystko.

Będę update'ował guidea, bo kilka nowych setup upów i combosów ludzie wymyślili, a i ja mam pewien pomysł.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: HULK SMASH! - combosy
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 08, 2011, 16:01:15 »
Nowe max damage corner comba:

◘ brak asyst, ale za to linki i działa tylko na wysokie postacie 949.800

http://www.youtube.com/watch?v=el8s-hMcybY

◘ asysta otg, za to banał, działa praktycznie na wszystkich (created by Brahma + drobna poprawka Ja) 953.600
 
j.:srk_h:, c.:srk_h:, :srk_s:, :u:, j.:srk_m:, j.:srk_h:, j.:srk_s:, lądowanie, :a1::otg:+ :u:, j.:srk_h:, j.:srk_s:, c.:srk_h:, :srk_s:, :u:, j.:srk_h:, j.:srk_s:, lądowanie (trzymamy do tyłu), gamma wave xx  :srk_qcb::atk::atk:


EDIT

Nakręciłem krótkie combo video dla Hulka. Same użyteczne i zoptymalizowane akcje. Mam nadzieję, że się przyda.

http://www.youtube.com/watch?v=A_8fM07Pgog

EDIT 2

Nowiutkie wideło. Zapraszam

http://www.youtube.com/watch?v=jOq2lQzQBOQ

KOKOLINO

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 510
  • Płeć: Mężczyzna
  • ALL THREATS TO HUMANNITY HAVE BEEN TERMINATED
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: KOKOLINO
  • PSN ID: LTF_RULES_PL
  • Skąd: WROCŁAW
Odp: HULK SMASH! - combosy
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 27, 2011, 11:27:44 »
dobre produkcje

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: HULK SMASH! - combosy
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 27, 2011, 12:19:53 »
Nie chciało mi się update'ować tego tematu, ale w związku z nowym Hulk plejerem:

◘ w midscreen combie przedłużanym asystą otg zamiast

c.:srk_h:, :srk_s:, j.:srk_h:, j.:srk_s:, dash xx gamma tsunami

lepiej zrobić po prostu gamma charge :srk_h: w gamma crush (ew. można dodać c.:srk_h: przed chargem). Obrażenia poczynając od s.:srk_h: to 777k.

◘ co do kara throwów - cancelowanie s.:srk_h: w tornado throw jest genialne, bo przez chwilę widać animację łapy, co instynktownie zachęca do blokowania.

◘ anti airowa wersja gamma charge z follow upem :srk_h: ma +5 na bloku i prowadzi do klasycznych combosów, więc warto tym pressingować, kiedy nie mamy pokrycia asysty. Zasięg tego jest też tak długi, że możemy olać pushblock w cornerach i gwałcić przeciwnika dalej (oczywiście zadaje to też nieco chip damage)

I na deser kolejne combo od traga. Prawdopodobnie najmocniejsze combo bez użycia asyst.

http://www.youtube.com/watch?v=T0KHYiQ7O2M

KOKOLINO

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 510
  • Płeć: Mężczyzna
  • ALL THREATS TO HUMANNITY HAVE BEEN TERMINATED
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: KOKOLINO
  • PSN ID: LTF_RULES_PL
  • Skąd: WROCŁAW
Odp: HULK SMASH! - combosy
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 26, 2012, 12:07:04 »
http://youtu.be/2Nzp7jZk4_A     

 BRIAN KASUGANO NEW COMBO